Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Czw.: 09:30-17:00
Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
109 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Dobra obsługa, sympatyczne dziewczyny.
Stanisławo, cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał
Bardzo dziękuję za pomoc Pani Sylwii S. z Oddziału w Markach, ktora cierpliwie odpowiadała na moje wszystkie pytania i rozwiewała wątpliwości. Czułam się bardzo dobrze zaopiekowana, obsługa była profesjonalna i uprzejma :)
Regino, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Pozdrawiam, Michał
Pomocne doradczynie
Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał
Anno, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Obsługa banku niestety nie jest zbyt przyjazna. Dopiero wchodzę w dorosłość także nie mam pojęcia o jeszcze wieku „bankowych” sprawach (w szkołach oczywiście o tym nie uczą, więc skądś muszę nabyć tą wiedzę). Udałam się do placówki gdyż bank zaczął pobierać mi opłaty za prowadzenie konta (nie mam 26 lat, także było to dla mnie dziwne). Pani która mnie obsługiwała w moim odczuciu „wyśmiewała” moje pytania i przy okazji moją osobę. Kazała złożyć podpis według wzoru, ale nie podała jakiego wzoru, więc zrobiłam go źle co oczywiście zdenerwowało kobietę. Okazało się że wzór ma być taki jak mój podpis który składałam w banku 2 albo 3 lata temu kiedy zakładałam konto z mamą. Atmosfera była bardzo niekomfortowa, Pani z obsługi uszczypliwa i na okrągło podminowana. Dlatego zdecydowałam się zamknąć tam konto i przejść do banku gdzie podejście do młodszych klientów jest bardziej wyrozumiałe
Emilion, dziękujemy za pozostawienie opinii i przepraszamy jeśli poczułaś się źle potraktowana podczas swojej wizyty. Wysoka jakość obsługi oraz jej kompleksowość są dla nas priorytetem i opisana sytuacja oczywiście nie powinna mieć miejsca. Monika
5 na 10 razy wpłatomat na zewnatrz nie działał. W placówce tez już nie ma możliwości wpłaty. Czas na zmianę banku.
Patryku, dziękuję za opinię. Przepraszamy za niedogodności, pragnę Cię poinformować, że każda awaria jest na bieżąco zgłaszana do odpowiednich osób. Poza wpłatomatem zewnętrznym znajdziesz drugą maszynę zlokalizowaną w środku jest ona dostępna dla Klientów w godzinach pracy placówki. Monika
Panie obsługują klientów z pełnym zaangażowaniem. Szczególne uznanie dla p Sylwii, dziękuję
Anno, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie. Michał