Pomoc TELEFON i KIESZEŃ

Wsparcie w razie kradzieży kieszonkowej oraz uszkodzenia smartfona

To wyjątkowe ubezpieczenie na wypadek uszkodzenia lub kradzieży Twojego telefonu. To również ochrona na wypadek kradzieży przedmiotów zazwyczaj noszonych przy sobie.

Ubezpieczenie zapewnia zwrot kosztów utraty:

  • dokumentów
  • kluczy
  • telefonu
  • gotówki pobranej z bankomatu

oraz zwrot kosztów transakcji zbliżeniowych i internetowych, dokonanych utraconą w wyniku kradzieży kartą.

Sprawdź jak działa ubezpieczenie

Ubezpieczenie kupisz w pakiecie:

Zobacz również:

Ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie

0 zł przez pierwsze 3 miesiące ubezpieczenia. Wystarczy tylko, że masz Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie MOVE! lub Konto dla Ciebie VIP nie dłużej niż 6 miesięcy

Jak działa ubezpieczenie?

Przypadkowo uszkodziłeś telefon

Ubezpieczyciel zorganizuje naprawę i pokryje jej koszty wraz z kosztami materiałów zamiennych. Pamiętaj, że w przypadku uszkodzenia wyświetlacza obowiązuje udział własny.

Ukradziono Ci telefon

Koniecznie zgłoś kradzież na policję!
Ubezpieczyciel pokryje koszt zakupu nowego telefonu, a także koszt nieautoryzowanych połączeń telefonicznych.

Ukradziono Ci dokumenty, klucze, kartę

Koniecznie zgłoś kradzież na policję!
Ubezpieczyciel pokryje koszty wydania nowych dokumentów, wymiany zamków.
(sprawdź szczegóły)

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

W razie zdarzenia zadzwoń do ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 (koszt połączenia wg stawki operatora).

Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szczegóły ubezpieczenia znajdziesz w broszurze informacyjnej.

Świadczenia

Sprawdź świadczenia, na które możesz liczyć w przypadku kradzieży kieszonkowej, kradzieży w wyniku rozboju

Nazwa świadczeniaLimit na zdarzenie w okresie ubezpieczeniaSuma ubezpieczenia w okresie ubezpieczenia
Przypadkowe uszkodzenie telefonu
Organizacja i pokrycie kosztów naprawy telefonu i materiałów zamiennych1 raz
Udział własny Ubezpieczonego w wymianie wyświetlacza:
- 60 zł brutto, gdy wartość jest mniejsza niż 1000 zł
- 100 zł brutto, gdy wartość jest większa niż 1000 zł
1 500 zł
Utrata telefonu w wyniku kradzieży kieszonkowej, kradzieży z włamaniem, rozboju
Zakup nowego telefonu1 raz2 000 zł
Zwrot kosztów nieautoryzowanych połączeń telefonicznych1 raz2 000 zł
Kradzież kluczy do miejsca zamieszkania
Zwrot kosztów zakupu nowego zamka wraz z kompletem kluczy lub koszt dorobienia kompletu kluczyBez limitu1 500 zł
Utrata wskutek kradzieży dokumentów: dowodu osobistego, prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego, paszportu
Zwrot kosztów wydania nowych dokumentów, wykonania fotografii, w przypadku dowodu rejestracyjnego dodatkowo zwrot kosztów przerejestrowania pojazdu i wydania nowych tablic rejestracyjnychBez limitu
Utrata wskutek kradzieży portfela
Wypłata kwoty 100 zł100 zł
Utrata wskutek kradzieży tokena wydanego przez Bank
Zwrot kosztów wydania nowego tokenaBez limitu
Utrata wskutek kradzieży tablic rejestracyjnych
Zwrot kosztów przerejestrowania pojazdu i wydania nowych tablic rejestracyjnychBez limitu
Utrata wskutek kradzieży kluczyków do pojazdu
Zwrot kosztów zakupu nowego zamka i jego wymiany wraz z kompletem kluczy700 zł
Zwrot kosztów dorobienia kompletu kluczy oraz zwrot kosztów niezbędnych do przeprogramowania systemów alarmowych700 zł
Utrata wskutek kradzieży karty SIM
Zwrot kosztów wydania duplikatu karty SIM400 zł
Utrata gotówki pobranej z bankomatu przy użyciu karty (rozbój lub doprowadzenie do transakcji z użyciem PIN wskutek przemocy lub groźby jej użycia)
Zwrot utraconych środków pieniężnych1 000 zł1 000 zł
Utrata karty w wyniku kradzieży
Zwrot środków utraconych w wyniku nieautoryzowanych transakcji zbliżeniowych, w tym płatności mobilnych (2 razy w okresie ubezpieczenia)600 zł 
Zwrot kosztów wydania nowej karty (2 razy w okresie ubezpieczenia)150 zł 
Zwrot środków utraconych w wyniku nieautoryzowanych transakcji internetowych1 500 zł 
Blokada karty
OrganizacjaBez limitu 

Główne wyłączenia ubezpieczenia Pomoc TELEFON i KIESZEŃ

Nie możesz skorzystać ze świadczenia, jeśli:

  • kradzież nie została zgłoszona na Policję
  • do szkody doszło w wyniku umyślnego działania
  • awarie spowodowały dzieci lub zwierzęta
  • uszkodzenie jest wynikiem użytkowania telefonu niezgodnego z instrukcją obsługi
  • szkody dotyczą utraty danych lub oprogramowania telefonu, w tym danych zapisanych w pamięci telefonu lub na karcie SIM
  • uszkodzenie jest spowodowane oprogramowaniem zainstalowanym w telefonie oraz działaniem wirusa elektronicznego
  • uszkodzenia mają charakter estetycznych: porysowania, wgniecenia, zadrapania, odbarwienia, wytarcie lakieru, powierzchowne, które poza zmniejszeniem atrakcyjności wizualnej nie mają wpływu na prawidłowe funkcjonowanie telefonu
  • telefon został uszkodzony w wyniku zalania wodą lub działania innych cieczy
  • realizującego naprawę w ramach umowy ubezpieczenia pokrywa Ubezpieczony

Wygodne opłacanie składki

Składkę za ubezpieczenie możesz płacić wygodnie, bo automatycznie.

Może być pobierana z Twojego konta osobistego lub z rachunku karty kredytowej w naszym banku. Możesz też wybrać okres za jaki będzie pobierana - miesiąc, kwartał, pół roku lub też rok.

Bezpłatna infolinia konsumencka

W ramach ubezpieczenia Pomoc TELEFON i KIESZEŃ zyskujesz dostęp do bezpłatnej infolinii konsumenckiej.

Ubezpieczenie obejmuje zdarzenia na całym świecie

Broszura informacyjna

Szczegóły ubezpieczenia znajdziesz w broszurze informacyjnej.

Pobierz broszurę
Informacje prawne

Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne

Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ubezpieczony: osoba fizyczna

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc TELEFON i KIESZEŃ. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Dokumenty
Jak zgłosić roszczenie?
 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

 
Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia