BLIK
Korzystaj z wygodnych płatności BLIKIEM! Płać za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, wypłacaj oraz wpłacaj szybko i bezpiecznie bez użycia karty płatniczej, rób przelewy natychmiastowe bez podawania numeru rachunku. Wystarczy tylko Twój telefon z zainstalowaną aplikacją CA24 Mobile, konto osobiste i dostęp do internetu.
Nie masz jeszcze aplikacji CA24 Mobile? Zainstaluj na swoim telefonie.
Jak korzystać z wygodnych płatności BLIK?
Zalety płatności BLIKIEM

Brak opłat
0 zł za korzystanie z BLIKA

Szybkość
Wystarczy numer telefonu odbiorcy przelewu, a pieniądze natychmiast docierają na jego konto

Wygoda
Wystarczy smartfon z dostępem do internetu

Bezpieczeństwo
BLIK działa bezpiecznie w aplikacji CA24 Mobile
Jak korzystać z wygodnych płatności BLIK?
W sklepach internetowych z płatnością BLIK

Spośród dostępnych płatności wybierz BLIK

Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK (również bez logowania)

Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go w aktywne pole w sklepie internetowym

Zatwierdź transakcję w aplikacji
W sklepach stacjonarnych oznaczonych logo BLIK

Poinformuj sprzedawcę, że chcesz zapłacić kodem BLIK

Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK (również bez logowania)

Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go na terminalu płatniczym przy kasie

Zatwierdź transakcję w aplikacji
Z wpłat we wpłatomatach z opcją wpłata BLIK

Na ekranie urządzenia wybierz wpłata BLIK

Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK

Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go na klawiaturze wpłatomatu

Zatwierdź chęć wpłaty w aplikacji, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na wpłatomacie
Z wypłat z bankomatów z opcją wypłat BLIK

Na ekranie urządzenia wybierz wypłata BLIK

Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK

Dostaniesz 6-cyfrowy kod - wpisz go na klawiaturze bankomatu. Następnie wprowadź jaką kwotę chcesz wypłacić

Zatwierdź transakcję w aplikacji
Z przelewów na telefon

Otwórz aplikację CA24 Mobile i wybierz ikonę BLIK

Wybierz Przelew na telefon BLIK

Wybierz kontakt oznaczony logo lub samodzielnie wpisz numer telefonu odbiorcy

Zatwierdź przelew PIN-em mobilnym
Z PŁATNOŚCI POWTARZALNYCH BLIK

Na stronie internetowej lub w aplikacji usługodawcy wybierz opcję Płatności powtarzalne BLIK i podaj kod BLIK

Przejdź do aplikacji CA24 Mobile i sprawdź podsumowanie płatności

Jeśli wszystko się zgadza, potwierdź płatność

Płatność powtarzalna BLIK jest włączona
Jak włączyć płatności BLIK w aplikacji CA24 Mobile
Mamy w ofercie inne płatności mobilne
Pytania i odpowiedzi
BLIK to wygodny i szybki sposób płatności, który jest dostępny w naszej aplikacji. Dzięki włączeniu płatności BLIK:
- szybko zapłacisz za zakupy i usługi w internecie
- zapłacisz za zakupy w sklepach oznaczonych logo BLIK
- szybko zrobisz i odbierzesz Przelew na telefon BLIK
- wypłacisz pieniądze w bankomacie
- wpłacisz pieniądze we wpłatomacie
Do korzystania z BLIKA potrzebna jest Ci tylko aplikacja CA24 Mobile i włączenie płatności BLIK (Zobacz tutaj, jak aktywować BLIK w aplikacji).
Jeśli chcesz zapłacić za zakupy w sklepie, internecie, wypłacić lub wpłacić pieniądze, wystarczy Ci tylko jednorazowy, 6-cio cyfrowy kod. Przepisz go z Twojego telefonu na stronę internetową, terminal, panel bankomatu lub wpłatomatu. Następnie w aplikacji pojawi się ekran do zatwierdzania płatności. Sprawdź, czy wszystko się zgadza i potwierdź transakcję PIN-em w aplikacji.
Jeśli chcesz zrobić Przelew na telefon BLIK, wystarczy Ci tylko numer telefonu odbiorcy.
Kod BLIK w aplikacji znajdziesz:
- po zalogowaniu: po naciśnięciu na akordeonie ikonki BLIKA

- przed zalogowaniem: jeżeli masz włączone szybkie płatności, kod BLIK pojawi się po kliknięciu ikonki BLIKA na górnym panelu ekranu logowania

- na widżetach: sprawdź, jak dodać widżet
- w szybkich skrótach: żeby wywołać skróty, przytrzymaj ikonę aplikacji na głównym ekranie telefonu
Z BLIKA mogą korzystać klienci indywidualni, którzy mają konto osobiste w naszym banku Credit Agricole i aplikację mobilną CA24 Mobile.
Jednorazowy limit dla przelewu na telefon BLIK to 1000 PLN i nie można go zmienić. Możesz natomiast zmniejszać i zwiększać dzienne limity dla transakcji z użyciem kodu BLIK w obrębie maksymalnego limitu 5000 zł.
Limity BLIK możesz zmienić:
- w aplikacji CA24 Mobile
- w serwisie CA24 eBank
- w naszej dowolnej placówce
- na naszej infolinii
Płatności BLIK są bezpieczne. Wymagają wprowadzenia na stronie sprzedawcy lub na Twoim urządzeniu tylko cyfrowego kodu, a zatwierdzenie transakcji następuje na Twoim zaufanym urządzeniu.
Pamiętaj jednak:
- żeby dokładnie sprawdzać szczegóły autoryzowanej operacji, zanim ją zatwierdzisz,
- aby nikomu nie przekazywać kodów BLIK (np. przez telefon), niezależnie jak „poważnie” to będzie uzasadniał,
- że gdy chcesz użyć BLIKA, aby pomóc znajomemu, rób to ostrożnie,
- że odebranie pieniędzy przesłanych nam BLIKIEM nie wymaga klikania żadnych linków i podawania danych.











