Placówka bankowa Bora-Komorowskiego 21, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Katarzyna Kozłowska

30.05.2025

Bardzo dziękuję Pani Emilii za pomoc w założeniu konta! Cały proces został krok po kroku profesjonalnie wytłumaczony

Odpowiedź:

30.05.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Emilia sprostała Twoim oczekiwaniom. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Tatiana

avatar

Grzegorz Lurka

21.05.2025

Miła profesjonalna obsługa klienta przez panią Emilię

Odpowiedź:

21.05.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Emilia sprostała Twoim oczekiwaniom. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Zbigniew Żurowski

21.05.2025

Profesjonalna obsługa

Odpowiedź:

21.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana

avatar

Katarzyna Skoczek

20.05.2025

Pani Emilia poinformowała mnie w profesjonalny i wyczerpujący sposób o procesie założenia konta i możliwości zaoszczędzenia pieniędzy. Obsługa klienta w przyjaznej atmosferze, cały proces przeszedł szybko i sprawnie.

Odpowiedź:

21.05.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Tatiana

avatar

Elżbieta Tomaszewska

20.05.2025

Pani Emilia jest osobą bardzo uprzejmą, kompetentną i pomocną

Odpowiedź:

21.05.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Emilia sprostała Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Justyna Kowalczyk

16.05.2025

Bardzo dziękuję Pani Emilii za miłą obsługę i szybko załatwioną sprawę.

Odpowiedź:

20.05.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Emilia sprostała Twoim oczekiwaniom. Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Tatiana

avatar

Justyna Janik

16.05.2025

Wszysko ok i sprawnie założyłam konto u pani Emilii. Dowiedziałam się dzięki niej jak mogę oszczędzić. Bardzo polecam.

Odpowiedź:

20.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Miło nam słyszeć, że Pani Emilia sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

kika kaba

15.05.2025

Bardzo sympatyczna Pani Emilia pomogła w sposób bardzo miły, profesjonalne podejście do klienta, polecam

Odpowiedź:

15.05.2025

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Ryzyko rynkowe w inwestycjach

Podejmując decyzje o zainwestowaniu naszych pieniędzy, zadajemy sobie pytanie: ile na tym zarobimy. Posługując się językiem finansów, zastanawiamy się, jaką stopę zwrotu możemy osiągnąć z inwestycji. Rzadziej próbujemy odpowiedzieć sobie na pytanie: ile możemy stracić. W materiale wyjaśnimy, co to jest ryzyko rynkowe oraz jak wybierać inwestycje kierując się kryterium stosunku zysku do ryzyka. Rodzaje […] Więcej
 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku