PROGRAM RODZINA 800 PLUS - wniosek online
Od 1 lutego 2025 r. w CA24 eBank przyjmujemy wnioski w programie Rodzina 800+ na okres 2025/2026
- bieżący okres świadczeniowy trwa od 1 czerwca 2025 r. do 31 maja 2026 r.
- wniosek możesz złożyć elektronicznie w naszym serwisie CA24 eBank
- możesz dostać świadczenie na każde dziecko do 18. roku życia
- nie ma kryterium dochodowego
- możesz dostać świadczenie, jeśli jesteś rodzicem, opiekunem prawnym lub opiekunem faktycznym dziecka
- jeśli jesteś rodzicem nowonarodzonych dzieci, masz trzy miesiące na złożenie wniosku, od dnia narodzin dziecka

Wniosek Rodzina 800+ dla obywateli Ukrainy w CA24 eBank
Sprawdź jak złożyć
Sprawdź ofertę dla rodziny:
Rachunek Oszczędzam
odkładaj regularnie z myślą o przyszłości Twojego dziecka
Klub Korzyści
oszczędzaj podczas zakupów i korzystaj z rabatów także w sklepach dziecięcych
Program 800+ - ważne terminy w 2025 roku
Wypłata świadczenia zależy od miesiąca, w którym złożysz wniosek. Jeżeli złożysz wniosek:

- do 30 kwietnia 2025 r. - świadczenie dostaniesz najpóźniej do 30 czerwca 2025 r., czyli masz ciągłość w wypłacie świadczenia
- od 1 maja do 31 maja 2025 r. - wypłatę świadczenia za czerwiec i lipiec dostaniesz do 31 lipca 2025 r.
- od 1 czerwca do 30 czerwca 2025 r. - wypłatę świadczenia za czerwiec, lipiec i sierpień dostaniesz do 31 sierpnia 2025 r.
- po 30 czerwca 2025 r. - świadczenie będzie naliczane od miesiąca, w którym złożysz wniosek, bez wyrównania za poprzednie miesiące. Wypłatę świadczenia dostaniesz w ciągu dwóch kolejnych miesięcy, np. jeśli złożysz wniosek w sierpniu, to świadczenie będzie przyznane od sierpnia, a wypłatę dostaniesz najpóźniej do 31 października.
Wnioski na bieżący okres świadczeniowy przyjmujemy do 31 maja 2025 r. Dla dzieci urodzonych między 1 lutego, a 31 maja 2025 r. rodzic lub opiekun prawny powinien złożyć dwa wnioski - na bieżący i kolejny okres świadczeniowy.
4 kroki, żeby dostać 800+


POTWIERDZENIE ODBIORU
na adres mejlowy, który podałeś/aś we wniosku, dostaniesz Urzędowe Potwierdzenie Odbioru (UPO)

ANALIZA WNIOSKU I DECYZJA
ZUS rozpatrzy Twój wniosek i zadecyduje o przyznaniu Ci świadczenia

WYPŁATY ŚWIADCZEŃ
po przyznaniu świadczenia, ZUS przekaże Ci pieniądze na konto, które podałeś/aś we wniosku
Zobacz, jak złożyć wniosek w CA24 eBank
Podczas składania wniosku pamiętaj o zasadach bezpieczeństwa. Możesz o nich przeczytać na naszej stronie internetowej w sekcji Bezpieczeństwo.
Przede wszystkim:
- nie udostępniaj danych poufnych osobom trzecim
- sprawdź, czy połączenie internetowe z bankiem jest bezpieczne (adres jest prawidłowy a połączenie bezpieczne)
- sprawdź, certyfikaty wystawiane dla stron
- nie otwieraj podejrzanych wiadomości, załączników i linków
- nie podawaj żadnych danych do transakcji kartą lub do logowania się do bankowości elektronicznej, m.in. numeru karty płatniczej, kodu bezpieczeństwa, daty ważności karty, PIN-u karty, telekodu, czy numeru seryjnego lub wskazania tokena
- Masz możliwość złożenia wniosku o świadczenie Rodzina 800+ w szybki i wygodny sposób, w naszym serwisie CA24 eBank. Zgodnie z decyzją Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej wnioski można składać wyłączne w formie elektronicznej.
- Wniosek, który złożysz w naszym serwisie możesz pobrać tylko od razu po jego wysłaniu - w ramach tej samej sesji logowania. Później musimy usunąć te informacje i Twój wniosek. Samo potwierdzenie wysłania wniosku będzie dostępne dla Ciebie w serwisie w sekcji Oferta i umowy > Inne sprawy.
- Nie sprawdzamy informacji ani załączników, które podajesz we wniosku.
- Po tym jak Twój wniosek trafia z naszego serwisu do ZUS, nie mamy o nim już żadnych informacji.
Wniosek o świadczenie do programu rządowego mogą złożyć tylko osoby, które mają u nas konto osobiste i dostęp do serwisu CA24 eBank. Nie wyklucza to, że dana osoba może zostać naszym klientem i skorzystać z możliwości złożenia wniosku.
Jesteśmy zobowiązani potwierdzić Twoją tożsamość, jeśli konto założyłeś/założyłaś zdalnie. Przyjdź do naszej dowolnej placówki z dokumentem tożsamości przed złożeniem wniosku.
Jeśli będziesz mieć jakiekolwiek pytania o złożenie wniosku zadzwoń do nas.
Możesz dostać świadczenie na każde dziecko w wieku do 18. roku życia oraz jeśli jesteś:
- matką lub ojcem dziecka,
- opiekunem faktycznym, który wystąpił do sądu o przysposobienia dziecka, jeżeli mieszka wspólnie z dzieckiem i je utrzymuje.
Świadczenie przysługuje również osobom sprawującym pieczę zastępczą nad dzieckiem, opiekunom prawnym dziecka oraz w pewnych przypadkach dyrektorowi domu pomocy społecznej.
Nie. Przyznane świadczenie jest zwolnione od podatku. Nie będzie też podlegało egzekucji ani wliczeniu do dochodu przy ustalaniu prawa do świadczeń z innych systemów wsparcia.
Świadczenia aktywni rodzice w pracy i aktywnie w domu nie przysługują obywatelom Ukrainy, którzy przybyli do Polski w związku z działaniami wojennymi.
Świadczenie aktywnie w żłobku przysługuje obywatelom Ukrainy, którzy przybyli do Polski w związku z działaniami wojennymi, jeżeli przebywali legalnie w Polsce jako osoby ze statusem „UKR” nieprzerwanie przez okres co najmniej 365 dni. Dotyczy to również dziecka obywatela Ukrainy, które ma status „UKR”.
Świadczenia z programu Aktywny Rodzic przysługują zamieszkałym w Polsce:
- obywatelom polskim,
- obywatelom UE/EFTA oraz Wielkiej Brytanii
- pozostałym cudzoziemcom, o ile spełniają warunek legalnego pobytu w Polsce na podstawie karty pobytu z dostępem do rynku pracy lub na podstawie innego dokumentu potwierdzającego legalny pobyt i dostęp do rynku pracy.
Reklamacje dotyczące wniosku o świadczenie Rodzina 800+ w zależności od ich przedmiotu możesz złożyć:
- u nas - w banku Credit Agricole, jeżeli dotyczą:
- dostępu do naszego serwisu bankowości elektronicznej, w zakresie wypełniania i wysłania wniosku,
- funkcji w ramach tego serwisu,
- jakości w zakresie informacji o procesie składania wniosku.
- do ZUS-u, jeżeli dotyczą:
- założeń programu "Rodzina 800+",
- procesowania wniosku, poza serwisem banku,
- braku informacji o rozpatrzeniu wniosku,
- wysokości świadczenia,
- terminów realizacji kolejnych etapów pracy z wnioskiem,
- wypłaty świadczenia,
- terminów wypłat świadczeń.
My - bank Credit Agricole przyjmujemy i rozpatrujemy reklamacje zgodnie z zasadami, które opisaliśmy na naszej stronie internetowej.
Blog Banku Credit Agricole 

