Placówka bankowa Wileńska 41, Wołomin

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się w Wołominie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-17.00. Zachęcamy do odwiedzania naszej placówki szczególnie w godzinach 12:00 - 15:00 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę na ofertę skierowaną do przedsiębiorców oraz specjalne promocje dla posiadaczy kont osobistych w naszym banku. Zapraszamy do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której można zrealizować szybkie transakcje gotówkowe. Do zobaczenia.


Opinie naszych klientów

avatar

Nina Zadroga

19.08.2021

Za każdym razem wychodzę zadowolona! Bardzo sympatyczna Pani Aneta, która szybko załatwia moją sprawę, doradzi i pomoże.

Odpowiedź:

19.08.2021

Nino, serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Bardzo nas cieszy, że za każdym razem jesteś zadowolona z obsługi w naszym oddziale. Pani Anecie z pewnością będzie bardzo miło. Zawsze chętnie pomożemy! Michał

avatar

Krystian Stefaniak

23.07.2021

Obsługa jest miła i chętna do pomocy, oferta kredytowa jest dobra.

Odpowiedź:

23.07.2021

Krystianie, dziękujemy za zaufanie. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Agnieszka Waś

08.06.2021

Mąż potrzebuje zaświadczenia o spłacie kredytu sytuacja podbramkowa. Na prawdę poważna. bo zaswiadczebue potrzebne na juz. Po opłacie 50 zł dowiauje się ze musimy czekać do 7 dni. Nic nie da sie zrobić żeby przyspieszyć. Pani w banku nie jest upoważniona do wydania od ręki.. nawet nie chce pokwitowac ze prosimy o dyspozycję zamknięcia kredytu. To dla nas tragedia. :( gdzie tu frontem do klienta? Jak dostaniemy w ciągu 2-3 dni to zaswiadczenie, to zmienię oczywiście na dobrą opinię. Ale jak coś się da przyspieszyć.. to będę wdzięczna

Odpowiedź:

22.06.2021

Agnieszko, przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety nie mamy wpływu na przyspieszenie niektórych spraw. Obowiązują nas terminy, których musimy przestrzegać. Mam nadzieję, że otrzymałaś już stosowne zaświadczenie. Jeśli w dalszym ciągu potrzebujesz pomocy w jego otrzymaniu - zapraszamy do kontaktu poprzez wiadomość prywatną na Facebooku. Joanna

avatar

Karol Oksiędzki

12.06.2020

Odpowiedź:

15.06.2020

Karol, dziękuję za opinię. Czy możesz podzielić się z nami swoimi spostrzeżeniami? Możesz je nam podesłać w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku. Dziękuję, Michał

avatar

Kamil Kamil

28.12.2019

Zróbcie coś z tym wpłatomatem więcej jest nieczynny jak czynny. Kiedy człowiek nie zajdzie wpłatomat nie czynny.

Odpowiedź:

30.12.2019

Kamilu, dziękuję za zgłoszenie. Przekazałem sprawę do odpowiedniej jednostki. Szymon

Blog Banku Credit Agricole

Przegląd aktywnych scenariuszy ataków

Przestępcy wykorzystujący internet cały czas prowadzą swoje kampanie oszustw. Nastraszyć ofiarę, wprowadzić w błąd albo podszyć się pod bank lub inną znaną markę i wreszcie okraść ze środków na koncie, to niezmienne metody i cel. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia