Strona główna Credit Agricole
Jeśli podasz w aplikacji zły numer rejestracyjny pojazdu - Twój postój zostanie potraktowany jako nieopłacony. Zawsze sprawdzaj dokładnie dane, które wprowadzasz.
Zobacz więcejMożesz dodawać pojazdy według własnego uznania, ale w danym czasie możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego z nich.
Zobacz więcejTak, dzięki włączonej zgodzie na geolokalizację będziemy mogli określić w jakim mieście i strefie parkujesz Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć geolokalizację, możesz zrobić to w ustawieniach telefonu.
Jeśli masz wyłączoną geolokalizację, spytamy również o to na ekranie wyboru miasta, po kliknięciu Znajdź mnie
Zobacz więcejPodczas zakupu biletu parkingowego będziesz mieć do wyboru opcję Start/Stop lub Własny czas.
Start/Stop wybierz tę opcję, jeśli nie wiesz ile czasu będziesz parkować. Przy wyborze tej opcji rozpoczynasz parkowanie i możesz je skończyć w dowolnym momencie. Domyślnie opłacasz parking do końca dnia, ale jeśli zakończysz parking wcześniej, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas. Przy wyborze tej opcji polecamy włączyć powiadomienia PUSH o aktywnym bilecie.
Własny czas wybierz tę opcję, jeśli wiesz, ile czasu będziesz parkować. Ustalasz koniec parkowania - czyli godzinę, do której planujesz zostać na miejscu parkingowym. Jeśli chcesz zakończyć bilet przed czasem parkowania, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas.
Zobacz więcejJeśli dezaktywujesz aplikację i na nowo ją aktywujesz - to zapisane pojazdy nie pojawią się na liście. Musisz je wtedy na nowo dodać do aplikacji.
Zobacz więcejJeśli reklamacja dotyczy opłaty dodatkowej (czyli tzw. mandatu parkingowego), możesz ją złożyć w biurze obsługi Strefy Płatnego Parkowania. Na etapie reklamacji warto abyś miał/miała potwierdzenie tej transakcji. W razie potrzeby, zarządca Strefy Płatnego Parkowania skontaktuje się z bezpośrednio z usługodawcą, żeby wyjaśnić sytuację. W innych przypadkach reklamacje możesz składać przez stronę https://mobilet.eu/pl/pomoc/.
Pamiętaj, że bank wspiera tylko proces zakupu biletu, więc jeśli masz problem z płatnością - wtedy możesz skontaktować się z nami.
Zobacz więcejAktywny bilet wyświetlamy w zakładce Korzyści.
Możesz kliknąć bilet, żeby zobaczyć jego szczegóły.
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet parkingowy z zakładki:
Płatności
Korzyści
Sprawdź, jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?
Zobacz więcejRegulamin usługi parkingów znajdziesz tutaj: www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet.
Zobacz więcejHistorię biletów parkingowych znajdziesz w zakładce Korzyści:
Żeby aktywować usługę parkingów:
Zobacz, jak kupić bilet parkingowy z aplikacją CA24 Mobile.
Zobacz więcejŻeby dodać pojazd, musisz mieć aktywną usługę parkingów. Pojazd dodasz z zakładki:
Płatności
Korzyści
Przy dodawaniu pojazdu możesz dodać zdjęcie pojazdu klikając w ikonkę pojazdu.
Jeśli masz już dodany pojazd i chcesz ustawić własne zdjęcie pojazdu:
Żeby zacząć parkować z CA24 Mobile, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę parkingów.
Sprawdź, gdzie zobaczysz aktywny bilet w aplikacji.
Zobacz więcejŻeby oznaczyć pojazd, możesz zostawić w widocznym miejscu kartkę z odręcznym napisem „moBiLET” lub wydrukować wcześniej winietę parkingową z aplikacji mobilnej. Kartę możesz również pobrać tutaj.
Tak wygląda karta parkingowa:
Zobacz więcejPrzy dodawaniu lub edycji pojazdu możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Możesz mieć tylko jeden ulubiony pojazd. Będzie się on podstawiał jako domyślny pojazd podczas parkowania.
Zobacz więcejJeśli chcesz usunąć pojazd:
Na ekranie zakupu biletu, po wyborze opcji start/stop zobaczysz napis Przypominaj mi o aktywnym bilecie. Po przesunięciu suwaka możesz wybrać, jak często mamy przypominać Ci o aktywnym bilecie.
Zobacz więcejŻeby złożyć reklamację, potrzebujesz identyfikatora i hasła do logowania na stronie moBilet.
Żeby zakończyć parkowanie pojazdu:
Jeśli masz już pojazd dodany do apki i chcesz zmienić jego nazwę:
Gdy wybierasz opcję start/stop, w aplikacji uruchamia się licznik czasu. Jeśli nie zatrzymasz parkowania, licznik zatrzyma się z końcem strefy parkowania obowiązującym danego dnia dla danej strefy. System naliczy wtedy kwotę od początku Twojego parkowania do końca strefy tego dnia.
Warto włączyć sobie w opcji start/stop powiadomienia PUSH, które przypominają o aktywnym bilecie parkingowym w danej strefie.
Sprawdź, jak włączyć powiadomienia PUSH dla opcji start/stop.
Zobacz więcejNaliczamy czas postoju z dokładnością do minuty i przy tym uwzględniamy też minimalne stawki za parkowanie, które są ustalane przez dane miasta. W zależności od strefy parkowania, w której zostawiasz pojazd, system może naliczyć Ci opłatę np. za 15 minut, mimo że parkowanie trwało krócej.
Zobacz więcejJeśli nie możesz kupić biletu w wybranej strefie parkowania, może być ku temu kilka powodów:
Kontroler na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu sprawdzi, czy parkowanie zostało opłacone. Dla dodatkowego potwierdzenia możesz za szybą zostawić winietę parkingową.
Zobacz więcejZ aplikacją CA24 Mobile możesz parkować w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet): https://mobilet.eu/pl/miasta/
Zobacz więcejZa parkowanie pobieramy opłatę z konta na koniec parkowania. W dowolnej chwili możesz zmienić konto, z którego chcesz zapłacić.
Zobacz więcejAdministratorem danych osobowych w bankowym serwisie Czatbot jest Credit Agricole Bank Polska S.A. (Bank) z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202 Wrocław. Dane wprowadzane do Czatbota przetwarzamy w celu obsługi użytkownika oraz reklamacji związanych z funkcjonowaniem serwisu. Bank może przekazać dane Czatbota do zewnętrznych dostawców usług takich jak Google LLC w celu analizy treści rozmowy z Czatbotem oraz najlepszej identyfikacji intencji i potrzeb użytkownika, jeżeli gwarantują one przynajmniej taką ochronę danych, jaka obowiązuje w Unii Europejskiej. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w Banku są dostępne pod adresem: https://www.credit-agricole.pl/rodo
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Rejestrujemy wideorozmowę. Jeśli nie chcesz nie rozpoczynaj połączenia.
Jesteśmy administratorem Twoich danych osobowych i przetwarzamy je dla celów przeprowadzenia wideorozmowy. Masz prawo dostępu do treści swoich danych, poprawienia, usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych, przeniesienia danych osobowych, wycofania zgody na przetwarzanie danych, przy czym czynności wykonane przed wycofaniem tej zgody zachowają ważność oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych znajdziesz na: www.credit-agricole.pl/RODO.
Zapraszamy w kolejnym dniu roboczym.