Usługi dodatkowe
Jeśli nie zatrzymasz parkowania, licznik zatrzyma się z końcem strefy parkowania obowiązującym danego dnia dla danej strefy. System naliczy wtedy kwotę od początku Twojego parkowania do końca strefy tego dnia. Żeby tego uniknąć włącz powiadomienia push, w opcji start/stop. Sprawdź, jak to zrobić.
Jeśli podasz w aplikacji zły numer rejestracyjny pojazdu - Twój postój zostanie potraktowany jako nieopłacony. Zawsze sprawdzaj dokładnie dane, które wprowadzasz.
Możesz dodawać pojazdy według własnego uznania, ale w danym czasie możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego z nich.
Tak, dzięki włączonej zgodzie na geolokalizację będziemy mogli określić w jakim mieście i strefie parkujesz Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć geolokalizację, możesz zrobić to w ustawieniach telefonu.
Jeśli masz wyłączoną geolokalizację, spytamy również o to na ekranie wyboru miasta, po kliknięciu Znajdź mnie

Tak, możesz mieć dowolną ilość aktywnych biletów za pomocą aplikacji.
Podczas zakupu biletu parkingowego będziesz mieć do wyboru opcję Start/Stop lub Własny czas.
Start/Stop wybierz tę opcję, jeśli nie wiesz ile czasu będziesz parkować. Przy wyborze tej opcji rozpoczynasz parkowanie i możesz je skończyć w dowolnym momencie. Domyślnie opłacasz parking do końca dnia, ale jeśli zakończysz parking wcześniej, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas. Przy wyborze tej opcji polecamy włączyć powiadomienia PUSH o aktywnym bilecie.
Własny czas wybierz tę opcję, jeśli wiesz, ile czasu będziesz parkować. Ustalasz koniec parkowania - czyli godzinę, do której planujesz zostać na miejscu parkingowym. Jeśli chcesz zakończyć bilet przed czasem parkowania, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas.
Bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny. Nie musisz go dodatkowo kasować. Wyjątkiem są bilety zakupione np. w Warszawie i Łodzi.
Jeśli dezaktywujesz aplikację i na nowo ją aktywujesz - to zapisane pojazdy nie pojawią się na liście. Musisz je wtedy na nowo dodać do aplikacji.
Jeśli reklamacja dotyczy opłaty dodatkowej (czyli tzw. mandatu parkingowego), możesz ją złożyć w biurze obsługi Strefy Płatnego Parkowania. Na etapie reklamacji warto abyś miał/miała potwierdzenie tej transakcji. W razie potrzeby, zarządca Strefy Płatnego Parkowania skontaktuje się z bezpośrednio z usługodawcą, żeby wyjaśnić sytuację. W innych przypadkach reklamacje możesz składać przez stronę https://mobilet.eu/pl/pomoc/.
Pamiętaj, że bank wspiera tylko proces zakupu biletu, więc jeśli masz problem z płatnością - wtedy możesz skontaktować się z nami.
Aktywny bilet komunikacji zobaczysz w zakładce Korzyści.
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne

Po kliknięciu w bilet, zobaczysz jego szczegóły.

Aktywny bilet jest widoczny do okazania tylko na urządzeniu, na którym został skasowany.
W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z zakładki:
- Płatności
- Korzyści
Płatności
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu

- Kliknij kafel Kup bilet komunikacji

Korzyści
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu

- Wybierz Usługi

- Kliknij kafel Kup bilet komunikacji

Historię biletów komunikacji znajdziesz w zakładce Korzyści:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- W sekcji Komunikacja miejska kliknij Więcej

- W sekcji Historia biletów znajdziesz ostatnio zakupione bilety. W tym miejscu możesz też przejść do dostępnej historii biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu

Aktywny bilet wyświetlamy w zakładce Korzyści.
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- Przejdź do zakładki Usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy

Możesz kliknąć bilet, żeby zobaczyć jego szczegóły.

W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet parkingowy z zakładki:
Płatności


Korzyści
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu

- Kliknij kafel Usługi

- Kliknij Zaparkuj pojazd

Sprawdź, jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?
Regulamin usługi biletów komunikacji miejskiej znajdziesz pod adresem www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet
Regulamin usługi parkingów znajdziesz tutaj: www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet.
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy

- W sekcji Do pobrania, przy przycisku Winieta parkingowa kliknij ikonkę udostępniania

- Winietę możesz zapisać na Twoim telefonie
Historię biletów parkingowych znajdziesz w zakładce Korzyści:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- W sekcji Pojazdy kliknij Więcej

- W sekcji Historia biletów znajdziesz historię zakupionych biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu

- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Kliknij Włącz usługi. Jeśli wcześniej włączałeś/włączałaś usługę biletów parkingowych, to nie musisz ponownie przechodzić procesu aktywacji

- Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej

- Zatwierdź włączenie usługi PIN-em mobilnym
- Gotowe! Usługa została włączona
Żeby aktywować usługę parkingów:
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
- Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
- Kliknij Włącz usługę

- Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej

- Zatwierdź włączenie usługi parkingów PIN-em mobilnym
- Gotowe! Możesz już zacząć parkować
Zobacz, jak kupić bilet parkingowy z aplikacją CA24 Mobile.
Możesz dodać bilet do ulubionych z poziomu:
- ekranu podsumowania zakupu konkretnego biletu komunikacji. Wystarczy, że wybierzesz opcję Pokaż bilet w ulubionych

- szczegółów biletu. Zjedź na dół ekranu i kliknij Pokaż bilet w ulubionych

Listę ulubionych biletów komunikacji miejskiej zobaczysz np.:
- przy wyborze zakupu biletu komunikacji

- w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska. Po kliknięciu Więcej, zobaczysz listę ulubionych biletów. Z tego ekranu możesz też usunąć ulubione bilety.

Żeby dodać pojazd, musisz mieć aktywną usługę parkingów. Pojazd dodasz z zakładki:
Płatności
- Zaloguj się do aplikacji, przejdź do zakładki Płatności i wybierz Zaparkuj pojazd

- Kliknij kafel Pojazd

- Kliknij przycisk Dodaj pojazd

- Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj

- Gotowe!
Korzyści
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- Kliknij kafel Moje pojazdy

- Kliknij przycisk Dodaj pojazd

- Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony

- Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
- Gotowe!
Przy dodawaniu pojazdu możesz dodać zdjęcie pojazdu klikając w ikonkę pojazdu.

Jeśli masz już dodany pojazd i chcesz ustawić własne zdjęcie pojazdu:
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy

- W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy

- Kliknij ikonę pojazdu

- Wybierz, czy chcesz zrobić zdjęcie czy dodać zdjęcie z telefonu
- Gotowe!
Dostępne rodzaje biletów komunikacji miejskiej zależą od miasta oraz przewoźnika. Nie kupisz biletów, które wymagają podania Twoich danych osobowych np. imię, nazwisko czy numer PESEL.
Proces zakupu i kasowania biletów w Metropolii GZM różni się od pozostałych miast.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto w którym chcesz kupić bilet dla Metropolii GZM, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Skanuj kod QR i kup bilet

- Skieruj aparat na kod QR w pojeździe lub wpisz numer kodu QR
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet jest aktywny
Na zeskanowanie kodu QR masz 30 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 1 minutę i spróbuj ponownie.
Proces zakupu i kasowania biletów w Warszawie i Łodzi różni się od pozostałych miast. Żeby kupić bilet komunikacji:
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto Warszawa lub Łódź, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Kup bilet
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Na kolejnym ekranie masz 2 opcje do wyboru:
- Możesz kupić bilet i od razu go skasować:
Wybierz opcję Skasuj bilet (skanuj kod QR), następnie skieruj aparat na kod QR w pojeździe, żeby skasować bilet i gotowe - Twój bilet jest aktywny. Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 3 minuty i spróbuj ponownie

- Możesz kupić bilet i skasować później:
Wybierz opcję Nie kasuj, zostaw na później. Twój zakupiony, nieskasowany bilet będzie widoczny w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska

Gdzie znajdziesz kod QR, żeby zeskanować bilet?
- jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach, w miejscach, gdzie przekraczasz strefę biletową
- jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach w górnej części pojazdu.
Aktywny bilet w Warszawie i Łodzi możesz również przedłużyć z poziomu szczegółów biletu:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne. Wybierz bilet, który chcesz przedłużyć
- Wybierz opcję Przedłuż bilet

- Aby przedłużyć aktywny bilet, możesz kupić nowy lub skorzystać z nieskasowanych biletów

- Gotowe! Twój bilet jest przedłużony
Żeby kupić bilet na komunikację miejską, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę biletów komunikacyjnych.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto, w którym chcesz kupić bilet. Dla niektórych miast proces zakupu/kasowania biletu może się różnić

- Wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić

- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów

- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet jest aktywny, z wyjątkiem miast, w których musisz skasować go w osobnym kroku. Sprawdź o czym pamiętać, gdy kupujesz bilet np. w Warszawie, Łodzi lub Metropolii GZM. W tych miastach proces zakupu biletów jest inny.
Listę biletów i szczegóły biletu znajdziesz w zakładce Korzyści - Usługi.
Żeby zacząć parkować z CA24 Mobile, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę parkingów.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
- Zaakceptuj regulamin, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
- Wybierz pojazd (lub dodaj pojazd, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś/zrobiłaś)

- Wybierz miasto oraz strefę parkowania

- Wybierz rodzaj i czas postoju - możesz parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania (zobacz, czym różni się Start/Stop od własnego czasu)

- Sprawdź, czy wszystko się zgadza
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet parkingowy jest aktywny
Sprawdź, gdzie zobaczysz aktywny bilet w aplikacji.
Żeby oznaczyć pojazd, możesz zostawić w widocznym miejscu kartkę z odręcznym napisem „moBiLET” lub wydrukować wcześniej winietę parkingową z aplikacji mobilnej. Kartę możesz również pobrać tutaj.
Tak wygląda karta parkingowa:
Przy dodawaniu lub edycji pojazdu możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Możesz mieć tylko jeden ulubiony pojazd. Będzie się on podstawiał jako domyślny pojazd podczas parkowania.
Jeśli chcesz usunąć pojazd:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- Kliknij kafel Moje pojazdy

- Wybierz pojazd z listy

- Kliknij Usuń ten pojazd

- Gotowe!
Na ekranie zakupu biletu, po wyborze opcji start/stop zobaczysz napis Przypominaj mi o aktywnym bilecie. Po przesunięciu suwaka możesz wybrać, jak często mamy przypominać Ci o aktywnym bilecie.
Żeby złożyć reklamację, potrzebujesz identyfikatora i hasła do logowania na stronie moBilet.
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy

- Wybierz Reklamacje

- Kliknij przycisk Pokaż identyfikator i hasło

- Na szufladzie pokażemy Ci Twój identyfikator oraz hasło. Dane do logowania są ważne przez 15 minut
Podczas kontroli uruchom aplikację, przejdź do szczegółów aktywnego biletu i okaż go kontrolerowi.
Aktywny bilet znajdziesz w zakładce Korzyści
Żeby zakończyć parkowanie pojazdu:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi

- Przejdź do zakładki usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy

- Kliknij Zakończ parkowanie. Możesz również zakończyć parkowanie ze szczegółów biletu
- Gotowe, pojazd został usunięty
Reklamację na usługę możesz złożyć przez formularz na stronie dostawcy usługi (Mobilet).
Jeśli masz już pojazd dodany do apki i chcesz zmienić jego nazwę:
- Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
- Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy

- W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy

- W polu Nazwa pojazdu (opcjonalna) możesz wpisać własną nazwę pojazdu

- Gotowe!
Jeśli nie możesz kupić biletu w wybranej strefie parkowania, może być ku temu kilka powodów:
- W danej strefie, którą obsługujemy parkingi w ten dzień są bezpłatne
- Danej strefy nie obsługujemy
- Nie obsługujemy danego miasta
System nalicza opłatę od chwili rozpoczęcia parkowania, z dokładnością do minuty. Jednak każde miasto ma ustaloną minimalną stawkę - np. za pierwsze 15 minut, dlatego nawet jeśli stoisz krócej, opłata i tak może być naliczana za cały ten minimalny czas.
Kontroler na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu sprawdzi, czy parkowanie zostało opłacone. Dla dodatkowego potwierdzenia możesz za szybą zostawić winietę parkingową.
Z aplikacją CA24 Mobile możesz kupować bilety komunikacyjne w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet).
Z aplikacją CA24 Mobile możesz parkować w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet): https://mobilet.eu/pl/miasta/
Za parkowanie pobieramy opłatę z konta na koniec parkowania. W dowolnej chwili możesz zmienić konto, z którego chcesz zapłacić.
Kontakt z bankiem


Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówek
Skontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce



