Placówka bankowa Powstańców Warszawy 17, Otwock

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Jolanta J.

10.01.2025

Byłam w placówce bez umówienia, chociaż zgłaszałam przez formularz dwa razy, bez odzewu. Poniewaz nie byłam umówiona? czekalam dosyć długo, bo pracownicy caly czas załatwiali tych umówionych. Chodzilo o odstrzeżenie dowodu osobistego, sama "operacja" trwala chwilę . Wcześniej zistalam wprowadzona w bład przez praciwnika infolinii, bo nastraszyl mnie, ze jesli do konca m-ca nie załatwię tego, a poinformował mnie, ze musze wyrobić nowy dowód, zostaną m zablokowane wszystkie możliwości korzystania z konta. Wprawdzie powiedziano, ze moge dodac nr. Paszportu ale gdy chciałam to zrobic nie przyjelo mi go z informacją, ze dokument jest nieprawidłowy. Skutkiem czego nie mogłam spać a rano od razu skontaktowalam się z biurem paszportowym, gdzie dowiedziałam się, ze dokument jest ok. W placówce obsługa też skupila się nie na odkręceniu sytuacji tylko na drukowaniu dodatkowych dokumentów, ktore maja na celu głownie uzyskaniu moich zgód na przetwarzanie danych. Nie dostałam tez kopii tych dokumentów, czyli co? Jesteśmy jako klienci banku przedmiotami, chociaż to bank przechowuje nasze pieniądze i zarabia na tym, traktując nas jak zło konieczne. Gdyby działały prawidlowo aplikacje internetowe, nie musialabym narażać pracowników na swoja nieoczekiwaną obecność. Nie wspomnę już o jakości czatów z wirtualnymi asystentami, to jakaś porażka. Reasumujac, zostałam kilkakrotnie wprowadzona w bład , system nie działa w prawidlowy sposób, straciłam kupę czasu i nerwów, bo grożono mi zablokowaniem dostępu do konta . I to ma byc bank na europejskim poziomie w XXIw? Wolne żarty

Odpowiedź:

17.01.2025

Przepraszamy za niedogodności podczas próby umówienia się do placówki. Dodatkowym miejscem poza formularzem, w którym jest możliwość umówienia się do swojego doradcy jest aplikacja CA24 Mobile. Skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, podczas aktualizacji części dokumentów drukują się dwa egzemplarze, natomiast w przypadku niektórych tylko jeden egzemplarz, jednakże zawsze możemy wydrukować dodatkowy egzemplarz, jeżeli klient sobie tego życzy. Pozdrawiam, Monika

avatar

Marta Plakwicz

31.12.2024

Odpowiedź:

31.12.2024

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

avatar

Dawid Wlodkowski

05.12.2024

Pani Greta Jagoda, dziś obsługiwała mnie. Profesjonalna, miła, cierpliwa. Wysoka kultura osobista. Aż człowiek ma ochotę rozmawiać i wybierać, decydować się. Z innymi pracownikami innych bankow rozmowa przypomina sprzeczkę, a tu wysoki poziom rozmowy.

Odpowiedź:

24.12.2024

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Kamil Wardziński

25.11.2024

Szybka i miła obsługa.

Odpowiedź:

25.11.2024

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Katarzyna Bętkowska

04.11.2024

Odpowiedź:

07.11.2024

Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Henryk Saint

30.10.2024

Dzień dobry. Kiedy otrzymałem kredyt, na moje pytanie odpowiedziała pracownica banku, pani Greta Jagoda. Dziewczyna jest kompetentna, sprawa została załatwiona na najwyższym poziomie: wszystko odbyło się błyskawicznie, szczegółowa konsultacja. Bardzo miło było komunikować się podczas przygotowywania wszystkich dokumentów. Po zakończeniu nie było już żadnych pytań. Jeśli kiedykolwiek będę musiał ponownie ubiegać się o pożyczkę, na pewno skontaktuję się z Panią Gretą Jagodą. W miarę możliwości będę polecał Bank Credit Agricole i osobiście Panią Gretę Jagody wszystkim znajomym. Gorąco polecam i pozdrawiam, wszystkiego najlepszego.

Odpowiedź:

19.11.2024

Dziękujemy za polecanie naszego banku oraz wyróżnienie swojego doradcy - Pani Grety. Cieszymy się, że wszystko zostało załatwione sprawnie i profesjonalnie. Pozdrawiamy serdecznie, Klaudia

avatar

Krzysztof Kałuszko

25.10.2024

Profesjonalna obsługa i doradztwo. Polecam.

Odpowiedź:

26.10.2024

Krzysztofie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Тарас Холiван

10.09.2024

Odpowiedź:

12.09.2024

Dziękujemy za ocenę 5/5 :) Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Jakie są najczęstsze błędy przy zarządzaniu domowym budżetem?

Zarządzanie domowym budżetem może być proste, a jednocześnie stać się fundamentem stabilności finansowej. Jednak mimo szczerych chęci wiele osób popełnia błędy, które sprawiają, że pieniądze „uciekają” szybciej, niż powinny. Jak ich uniknąć? Sprawdź, czy nie wpadłeś w którąś z tych pułapek i zbuduj fundamenty zdrowych finansów! Więcej
 

Wpływ pandemii na nasze nawyki finansowe: jakie zmiany zaszły w sposobie, w jaki zarządzamy pieniędzmi?

Pandemia COVID-19 zmieniła sposób, w jaki zarządzamy swoimi finansami, zmuszając nas do większej ostrożności. Z badań przeprowadzonych w 2021 roku wynika, że aż 42 proc. Polaków musiało w czasie pandemii ograniczyć swoje wydatki, a jednocześnie 64 proc. zwiększyło swoje oszczędności. Przeanalizujmy, jak jeszcze zmieniły się nasze nawyki finansowe i jakie lekcje wyciągnęliśmy na przyszłość. Więcej

Jak radzić sobie z nieregularnymi dochodami? Skuteczne planowanie budżetu przy zmiennych wpływach

Nieregularne dochody stały się codziennością dla wielu osób, szczególnie wśród freelancerów, osób pracujących na kontraktach B2B oraz prowadzących własne firmy. Choć taki model pracy zapewnia elastyczność i swobodę działania, to często wiąże się z nieprzewidywalnymi wpływami finansowymi. Brak stabilnych dochodów może prowadzić do trudności w regulowaniu zobowiązań, nadmiernego korzystania z kredytów konsumpcyjnych czy poczucia braku finansowego bezpieczeństwa. Dlatego skuteczne zarządzanie budżetem staje się niezbędne, aby zminimalizować ryzyko i zapewnić sobie stabilność nawet w obliczu zmiennych dochodów. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia