Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.2
61 opinii
Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się w Wołominie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-17.00. Zachęcamy do odwiedzania naszej placówki szczególnie w godzinach 12:00 - 15:00 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę na ofertę skierowaną do przedsiębiorców oraz specjalne promocje dla posiadaczy kont osobistych w naszym banku. Zapraszamy do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której można zrealizować szybkie transakcje gotówkowe. Do zobaczenia.
Opinie naszych klientów
Pan Mieczyslaw bardzo mily konkretny na odpowiednim stanowisku.Bardzo dobry doradca/opiekun konta informuje o wszystkim co klient powinien wiedziec dba o informowanie klienta w razie potrzeby staje na wysokosci zadania zeby klient byl zadowolony.Nie jest nachalny aby wcisnac raczrj informuje i mozliwosciach i informuje o wszystkich promocjach w banku .
Na plus obsługę i zainteresowanie pracowników wchodzącymi osobami, to się docenia. Panie bardzo miłe. Niestety niska ocena podyktowana jest obsługą pracownika Banku. Wraz z Żoną chcieliśmy przenieśc kredyt hipoteczny, zaakceptowaliśmy prognoze ( oprocentowanie stałe), bylismy umówieni na spotkanie a 5 dni przed spotkaniem upewniałem się czy oferta nie uległa zmianie. Wyznaczonego dnia pojawiliśmy się w Banku, Pan mimo kontaktu wzrokowego nie poinformował o przedłużającym się spotkaniu. Zostaliśmy przyjęci z 30 minutowym opóźnieniem. Dopełniliśmy starania, poświęciliśmy czas by przygotować niezbędną dokumentacje. Pracownik poinformował o zmianie opłat. Zmiana od 1 marca, telefon z potwierdzeniem niezmienności oferty 2 marca. Niestety nie skorzystamy z oferty, uważam, że jako nowi zainteresowani klienci powinniśmy zostać obsłużeni w bardziej profesjonalny sposób przez pracownika.
Bardzo nam przykro, że nasi doradcy nie spełnili Twoich oczekiwań. Joanna
Szczególnie zadowolona jestem ze współpracy z panem Mieczysławem
Elżbieto, miło wiedzieć, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Pan Mieczysław na pewno ucieszy się z Twojego komentarza. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał
Pan Mieczysław tak tłumaczy, że wszystko zrozumiałam. Polecam.
Regino, dziękujemy za miłe słowa. Pozostajemy do dyspozycji! Joanna
Olgo, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Zapraszamy do ponownego kontaktu - zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Jeśli już masz konto w tym banku to zalecam każdą rozmowę z "opiekunem" w tej placówce przeprowadzić z uruchomionym dyktafonem. Od samego początku zbierać dokumentacje/materiały, które będą pomocne przy składaniu reklamacji.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na Twoją negatywną opinię. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna
Kazik, dziękujemy za wysoką ocenę. Zapraszamy ponownie! Joanna
Marcinie, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojego banku. Michał