Placówka bankowa Słowackiego 3, Wieliczka

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Edyta Rajczyk

24.04.2025

Od lat jestem klientem tego oddziału w Wieliczce ,zawsze miła obsługa przez wszystkie panie tam pracujące 😃

Odpowiedź:

24.04.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Cieszy nas, że jesteś tak długo z nami. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

avatar

Anna Migda

13.04.2025

Jak zakładałam konto to wszyscy byli mili do granic możliwości , jak już konto mam , każda sprawa którą potrzebuję załatwić jest dla Pań do zrobienia za karę . Dodam że bankomat euroentu nie wypłacił mi pieniędzy i nie oddał karty , ponieważ nie miałam dotychczas takiej sytuacji niezwłocznie udałam się do banku. Zawsze towarzyszy ludziom w takich sytuacjach zdenerwowanie mimo to zostałam potraktowana jakby nic się nie stało. Miesiąc czekam na kartę. Dramat , żałuję że przeszłam do tego banku.

avatar

Mateusz Tlalka

31.03.2025

Do wizyty narazie nie doszło po tym jak zmienili mi Doradcę to ciężko o jakiś kontakt umawiania rozmowa telefoniczna dwa razy i cisza nikt nie zadzwonił

avatar

Dominika Furga

28.02.2025

Odpowiedź:

28.02.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Grzegorz Zakrzewski

26.02.2025

Odpowiedź:

26.02.2025

Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Cerbi

26.02.2025

Odpowiedź:

26.02.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie 😊 Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam, Michał

avatar

Mateusz Skotniczny

02.02.2025

Odpowiedź:

03.02.2025

Dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Polecamy się! Michał

avatar

Iza xx

30.01.2025

Odpowiedź:

31.01.2025

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak sztuczna inteligencja może pomóc w oszczędzaniu?

Sztuczna inteligencja to temat, który od kilku lat jest szeroko omawiany przez ekspertów, dziennikarzy i zwykłych ludzi. Jak każda nowa technologia, sztuczna inteligencja ma swoje zalety i wady. W tym artykule nie chcę skupiać się na negatywnych stronach, ale raczej na tym, jak możemy wykorzystać tę technologię w korzystny sposób. Przed napisaniem tego tekstu sprawdziłam, […] Więcej
 

Podstawowe informacje o funduszach inwestycyjnych otwartych

Zanim zdecydujesz się na inwestowanie, ważne jest, aby zrozumieć, jak działa dana forma lokowania pieniędzy. W tym artykule dowiesz się, na czym polega inwestowanie w fundusze otwarte i co warto o nich wiedzieć przed podjęciem decyzji. Czym jest Fundusz inwestycyjny otwarty? Fundusz inwestycyjny otwarty to podmiot, który przyjmuje pieniądze od inwestorów, a następnie inwestuje je […] Więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez początkujących przedsiębiorców?

Początki prowadzenia własnej działalności to czas pełen ekscytacji, ale również poważnych wyzwań. Wielu nowych przedsiębiorców entuzjastycznie rzuca się w wir pracy, nie zdając sobie sprawy z podstawowych błędów, które mogą szybko osłabić — a nawet pogrzebać — nowo powstały biznes. Przedstawiamy najczęstsze pułapki, które można zaobserwować u debiutantów, oraz praktyczne porady, jak ich unikać. 1. […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku