Placówka bankowa Piłsudskiego 94, Marki

Godziny pracy

Pn.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Grażyna Krakowiak

13.02.2024

Profesjonalna obsługa i bardzo efektywna pomoc mojego doradcy. Gorąco polecam Grażyna

Odpowiedź:

15.02.2024

Grażyno, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Krystyna Janowska

06.02.2024

Wyłączenie funkcji automatycznego potrącenia ostatnich wykorzystanych kwot z karty kredytowej skutkowało ,oddział dokonca sprawy.Kazal skladac reklamacje.W lipcu bedąc na rehabilitacji szpitalne w Ladku Zdroju. pani z centrali we Wrocławiu proponowala predłuzenie karty kredytowej,.ponieważ nie mam w zyczaju załatwiac takich spraw przez telefon co powiedzałamte Pani i odmowilam przedłuzenia karty i powiedzałam , że wszysto z oddzialem mam załatwione. i podej -żewam że to Wrclaw mi odłaczyl automatyczne potrącanie rat . Ale niestety oddzial nie wyjasnił do konca sprawy .I uważam,że to w interesie Banu jest wyjaśnienie takich sprawy. Wysyłane na maila wyciagi zadłuzenia z karty kredytowej ohasłowane nie mogłam otworzyć na swojm komputerze i zgłaszałam to swojej placówce. Poważnie zastanawiam sie czy nie zrezygnować z Waszego BANKU

avatar

Mariusz Ch

27.12.2023

Odpowiedź:

28.12.2023

Mariuszu, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Polecamy się! Michał

avatar

Magda Kostiuszko

13.12.2023

Placówka fatalna..Panie rozmawiały miedzy sobą o zabiegach estetycznych i kazały czekac klientowi po czym okazało się że nie można wpłacić gotówki w okienku tylko odesłały do wplatomatu?!!

Odpowiedź:

16.02.2024

Magdaleno, przykro nam jeżeli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Klaudia

avatar

Dariusz Byczkowski

04.12.2023

Dziękuję szybko i pomyślnie

Odpowiedź:

22.12.2023

Dariuszu, dziękujemy za zaufanie. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Polecamy się! Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Michał H Pecio

29.11.2023

Najgorszy bank w jakim kiedykolwiek byłem, nie wytrzymali nawet roku aby podnieść opłaty bankowe za prowadzenie rachunku i kartę. Aplikacja bankowa beznadziejna i nieintuicyjna. ODRADZAM wszystkim, czekam na otwarcie oddziału - który pracuje tylko 7 godzin dziennie i składam dyspozycję zamknięcia rachunku, konkurencja wygrała z kretesem, wytrzymałem lekko ponad pół roku. Także nawet R. Makłowicz w reklamach nie pomoże - swoją drogą też są mega irytujące i tworzone do jakichś snowflake'ów czy innych takich. Odwiedziłem w sumie ich dwie placówki - w obu średnio lubią pracować, panie przy stanowiskach mogą założyć konto, ale nie mogą go zamknąć. Wiecznie czekasz w kolejce, nawet jak nikogo nie ma!!!!!! CA - co to znaczy, Cały Ambaras? Piękne słowa w reklamach, wykonanie usługi słabe i na niskim poziomie, tak źle miałem tylko w banku pocztowym, a to wyczyn osiągnąć ten poziom.

avatar

Vadym Savchenko

24.10.2023

Odpowiedź:

26.01.2024

Dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się, co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Klaudia

avatar

Stefan Konik

20.10.2023

Odpowiedź:

23.10.2023

Stefanie, dziękujemy za wysoką notę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Michał

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia