Błyskawiczna pomoc fachowców w razie awarii - Pomoc Techniczna

Błyskawiczna pomoc fachowców w razie awarii

Dzięki indywidualnemu ubezpieczeniu Pomoc DOM, zyskujesz nawet w ciągu 2 godzin dostęp do pomocy najważniejszych fachowców: elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych, a także serwisanta urządzeń AGD i RTV.

Usługi wykonywane bezpłatnie - Pomoc Techniczna

Usługi wykonywane bezpłatnie

Koszty usług fachowców, którzy przyjeżdżają do Ciebie, pokrywa Ubezpieczyciel. Ty pokrywasz jedynie koszty potrzebnych części lub akcesoriów.

Pełne wsparcie za jedyne 15 groszy dziennie - Pomoc Techniczna

Pełne wsparcie za jedyne 15 groszy dziennie

Pomoc DOM jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt ubezpieczenia wynosi 4,50 zł.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333. Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc DOM. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Jak zgłosić roszczenie?

  1. Wystarczy jeden telefon do Ubezpieczyciela pod nr telefonu 801 300 515 lub +48 71 77 32 333(koszt wg stawki operatora). Ubezpieczyciel udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    • imię, nazwisko, numer PESEL,
    • adres miejsca ubezpieczenia,
    • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    • inne informacje konieczne pracownikowi Ubezpieczyciela do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

Jak kupić ubezpieczenie?

Ubezpieczenie Pomoc DOM możesz kupić:

  1. w każdej placówce bankowej Credit Agricole Bank Polska S.A.,
  2. w każdej placówce Partnera Credit Agricole Bank Polska S.A., prowadzącego placówkę partnerską, lub
  3. Możesz również zostawić swoje dane, oddzwonimy
  4. przez telefon, dzwoniąc pod numer 19 019
    lub +48 71 35 49 009
    (koszt połączenia według stawki operatora)

  5. Ten sposób zawarcia umowy jest dostępny dla posiadaczy konta w Banku.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod numerem 19 019(koszt wg stawki operatora).

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku