Jak korzystać z biletów w Warszawie i Łodzi?

Proces zakupu i kasowania biletów w Warszawie i Łodzi różni się od pozostałych miast. Żeby kupić bilet komunikacji:

  1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
  2. Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
  3. Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
  4. Wybierz miasto Warszawa lub Łódź, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
  5. Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Kup bilet
  6. Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
  7. Na kolejnym ekranie masz 2 opcje do wyboru:
  • Możesz kupić bilet i od razu go skasować:

    Wybierz opcję Skasuj bilet (skanuj kod QR), następnie skieruj aparat na kod QR w pojeździe, żeby skasować bilet i gotowe - Twój bilet jest aktywny. Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 3 minuty i spróbuj ponownie

  • Możesz kupić bilet i skasować później:

    Wybierz opcję Nie kasuj, zostaw na później. Twój zakupiony, nieskasowany bilet będzie widoczny w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska

Gdzie znajdziesz kod QR, żeby zeskanować bilet?

  • jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach, w miejscach, gdzie przekraczasz strefę biletową
  • jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach w górnej części pojazdu.

Aktywny bilet w Warszawie i Łodzi możesz również przedłużyć z poziomu szczegółów biletu:

  1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
  2. W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne. Wybierz bilet, który chcesz przedłużyć
  3. Wybierz opcję Przedłuż bilet
  4. Aby przedłużyć aktywny bilet, możesz kupić nowy lub skorzystać z nieskasowanych biletów
  5. Gotowe! Twój bilet jest przedłużony

Powrót do strony kategorii

Kontakt z bankiem

Oferta banku