Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.0
129 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Korzenie można zapuścić czekając na obsługę na cały bank jedna osoba
One of the worst place I had to go to. There is almost never enough personal and the lines are always long. Often people are coming pretending they were în the line…obviously disconsidering those waiting in the line. At any time of the day, there is always a queue and it seems that the managers of the location must consider some improvements.
Dziękuję za dobrą usługę i polecam.
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło nam, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do kontaktu. Michał
Serdecznie polecam bank który jak do tej pory przedstawia mi najlepsze oferty, jak i Pana Wiesława Tłomaka - podczas jednego spotkania załatwiłam wszystkie swoje sprawy, Pan Wiesław wytłumaczył mi wszystko życzliwie przy pysznej kawie. Czuję się zaopiekowana.
Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Michał
Dziękujemy za 5⭐! Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał
Szczerze polecam. Szczególnie przesympatyczny, ale także kompetentny Pan Wiesław Tłomak. Mądrze doradził, przeprowadził przez wszystkie etapy przy zawieraniu kolejnej umowy transakcji, wskazał korzyści. Jestem bardzo zadowolona .
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Polecamy się! Michał
Oddział przy alei KEN w Warszawie. Bardzo powolna i opieszała obsługa klienta. Jedna Pani nie obsługuje, bo.. pewnie manager.. druga niby się szkoli, ale ciągle coś klika w telefonie, w pokoju nr 4 dwie panie obsługują jednego klienta, stanowisko 2-pan pracuje, stanowisko1-pan wyszedł sobie...na przerwę.. w banku na obsługę czekało 7 osób.. Mimo wysłania prośby przez stronę banku o umówienie wizyty nikt nie oddzwonił.
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Profesjonalna obsuga u doradcy u Tomasza Szbowskiego 🙂
Agnieszko, dziękujemy za 5⭐! Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam, Michał