Placówka bankowa Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 1, Warszawa

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Magda Chacińska

04.05.2022

Dziś odwiedziłam te placówkę, jestem bardzo zadowolona fachową i profesjonalną obsługą Pani Kasia i Pan Tomek fachowcy na najwyższym poziomie. Polecam serdecznie i pozdrawiam 🤩

Odpowiedź:

05.05.2022

Magdo, dziękujemy za wizytę i miłe słowa w kierunku naszych doradców. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Bartłomiej Głodek

06.04.2022

Zostałem wprowadzony w błąd przez Panią Dyrektor placówki podczas otwierania rachunku osobistego z promocją. Wg zapewnień pani Dyrektor promocja 100zł za otwarcie konta miał obowiązywać bez względu na wyrażenie bądź nie zgód marketingowych oraz już za miesiąc w którym otworzyłem konto. Tymczasem dopiero kiedy, w związku z nieotrzymaniem premii w kolejnym miesiącu składałem reklamację na infolinii dowiedziałem się o właściwych regulaminowych warunkach promocji za otwarcie konta.

Odpowiedź:

14.04.2022

Bartłomieju, bardzo przepraszamy, jeśli pracownik placówki wprowadził Cię w błąd. Taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Joanna

avatar

Łowca Oszustow

06.04.2022

Szczerze nie polecam , za wszystko trzeba płacić, zero pomocy. Broń Boże nie brać żadnych rat przez ten bank bo potem są kłopoty...

Odpowiedź:

12.04.2022

Dziękujemy za opinię i przepraszamy, jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna

avatar

GLOB DRON

05.04.2022

Super personel. Bardzo profesjonalnie i miło :)

Odpowiedź:

05.04.2022

Dziękujemy za miłe słowa. Zawsze chętnie pomożemy! Joanna

avatar

Valentina Miroshnichenko

01.04.2022

Dziekuje za dobra obsluge przez Pania Agnieszke, za zaanganowanie i profesjonalizm. Dziekuje za pozytywne przyjecie w Polsce obywateli Ukrainy.

Odpowiedź:

05.04.2022

Valentina, dziękujemy za pozostawienie opinii. Bardzo się cieszymy, że mogliśmy pomóc. Joanna

avatar

P C

31.03.2022

Odpowiedź:

01.04.2022

Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Joanna

avatar

Stanisław Waszuk

28.03.2022

Gratuluję Bankowi fachowości pracownika Pani Agnieszki. Pełna kultura rozmowy i wysoki poziom specjalności. Bardzo dziękuję za pozytywne załatwienie sprawy.

Odpowiedź:

30.03.2022

Stanisławie, dziękujemy za pozostawienie opinii. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

avatar

Bartosz Grabowski

14.03.2022

Od kilku lat odwiedzam tą placówkę i jakość usługi z ledwie satysfakcjonującej, obniża się do słabej. Pracownicy nie potrafiący udzielić rzetelnych informacji dotyczących opłat za prowadzenie konta, szczegółów w kwestii tabeli opłat i prowizji. Umówienie się na wizytę z konsultantem przez formularz z oficjalnej strony nie zawsze skutkuje telefonem od obsługi placówki, długie czasy oczekiwania w placówce, za mało konsultantów, lub konsultanci przebywający na zapleczu. Czasami mimo wyrażenia niechęci bycia obsługiwanym przy kontuarze, brak możliwości bycia obsłużonym w boksie. Nie wiem czy to kwestia ograniczenia ilości osób w placówkach, czy tej placówki, ale z mojego doświadczenia wynika że na sali do obsługi klienta znajduje się 1-3 osoby i kolejki klientów to normalka. EDIT. W odpowiedzi na tłumaczenie Pana Krzysztofa: Próbowałem się ostatnio dwukrotnie umówić na wizytę właśnie za pomocą formularza na stronie banku. Przekazana przez pana pracowników informacja jest o tyle nieścisła, że już w placówce zwracałem uwagę Pani (bodajże zastępczyni kierownika placówki), że w owym formularzu jest pole "wybierz godzinę o której mamy do Ciebie zadzwonić", a nie tak jak Pani twierdziła "preferowana godzina wizyty", a opcja "o dowolnej porze" nie znajduje się tam przypadkowo i tylko ona uzasadniała by dzwonienie w innych niż preferowane godzinach. Jestem w stanie zrozumieć nieznajomość formularza służącego do kontaktu z klientami przez "kadrę zarządzającą", trudniej akceptować mi nieumiejętność przyznania się do błędu, niechęć do sprawdzenia i zaprzeczanie faktom. Z rozczarowaniem stwierdzam że Pańska odpowiedź zadaje się nieintencjonalnie obrazować standard obsługi panujący w placówce.

Odpowiedź:

09.12.2021

Bartoszu, dziękuję za Twój komentarz. W naszej placówce jest pięcioro doradców, z czego troje powinno być na sali obsługi. W celu uniknięcia kolejki zawsze zachęcamy do wcześniejszego umówienia się z doradcą na spotkanie w preferowanym terminie. Otrzymałem informację, że od dwóch dni bezskutecznie próbują się z Tobą skontaktować w związku z umówioną przez formularz wizytą w placówce. Krzysztof

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia