Placówka bankowa Powstańców Warszawy 17, Otwock

Godziny pracy

Pn.: 10:30-18:00

Wt.,Pt.: 08:30-16:00

Śr.-Czw.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Diana Olszanko

22.10.2025

Odpowiedź:

23.10.2025

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał

Włodek Kielak

10.10.2025

Bardzo kompetentna, sprawna i miła obsługa.

Odpowiedź:

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Piotr Wróblewski

12.09.2025

Odpowiedź:

16.09.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

janusz Przewodowski

13.08.2025

Dziś zakładałem konto. Pani Łucja bardzo miła i profesjonalna obsługa. Odpowiednia osoba na tym stanowisku. Szczerze polecam.

Odpowiedź:

14.08.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Łucji. Doceniamy Twoje polecenie! Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Hubert Mędrzycki

30.06.2025

Wszystko gitara wyjaśnione prosto co i jak polecam serdecznie Panią Gretę Jagodę 🫡

Odpowiedź:

01.07.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Dariusz Ulek

12.06.2025

Przydzielam zero gwiazdek ten bank schodzi na samo dnooo. W maju chcielismy zakonczyc jedno zlecenie stale, i uruchomic nowe od czerwca, wszystko pieknie ladnie do dzis, gdy otrzymalismy wiadomosc ze oplata zostala pobrana dwukrotnie, to jakis zart, po interwencji w banku i prosba o rozmowe z kierownikiem placowki otrzymalismy odpowiedz ze nie ma on dla nas czasu, bo ma wideo rozmowe, pani odwrocila sie na piecie i z łaska powiedziala ze moze o 11 nas przyjmie i musimy czekac. Ze wszystkim sa problemy, ciagle umawianie sie na spotkania, ktore i tak sa realizowane ze spoznieniami, spotkanie na 14 wchodzi sie 14:15 wszystko jest zwalane na biednego klienta, aby sobie szukal w aplikacji, sam sobie ustawial, sam sobie zamykal i otwieral, nie wszyscy sa alfa i omega w takich aplikacjach. A proszac o pomoc po przyjsciu tak z marszu mozna zapomniec, bo trzeba sie wczesniej umawiac!!! smiech na sali. Rozwazamy zmiane banku. Nie polecam

Odpowiedź:

17.06.2025

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które napotkaliście korzystając z naszych usług. W sprawie podwójnego pobrania opłaty, zostało to już wyjaśnione i naprawione. Naszym celem jest zapewnienie wygody i satysfakcji naszych klientów. Dlatego zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnej, która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem. W razie problemów, nasi doradcy są gotowi pomóc. Jeśli chodzi o spotkania w oddziale, ich umówienie pozwala na zapewnienie odpowiedniej ilości czasu. W przypadku nieumówionych wizyt, mogą wystąpić opóźnienia związane z obsługą innych klientów. Jeśli mają Państwo dodatkowe uwagi lub pytania, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy otwarci na rozmowę i chętnie rozwiążemy wszelkie problemy. Pozdrawiam, Monika

Marcin

22.05.2025

Dziękuję za fachową pomoc. Wszystko jasno i szybko załatwione.

Odpowiedź:

22.05.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Tatiana

M M

08.05.2025

Pan w kręconych włosach niestety bardzo niekompetentny, dwadzieścia minut zastanawiał się nad moją sprawą, patrząc pustym wzrokiem w monitor komputera. W końcu zadzwonił na INFOLINIĘ i po prostu powtórzył mi to, co powiedziała mu tam Pani. Chciałam złożyć reklamację, czego mi odmówił i lekceważąco kazał dzwonić na infolinię i tam załatwiać moją sprawę. Mimo mojej trzykrotnej prośby, Pan odmówił przyjęcia mojej reklamacji (co jest niezgodne z prawem). Także jeśli chcecie coś załatwić, polecam omijać tego Pana szerokim łukiem - strata czasu, ponieważ ewidentnie nie posiada wystarczających kompetencji do wykonywania swojego zawodu, lepiej samemu dzwonić na infolinię - po co jeździć do oddziału, aby Pan zrobił to za Was? 😅

Odpowiedź:

09.06.2025

Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności związane z Twoją ostatnią wizytą w naszej placówce. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku