Pomoc TELEFON i KIESZEŃWsparcie w razie kradzieży kieszonkowej oraz uszkodzenia telefonu

To wyjątkowe ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia lub kradzieży Twojego telefonu.
To również ochrona na wypadek kradzieży przedmiotów zazwyczaj noszonych przy sobie.

Ubezpieczenie zapewnia zwrot kosztów utraty:

  • dokumentów
  • kluczy
  • telefonu
  • gotówki pobranej z bankomatu

oraz zwrot kosztów transakcji zbliżeniowych i internetowych, dokonanych utraconą w wyniku kradzieży kartą.

Sprawdź jak działa ubezpieczenie

Ubezpieczenie kupisz pojedynczo lub w pakiecie:

Zobacz również:

Jak działa ubezpieczenie?

Przypadkowo uszkodziłeś telefon

Ubezpieczyciel zorganizuje naprawę i pokryje jej koszty wraz z kosztami materiałów zamiennych. Pamiętaj, że w przypadku uszkodzenia wyświetlacza obowiązuje udział własny.

Ukradziono Ci telefon

Koniecznie zgłoś kradzież na policję!
Ubezpieczyciel pokryje koszt zakupu nowego telefonu, a także koszt nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.

Ukradziono Ci dokumenty, klucze, kartę

Koniecznie zgłoś kradzież na policję!
Ubezpieczyciel pokryje koszty wydania nowych dokumentów, wymiany zamków.
(sprawdź szczegóły)

Pełne wsparcie za jedyne 15 groszy dziennie

Dostęp do ubezpieczenia TELEFON i KIESZEŃ kosztuje 4,50 zł miesięcznie. Dla miesiąca liczącego 30 dni to tylko 15 gr dziennie.

Niższa cena przy zakupie Pakietu Pomoc dla Ciebie PLUS

Pomoc TELEFON i KIESZEŃ możesz wykupić w ramach Pakietu Pomoc dla Ciebie PLUS wraz z ubezpieczeniami Pomoc ZDROWIE, Pomoc DOM, Pomoc KOMPUTER i INTERNET, Pomoc SAMOCHÓD, zyskujesz wówczas zniżkę w opłacie za wszystkie 5 ubezpieczeń.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

W razie zdarzenia zadzwoń do ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 (koszt połączenia wg stawki operatora).

Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Świadczenia

Sprawdź świadczenia, na które możesz liczyć w przypadku kradzieży kieszonkowej, kradzieży w wyniku rozboju

W PRZYPADKU KRADZIEŻY:MOŻESZ LICZYĆ NA:
kluczy do miejsca zamieszkania

zwrot kosztów zakupu nowego zamka wraz z kompletem kluczy lub koszt dorobienia kompletu kluczy

dokumentów: dowodu osobistego, prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego, paszportu

zwrot kosztów wydania nowych dokumentów, wykonania fotografii, w przypadku dowodu rejestracyjnego dodatkowo zwrot kosztów przerejestrowania pojazdu i wydania nowych tablic rejestracyjnych

portfela

wypłatę kwoty 100 zł

tokena wydanego przez bank

tokena wydanego przez bank

tablic rejestracyjnych

zwrot kosztów przerejestrowania pojazdu i wydania nowych tablic rejestracyjnych

kluczyków do pojazdu
  • zwrot kosztów zakupu nowego zamka i jego wymiany wraz z kompletem kluczy lub
  • zwrot kosztów dorobienia kompletu kluczy oraz zwrot kosztów niezbędnych do przeprogramowania systemów alarmowych
  • do kwoty 700 zł
karty SIM

zwrot kosztów wydania duplikatu karty SIM do kwoty 400 zł

gotówki pobranej z bankomatu przy użyciu karty
(rozbój lub doprowadzenie do transakcji z użyciem PIN wskutek przemocy lub groźby jej użycia)

zwrot utraconych środków pieniężnych (do 1000 zł)

karty płatniczej
  • zwrot środków utraconych w wyniku nieautoryzowanych transakcji zbliżeniowych, w tym płatności mobilnych (do 600 zł)
  • zwrot kosztów wydania nowej karty (do 150 zł)
  • zwrot środków utraconych w wyniku nieautoryzowanych transakcji internetowych (do 1500 zł)

Wygodne opłacanie składki

Składkę za ubezpieczenie możesz płacić wygodnie, bo automatycznie.

Może być pobierana z Twojego konta osobistego lub z rachunku karty kredytowej w naszym banku. Możesz też wybrać okres za jaki będzie pobierana - miesiąc, kwartał, pół roku lub też rok.

Bezpłatna infolinia konsumencka

W ramach ubezpieczenia Pomoc TELEFON i KIESZEŃ zyskujesz dostęp do bezpłatnej infolinii konsumenckiej.

Ubezpieczenie obejmuje zdarzenia na całym świecie

Broszura informacyjna

Szczegóły ubezpieczenia znajdziesz w broszurze informacyjnej.

Pobierz broszurę
Informacje prawne

Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne

Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ubezpieczony: osoba fizyczna

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc TELEFON i KIESZEŃ. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Dokumenty
Jak zgłosić roszczenie?
 

Oferta banku

 
Twoja opinia
 
Nowy wygląd strony www