Placówka bankowa Bora-Komorowskiego 21, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Rodryg Reszczyński

17.01.2025

Profesjonalna obsługa, znajomość tematu (fundusze inwestycyjne), kultura.

Odpowiedź:

19.01.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał

avatar

Dariusz Gruell

02.01.2025

Szybko, sprawnie, profesjonalnie, szkoda że nie ma obsługi gotówkowej. Oby tak też w 2025r. Wszystkiego dobrego dla Zespołu.

Odpowiedź:

07.01.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Polecamy się! Michał

avatar

Monika Ciesielska

15.11.2024

Bardzo miła obsługa klienta, błyskawiczna rozwiązanie mojego problemu, bardzo duże wsparcie.

Odpowiedź:

16.11.2024

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Paweł Stępień (XEROTECH)

04.10.2024

Porażka. Bank zaktualizował moje dane po raz kolejny, ale kredytu kilkukrotnie na przestrzeni roku odmówił. W Santanderze kredyt w 3 min.

Odpowiedź:

22.10.2024

Pawle, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Prosimy o kontakt poprzez wiadomość prywatną na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Maria Maria

30.09.2024

Odpowiedź:

30.09.2024

Mario, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką notę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

ZBIGNIEW

30.09.2024

Odpowiedź:

30.09.2024

Zbigniewie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za 5⭐! Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Pozdrawiam, Michał

avatar

Adam Mroczek

27.09.2024

Odpowiedź:

30.09.2024

Adamie, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Marcin Mroczek

27.09.2024

Odpowiedź:

30.09.2024

Marcinie, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia