Uszkodzony telefon – nie problem

Uszkodzony telefon – nie problem

Indywidualne ubezpieczenie Pomoc TELEFON i KIESZEŃ zapewni Tobie komfortowe rozwiązanie w przypadku nieprzewidzianej sytuacji, jaką jest przypadkowe uszkodzenie telefonu. Ubezpieczenie pokryje koszty naprawy telefonu oraz części zamiennych w ramach dostępnej sumy ubezpieczenia.

Ochrona przed kieszonkowcami

Ochrona przed kieszonkowcami

Dzięki indywidualnemu ubezpieczeniu Pomoc TELEFON i KIESZEŃ, w razie kradzieży lub rabunku, możesz uzyskać zwrot kosztów związanych z wyrobieniem kart kredytowych i dokumentów, a także zakupem nowego zamka wraz z kompletem kluczy.

Środki na zakup nowego telefonu komórkowego

Środki na zakup nowego telefonu komórkowego

Ochroną ubezpieczeniową objęte są koszty zakupu nowego telefonu komórkowego, jeśli poprzedni został skradziony. Suma ubezpieczenia, jakie otrzymujesz, to nawet do 2000 zł. Do 2000 zł pokrywane są także koszty nieautoryzowanych połączeń.

Rekompensata za skradziony portfel

Rekompensata za skradziony portfel

Ubezpieczyciel może wypłacić Ci jednorazowe świadczenie w wysokości 100 zł, jako pokrycie straty związanej z kradzieżą portfela.

Pokrycie kosztów przerejestrowania samochodu

Jeśli w chwili kradzieży miałeś przy sobie dowód rejestracyjny należącego do Ciebie pojazdu, Ubezpieczyciel pokryje maksymalnie do 1500 zł kosztów wydania nowego dokumentu, wraz z kosztami przerejestrowania samochodu i wydaniem nowych tablic rejestracyjnych. Możesz uzyskać także zwrot kosztów z tytułu utraty innych dokumentów.

Pełne wsparcie za jedyne 15 groszy dziennie

Pomoc TELEFON i KIESZEŃ jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt ubezpieczenia wynosi 4,50 zł.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333. Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc TELEFON i KIESZEŃ. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Dokumenty obowiązujące

Jak zgłosić roszczenie?

  1. Wystarczy jeden telefon do Ubezpieczyciela pod nr telefonu 801 300 515 lub +48 71 77 32 333(koszt wg stawki operatora). Ubezpieczyciel udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    • imię, nazwisko, numer PESEL,
    • adres miejsca ubezpieczenia,
    • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    • inne informacje konieczne pracownikowi Ubezpieczyciela do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

Jak kupić ubezpieczenie?

Ubezpieczenie Pomoc TELEFON i KIESZEŃ możesz kupić:

  1. w każdej placówce bankowej Credit Agricole Bank Polska S.A.,
  2. w każdej placówce Partnera Credit Agricole Bank Polska S.A., prowadzącego placówkę partnerską, lub
  3. Możesz również zostawić swoje dane, oddzwonimy
  4. przez telefon, dzwoniąc pod numer 19 019
    lub +48 71 35 49 009
    (koszt połączenia według stawki operatora)

  5. Ten sposób zawarcia umowy jest dostępny dla posiadaczy konta w Banku.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod numerem 19 019(koszt wg stawki operatora).

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku