Pełna ochrona Twojego telefonu - Bezpieczny Telefon

Pełna ochrona Twojego telefonu

Awaria, kradzież telefonu czy nieautoryzowane połączenia? Indywidualne ubezpieczenie Bezpieczny Telefon zapewni Tobie komfortowe rozwiązania w przypadku nieprzewidzianych sytuacji.

Usługi wykonywane bezpłatnie - Bezpieczny Telefon

Usługi wykonywane bezpłatnie

Koszty naprawy lub zakupu nowego telefonu pokrywa Ubezpieczyciel. Ty pokrywasz jedynie koszty potrzebnych części lub akcesoriów w przypadku naprawy.

Pełne wsparcie za jedyne 11 groszy dziennie - Bezpieczny Telefon

Pełne wsparcie za jedyne 11 groszy dziennie

Bezpieczny Telefon jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt pakietu jeśli posiadasz konto osobiste w Banku Credit Agricole wynosi 2,99 zł w przypadku posiadania 1 Konta lub konta PROSTOoszczędzajacego PREMIUM .

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 . Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szeroka ochrona przy minimum formalności

Zakupu ubezpieczenia bez zbędnych formalności dokonasz w dowolnej placówce Banku .

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Bezpieczny Telefon.
Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość zniżek dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Tabeli Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Jak zgłosić roszczenie?

W przypadku zdarzenia objętego ochroną:

  1. Niezwłocznie zgłoś fakt utraty przedmiotów w wyniku kradzieży, kradzieży z włamaniem lub rabunku na Policję oraz uzyskaj pisemne potwierdzenie tego zgłoszenia.
  2. W przypadku utraty telefonu komórkowego niezwłocznie zablokuj kod IMEI i kod SIM u operatora sieci telefonii komórkowej.
  3. Tak szybko jak to możliwe, powiadom o zaistnieniu zdarzenia Ubezpieczyciela pod numerem: 801 300 515 * lub +48 71 36 92 887 * w dni robocze w godz. 9.00 - 17.00.
  4. Podejmij aktywną współpracę z Credit Agricole Towarzystwem Ubezpieczeń S.A. - stosuj się do zaleceń oraz udziel wszelkich niezbędnych informacji.

Dane adresowe Ubezpieczyciela:

Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
ul. Tęczowa 11 lok. 13,
53-601 Wrocław

* koszt połączenia wg stawki operatora

Zakup ubezpieczenia

Aby skorzystać z ubezpieczenia wystarczy udać się do placówki Credit Agricole i dokonać zakupu ubezpieczenia.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod podanymi niżej numerami telefonów:
801 33 00 00 * lub +48 71 354 90 09 *

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

* koszt połączenia wg stawki operatora

© 2016 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Oferta Banku Menu