Jak kupić bilet na komunikację miejską w aplikacji?
Żeby kupić bilet na komunikację miejską, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę biletów komunikacyjnych.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto, w którym chcesz kupić bilet. Dla niektórych miast proces zakupu/kasowania biletu może się różnić
- Wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet jest aktywny, z wyjątkiem miast, w których musisz skasować go w osobnym kroku. Sprawdź o czym pamiętać, gdy kupujesz bilet np. w Warszawie, Łodzi lub Metropolii GZM. W tych miastach proces zakupu biletów jest inny.
Listę biletów i szczegóły biletu znajdziesz w zakładce Korzyści - Usługi.
Czy ta odpowiedź jest dla Ciebie pomocna?


Powrót do strony kategorii
Kontakt z bankiem
Odwiedź placówkę
Sprawdź mapę placówekSkontaktuj się w aplikacji
Poznaj kontakt w apce