Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Zobacz więcejUsługi banku Credit Agricole są oferowane klientom w 2 rodzajach oddziałów, których typ jest uzależniony od lokalizacji i potrzeb grupy docelowej w danej lokalizacji.
Zakres usług rodzajów oddziału jest różny i przedstawia się następująco:
Placówka Bankowa oferuje sprzedaż pełnego pakietu produktów i usług banku wraz z obsługą posprzedażową oraz obsługą kasowo-skarbcową.
Placówka Partnerska oferuje następujący zakres usług:
W Placówce Partnerskiej dla klientów dostępna jest obsługa posprzedażowa - dokładnie taka jak w Placówce Bankowej.
W przypadku zainteresowania innym, niedostępnym w Placówce Partnerskiej produktem - nasz doradca zapewni kontakt do odpowiedniej jednostki banku.
Znajdź oddział w swojej okolicy
Nasza mapa oddziałów umożliwia wyszukiwanie zarówno po typie oddziału jak i usłudze.
Zobacz więcejJeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
- w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
- w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Zobacz więcejZnalezioną kartę kredytową należy zastrzec, dzwoniąc na infolinię banku (numer telefonu na infolinię znajduje się na odwrocie karty) lub oddać ją do banku, który ją wydał. Możesz to zrobić w najbliższej placówce lub wysyłając kartę na adres korespondencyjny banku (podany na rewersie karty płatniczej).
Zobacz więcejJeśli straciłeś swoją kartę debetową (do konta) lub kartę kredytową skontaktuj się z nami jak najszybciej:
- zadzwoń pod numery telefonów
- zastrzeż kartę w serwisie CA24 eBank:
- karta kredytowa: zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Karty Kredytowe. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
- karta debetowa (do konta): zaloguj się, w górnym menu wybierz Moje produkty, a potem Konta. Na liście po lewej stronie ekranu wybierz rachunek do którego jest karta, zejdź niżej - wybierz kartę i kliknij Zastrzeż
Zachęcamy także do zapoznania się z artykułem na naszym blogu casfera.pl.
Zobacz więcej