Placówka bankowa Piłsudskiego 94, Marki

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 09:30-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Stanisława Szewczak

10.12.2024

Dobra obsługa, sympatyczne dziewczyny.

Odpowiedź:

Stanisławo, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

avatar

Aleksandra Łozowska

29.11.2024

Bardzo dziękuję za pomoc Pani Sylwii S. z Oddziału w Markach, ktora cierpliwie odpowiadała na moje wszystkie pytania i rozwiewała wątpliwości. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana, obsługa była profesjonalna i uprzejma :)

avatar

Regina Krakowiak

13.10.2024

Odpowiedź:

15.10.2024

Regino, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Pozdrawiam, Michał

avatar

Andrzej Garbarczyk

27.09.2024

Pomocne doradczynie

Odpowiedź:

30.09.2024

Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Anna “AnKa” Sworacka

06.09.2024

Odpowiedź:

06.09.2024

Anno, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Michał

avatar

Emilia Wójcik

03.09.2024

Obsługa banku niestety nie jest zbyt przyjazna. Dopiero wchodzę w dorosłość także nie mam pojęcia o jeszcze wieku „bankowych” sprawach (w szkołach oczywiście o tym nie uczą, więc skądś muszę nabyć tą wiedzę). Udałam się do placówki gdyż bank zaczął pobierać mi opłaty za prowadzenie konta (nie mam 26 lat, także było to dla mnie dziwne). Pani która mnie obsługiwała w moim odczuciu „wyśmiewała” moje pytania i przy okazji moją osobę. Kazała złożyć podpis według wzoru, ale nie podała jakiego wzoru, więc zrobiłam go źle co oczywiście zdenerwowało kobietę. Okazało się że wzór ma być taki jak mój podpis który składałam w banku 2 albo 3 lata temu kiedy zakładałam konto z mamą. Atmosfera była bardzo niekomfortowa, Pani z obsługi uszczypliwa i na okrągło podminowana. Dlatego zdecydowałam się zamknąć tam konto i przejść do banku gdzie podejście do młodszych klientów jest bardziej wyrozumiałe

Odpowiedź:

05.09.2024

Emilion, dziękujemy za pozostawienie opinii i przepraszamy jeśli poczułaś się źle potraktowana podczas swojej wizyty. Wysoka jakość obsługi oraz jej kompleksowość są dla nas priorytetem i opisana sytuacja oczywiście nie powinna mieć miejsca. Monika

avatar

Patryk

02.09.2024

5 na 10 razy wpłatomat na zewnatrz nie działał. W placówce tez już nie ma możliwości wpłaty. Czas na zmianę banku.

Odpowiedź:

05.09.2024

Patryku, dziękuję za opinię. Przepraszamy za niedogodności, pragnę Cię poinformować, że każda awaria jest na bieżąco zgłaszana do odpowiednich osób. Poza wpłatomatem zewnętrznym znajdziesz drugą maszynę zlokalizowaną w środku jest ona dostępna dla Klientów w godzinach pracy placówki. Monika

avatar

Anna Kacprzyk

25.08.2024

Panie obsługują klientów z pełnym zaangażowaniem. Szczególne uznanie dla p Sylwii, dziękuję

Odpowiedź:

28.08.2024

Anno, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

10 oryginalnych prezentów DIY na ostatnią chwilę

Święta za pasem, a Ty nadal zastanawiasz się nad prezentami? Spokojnie, zdarza się najlepszym! Czasami to, co najpiękniejsze, kryje się w prostocie i… w tym, co możesz stworzyć własnymi rękami. Nie potrzebujesz drogich materiałów ani mnóstwa czasu – wystarczy trochę kreatywności, kilka drobiazgów, które z pewnością masz pod ręką, i odrobina zaangażowania. Sprawdź 10 pomysłów na wyjątkowe prezenty DIY (zrób to sam), które z pewnością zachwycą Twoich bliskich! Więcej

Święta po za domem. Inspiracje i porady

Choć święta Bożego Narodzenia mają w sobie wiele magii, to jednak wiążą się one też ze sporą ilością obowiązków – od sprzątania, przez gotowanie, aż po dekorowanie domu. Coraz więcej Polaków pragnie odpocząć od tej presji, wybierając spędzenie świąt poza domem, z dala od stresujących przygotowań. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia