Usługi dodatkowe

Jeśli nie zatrzymasz parkowania, licznik zatrzyma się z końcem strefy parkowania obowiązującym danego dnia dla danej strefy. System naliczy wtedy kwotę od początku Twojego parkowania do końca strefy tego dnia. Żeby tego uniknąć włącz powiadomienia push, w opcji start/stop. Sprawdź, jak to zrobić.

Jeśli podasz w aplikacji zły numer rejestracyjny pojazdu - Twój postój zostanie potraktowany jako nieopłacony. Zawsze sprawdzaj dokładnie dane, które wprowadzasz.

Możesz dodawać pojazdy według własnego uznania, ale w danym czasie możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego z nich.

Tak, dzięki włączonej zgodzie na geolokalizację będziemy mogli określić w jakim mieście i strefie parkujesz Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć geolokalizację, możesz zrobić to w ustawieniach telefonu.

Jeśli masz wyłączoną geolokalizację, spytamy również o to na ekranie wyboru miasta, po kliknięciu Znajdź mnie

Tak, możesz mieć dowolną ilość aktywnych biletów za pomocą aplikacji.

Podczas zakupu biletu parkingowego będziesz mieć do wyboru opcję Start/Stop lub Własny czas.

Start/Stop wybierz tę opcję, jeśli nie wiesz ile czasu będziesz parkować. Przy wyborze tej opcji rozpoczynasz parkowanie i możesz je skończyć w dowolnym momencie. Domyślnie opłacasz parking do końca dnia, ale jeśli zakończysz parking wcześniej, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas. Przy wyborze tej opcji polecamy włączyć powiadomienia PUSH o aktywnym bilecie.

Własny czas wybierz tę opcję, jeśli wiesz, ile czasu będziesz parkować. Ustalasz koniec parkowania - czyli godzinę, do której planujesz zostać na miejscu parkingowym. Jeśli chcesz zakończyć bilet przed czasem parkowania, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas.

Bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny. Nie musisz go dodatkowo kasować. Wyjątkiem są bilety zakupione np. w Warszawie i Łodzi.

Jeśli dezaktywujesz aplikację i na nowo ją aktywujesz - to zapisane pojazdy nie pojawią się na liście. Musisz je wtedy na nowo dodać do aplikacji.

Jeśli reklamacja dotyczy opłaty dodatkowej (czyli tzw. mandatu parkingowego), możesz ją złożyć w biurze obsługi Strefy Płatnego Parkowania. Na etapie reklamacji warto abyś miał/miała potwierdzenie tej transakcji. W razie potrzeby, zarządca Strefy Płatnego Parkowania skontaktuje się z bezpośrednio z usługodawcą, żeby wyjaśnić sytuację. W innych przypadkach reklamacje możesz składać przez stronę https://mobilet.eu/pl/pomoc/.

Pamiętaj, że bank wspiera tylko proces zakupu biletu, więc jeśli masz problem z płatnością - wtedy możesz skontaktować się z nami.

Aktywny bilet komunikacji zobaczysz w zakładce Korzyści.

  1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
  2. W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne

Po kliknięciu w bilet, zobaczysz jego szczegóły.

Aktywny bilet jest widoczny do okazania tylko na urządzeniu, na którym został skasowany.

W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z zakładki:

  • Płatności
  • Korzyści

Płatności

  1. Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
  2. Kliknij kafel Kup bilet komunikacji

Korzyści

  1. Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu
  2. Wybierz Usługi
  3. Kliknij kafel Kup bilet komunikacji

Zobacz, jak kupić bilet na komunikację miejską w aplikacji?

Historię biletów komunikacji znajdziesz w zakładce Korzyści:

  1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
  2. W sekcji Komunikacja miejska kliknij Więcej
  3. W sekcji Historia biletów znajdziesz ostatnio zakupione bilety. W tym miejscu możesz też przejść do dostępnej historii biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu

Aktywny bilet wyświetlamy w zakładce Korzyści.

  1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
  2. Przejdź do zakładki Usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy

Możesz kliknąć bilet, żeby zobaczyć jego szczegóły.

W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet parkingowy z zakładki:

Płatności

  • Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
  • Kliknij kafel Zaparkuj pojazd
  • Korzyści

    1. Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu
    2. Kliknij kafel Usługi
    3. Kliknij Zaparkuj pojazd

    Sprawdź, jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?

    Regulamin usługi biletów komunikacji miejskiej znajdziesz pod adresem www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet

    Regulamin usługi parkingów znajdziesz tutaj: www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet.

