Jak zablokować dostępy do kanałów elektronicznych oraz CA24 Infolinii?
Dostępy do aplikacji CA24 Mobile, serwisu CA24 eBank oraz CA24 Infolinii zablokujesz:
- Zaloguj się i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Bezpieczeństwo
- Wybierz kafel Kanały dostępu
- Wybierz kanał, do którego chcesz zablokować dostęp
- Wybierz z listy opcję Zablokuj dostęp
Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech kanałów to zacznij od blokady serwisu CA24 eBank, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj aplikację. Jeśli zaczniesz od blokady aplikacji, to od razu zablokujemy Ci ten kanał i nie będziesz w stanie już nic w nim zrobić.
- Zaloguj się do serwisu CA24 eBank i przejdź do zakładki Ustawienia
- Przejdź do sekcji Serwisy i limity, a potem wybierz Limity i statusy
- Wybierz kanał, do którego chcesz zablokować dostęp i kliknij przycisk Dezaktywuj
Jeśli potrzebujesz zablokować dostępy do wszystkich trzech kanałów to zacznij od blokady serwisu CA24 Mobile, CA24 Infolinii i na końcu zablokuj serwis CA24 eBank. Jeśli zaczniesz od blokady serwisu CA24 eBank, to od razu zablokujemy Ci ten kanał i nie będziesz w stanie już nic w nim zrobić.
na naszej infolinii
Na infolinii zablokujesz dostęp do każdego z kanałów
w naszej dowolnej placówce bankowej
W placówce bankowej zablokujesz dostęp do każdego z kanałów
Pamiętaj, żeby blokować tylko te kanały, których nie chcesz mieć już aktywnych.
A jeśli chcesz po zablokowaniu ponownie aktywować kanały - zrobisz to w aktywnym kanale np. jeśli zablokowałeś/zablokowałaś tylko dostęp do serwisu CA24 eBank, to odblokujesz go w aplikacji. Natomiast jeśli masz zablokowane wszystkie trzy kanały - aplikację CA24 Mobile, serwis CA24 eBank oraz CA24 Infolinię - to dostępy przywrócisz tylko w placówce bankowej.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?
Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce


