Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
123 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Byłam w placówce bez umówienia, chociaż zgłaszałam przez formularz dwa razy, bez odzewu. Poniewaz nie byłam umówiona? czekalam dosyć długo, bo pracownicy caly czas załatwiali tych umówionych. Chodzilo o odstrzeżenie dowodu osobistego, sama "operacja" trwala chwilę . Wcześniej zistalam wprowadzona w bład przez praciwnika infolinii, bo nastraszyl mnie, ze jesli do konca m-ca nie załatwię tego, a poinformował mnie, ze musze wyrobić nowy dowód, zostaną m zablokowane wszystkie możliwości korzystania z konta. Wprawdzie powiedziano, ze moge dodac nr. Paszportu ale gdy chciałam to zrobic nie przyjelo mi go z informacją, ze dokument jest nieprawidłowy. Skutkiem czego nie mogłam spać a rano od razu skontaktowalam się z biurem paszportowym, gdzie dowiedziałam się, ze dokument jest ok. W placówce obsługa też skupila się nie na odkręceniu sytuacji tylko na drukowaniu dodatkowych dokumentów, ktore maja na celu głownie uzyskaniu moich zgód na przetwarzanie danych. Nie dostałam tez kopii tych dokumentów, czyli co? Jesteśmy jako klienci banku przedmiotami, chociaż to bank przechowuje nasze pieniądze i zarabia na tym, traktując nas jak zło konieczne. Gdyby działały prawidlowo aplikacje internetowe, nie musialabym narażać pracowników na swoja nieoczekiwaną obecność. Nie wspomnę już o jakości czatów z wirtualnymi asystentami, to jakaś porażka. Reasumujac, zostałam kilkakrotnie wprowadzona w bład , system nie działa w prawidlowy sposób, straciłam kupę czasu i nerwów, bo grożono mi zablokowaniem dostępu do konta . I to ma byc bank na europejskim poziomie w XXIw? Wolne żarty
Przepraszamy za niedogodności podczas próby umówienia się do placówki. Dodatkowym miejscem poza formularzem, w którym jest możliwość umówienia się do swojego doradcy jest aplikacja CA24 Mobile. Skontaktowaliśmy się z dyrektor placówki celem wyjaśnienia sytuacji, podczas aktualizacji części dokumentów drukują się dwa egzemplarze, natomiast w przypadku niektórych tylko jeden egzemplarz, jednakże zawsze możemy wydrukować dodatkowy egzemplarz, jeżeli klient sobie tego życzy. Pozdrawiam, Monika
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał
Pani Greta Jagoda, dziś obsługiwała mnie. Profesjonalna, miła, cierpliwa. Wysoka kultura osobista. Aż człowiek ma ochotę rozmawiać i wybierać, decydować się. Z innymi pracownikami innych bankow rozmowa przypomina sprzeczkę, a tu wysoki poziom rozmowy.
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał
Szybka i miła obsługa.
Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał
Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Dzień dobry. Kiedy otrzymałem kredyt, na moje pytanie odpowiedziała pracownica banku, pani Greta Jagoda. Dziewczyna jest kompetentna, sprawa została załatwiona na najwyższym poziomie: wszystko odbyło się błyskawicznie, szczegółowa konsultacja. Bardzo miło było komunikować się podczas przygotowywania wszystkich dokumentów. Po zakończeniu nie było już żadnych pytań. Jeśli kiedykolwiek będę musiał ponownie ubiegać się o pożyczkę, na pewno skontaktuję się z Panią Gretą Jagodą. W miarę możliwości będę polecał Bank Credit Agricole i osobiście Panią Gretę Jagody wszystkim znajomym. Gorąco polecam i pozdrawiam, wszystkiego najlepszego.
Dziękujemy za polecanie naszego banku oraz wyróżnienie swojego doradcy - Pani Grety. Cieszymy się, że wszystko zostało załatwione sprawnie i profesjonalnie. Pozdrawiamy serdecznie, Klaudia
Profesjonalna obsługa i doradztwo. Polecam.
Krzysztofie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał
Dziękujemy za ocenę 5/5 :) Joanna