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. W sekcji Do pobrania, przy przycisku Winieta parkingowa kliknij ikonkę udostępniania
    4. Winietę możesz zapisać na Twoim telefonie

    Historię biletów parkingowych znajdziesz w zakładce Korzyści:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. W sekcji Pojazdy kliknij Więcej
    3. W sekcji Historia biletów znajdziesz historię zakupionych biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu

    1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
    2. Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
    3. Kliknij Włącz usługi. Jeśli wcześniej włączałeś/włączałaś usługę biletów parkingowych, to nie musisz ponownie przechodzić procesu aktywacji
    4. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej
    5. Zatwierdź włączenie usługi PIN-em mobilnym
    6. Gotowe! Usługa została włączona

    Zobacz, jak kupić bilet na komunikację miejską w aplikacji?

    Żeby aktywować usługę parkingów:

    1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
    2. Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
    3. Kliknij Włącz usługę
    4. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej
    5. Zatwierdź włączenie usługi parkingów PIN-em mobilnym
    6. Gotowe! Możesz już zacząć parkować

    Zobacz, jak kupić bilet parkingowy z aplikacją CA24 Mobile.

    Możesz dodać bilet do ulubionych z poziomu:

    • ekranu podsumowania zakupu konkretnego biletu komunikacji. Wystarczy, że wybierzesz opcję Pokaż bilet w ulubionych
    • szczegółów biletu. Zjedź na dół ekranu i kliknij Pokaż bilet w ulubionych

    Listę ulubionych biletów komunikacji miejskiej zobaczysz np.:

    • przy wyborze zakupu biletu komunikacji
    • w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska. Po kliknięciu Więcej, zobaczysz listę ulubionych biletów. Z tego ekranu możesz też usunąć ulubione bilety.

    Żeby dodać pojazd, musisz mieć aktywną usługę parkingów. Pojazd dodasz z zakładki:

    Płatności

    1. Zaloguj się do aplikacji, przejdź do zakładki Płatności i wybierz Zaparkuj pojazd
    2. Kliknij kafel Pojazd
    3. Kliknij przycisk Dodaj pojazd
    4. Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
    5. Gotowe!

    Korzyści

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Kliknij kafel Moje pojazdy
    3. Kliknij przycisk Dodaj pojazd
    4. Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony
    5. Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
    6. Gotowe!

    Przy dodawaniu pojazdu możesz dodać zdjęcie pojazdu klikając w ikonkę pojazdu.

    Jeśli masz już dodany pojazd i chcesz ustawić własne zdjęcie pojazdu:

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy
    4. Kliknij ikonę pojazdu
    5. Wybierz, czy chcesz zrobić zdjęcie czy dodać zdjęcie z telefonu
    6. Gotowe!

    Dostępne rodzaje biletów komunikacji miejskiej zależą od miasta oraz przewoźnika. Nie kupisz biletów, które wymagają podania Twoich danych osobowych np. imię, nazwisko czy numer PESEL.

    Proces zakupu i kasowania biletów w Metropolii GZM różni się od pozostałych miast.

    1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
    2. Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
    3. Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
    4. Wybierz miasto w którym chcesz kupić bilet dla Metropolii GZM, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
    5. Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Skanuj kod QR i kup bilet
    6. Skieruj aparat na kod QR w pojeździe lub wpisz numer kodu QR
    7. Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
    8. Gotowe! Twój bilet jest aktywny

    Na zeskanowanie kodu QR masz 30 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 1 minutę i spróbuj ponownie.

    Proces zakupu i kasowania biletów w Warszawie i Łodzi różni się od pozostałych miast. Żeby kupić bilet komunikacji:

    1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
    2. Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
    3. Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
    4. Wybierz miasto Warszawa lub Łódź, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
    5. Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Kup bilet
    6. Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
    7. Na kolejnym ekranie masz 2 opcje do wyboru:
    • Możesz kupić bilet i od razu go skasować:

      Wybierz opcję Skasuj bilet (skanuj kod QR), następnie skieruj aparat na kod QR w pojeździe, żeby skasować bilet i gotowe - Twój bilet jest aktywny. Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 3 minuty i spróbuj ponownie

    • Możesz kupić bilet i skasować później:

      Wybierz opcję Nie kasuj, zostaw na później. Twój zakupiony, nieskasowany bilet będzie widoczny w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska

    Gdzie znajdziesz kod QR, żeby zeskanować bilet?

    • jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach, w miejscach, gdzie przekraczasz strefę biletową
    • jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach w górnej części pojazdu.

    Aktywny bilet w Warszawie i Łodzi możesz również przedłużyć z poziomu szczegółów biletu:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne. Wybierz bilet, który chcesz przedłużyć
    3. Wybierz opcję Przedłuż bilet
    4. Aby przedłużyć aktywny bilet, możesz kupić nowy lub skorzystać z nieskasowanych biletów
    5. Gotowe! Twój bilet jest przedłużony

    Żeby kupić bilet na komunikację miejską, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę biletów komunikacyjnych.

    1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
    2. Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
    3. Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
    4. Wybierz miasto, w którym chcesz kupić bilet. Dla niektórych miast proces zakupu/kasowania biletu może się różnić
    5. Wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
    6. Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów
    7. Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
    8. Gotowe! Twój bilet jest aktywny, z wyjątkiem miast, w których musisz skasować go w osobnym kroku. Sprawdź o czym pamiętać, gdy kupujesz bilet np. w Warszawie, Łodzi lub Metropolii GZM. W tych miastach proces zakupu biletów jest inny.

    Listę biletów i szczegóły biletu znajdziesz w zakładce Korzyści - Usługi.

    Żeby zacząć parkować z CA24 Mobile, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę parkingów.

    1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
    2. Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
    3. Zaakceptuj regulamin, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
    4. Wybierz pojazd (lub dodaj pojazd, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś/zrobiłaś)
    5. Wybierz miasto oraz strefę parkowania
    6. Wybierz rodzaj i czas postoju - możesz parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania (zobacz, czym różni się Start/Stop od własnego czasu)
    7. Sprawdź, czy wszystko się zgadza
    8. Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
    9. Gotowe! Twój bilet parkingowy jest aktywny

    Sprawdź, gdzie zobaczysz aktywny bilet w aplikacji.

    Żeby oznaczyć pojazd, możesz zostawić w widocznym miejscu kartkę z odręcznym napisem „moBiLET” lub wydrukować wcześniej winietę parkingową z aplikacji mobilnej. Kartę możesz również pobrać tutaj.

    Tak wygląda karta parkingowa:

    Wzór karty parkingowej

    Przy dodawaniu lub edycji pojazdu możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Możesz mieć tylko jeden ulubiony pojazd. Będzie się on podstawiał jako domyślny pojazd podczas parkowania.

    Jeśli chcesz usunąć pojazd:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Kliknij kafel Moje pojazdy
    3. Wybierz pojazd z listy
    4. Kliknij Usuń ten pojazd
    5. Gotowe!

    Na ekranie zakupu biletu, po wyborze opcji start/stop zobaczysz napis Przypominaj mi o aktywnym bilecie. Po przesunięciu suwaka możesz wybrać, jak często mamy przypominać Ci o aktywnym bilecie.

    Żeby złożyć reklamację, potrzebujesz identyfikatora i hasła do logowania na stronie moBilet.

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. Wybierz Reklamacje
    4. Kliknij przycisk Pokaż identyfikator i hasło
    5. Na szufladzie pokażemy Ci Twój identyfikator oraz hasło. Dane do logowania są ważne przez 15 minut

    Podczas kontroli uruchom aplikację, przejdź do szczegółów aktywnego biletu i okaż go kontrolerowi.

    Aktywny bilet znajdziesz w zakładce Korzyści

    Żeby zakończyć parkowanie pojazdu:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Przejdź do zakładki usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy
    3. Kliknij Zakończ parkowanie. Możesz również zakończyć parkowanie ze szczegółów biletu
    4. Gotowe, pojazd został usunięty

    Reklamację na usługę możesz złożyć przez formularz na stronie dostawcy usługi (Mobilet).

    Jeśli masz już pojazd dodany do apki i chcesz zmienić jego nazwę:

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy
    4. W polu Nazwa pojazdu (opcjonalna) możesz wpisać własną nazwę pojazdu
    5. Gotowe!

    Jeśli nie możesz kupić biletu w wybranej strefie parkowania, może być ku temu kilka powodów:

    • W danej strefie, którą obsługujemy parkingi w ten dzień są bezpłatne
    • Danej strefy nie obsługujemy
    • Nie obsługujemy danego miasta

    System nalicza opłatę od chwili rozpoczęcia parkowania, z dokładnością do minuty. Jednak każde miasto ma ustaloną minimalną stawkę - np. za pierwsze 15 minut, dlatego nawet jeśli stoisz krócej, opłata i tak może być naliczana za cały ten minimalny czas.

    Kontroler na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu sprawdzi, czy parkowanie zostało opłacone. Dla dodatkowego potwierdzenia możesz za szybą zostawić winietę parkingową.

    Z aplikacją CA24 Mobile możesz kupować bilety komunikacyjne w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet).

    Z aplikacją CA24 Mobile możesz parkować w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet): https://mobilet.eu/pl/miasta/

    Za parkowanie pobieramy opłatę z konta na koniec parkowania. W dowolnej chwili możesz zmienić konto, z którego chcesz zapłacić.

    Powrót do listy kategorii

    Kontakt z bankiem


    Oferta banku