Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:30-18:00
Wt.,Pt.: 08:30-16:00
Śr.-Czw.: 09:30-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
133 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Bardzo kompetentna, sprawna i miła obsługa.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana
Dziś zakładałem konto. Pani Łucja bardzo miła i profesjonalna obsługa. Odpowiednia osoba na tym stanowisku. Szczerze polecam.
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Łucji. Doceniamy Twoje polecenie! Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Wszystko gitara wyjaśnione prosto co i jak polecam serdecznie Panią Gretę Jagodę 🫡
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana
Przydzielam zero gwiazdek ten bank schodzi na samo dnooo. W maju chcielismy zakonczyc jedno zlecenie stale, i uruchomic nowe od czerwca, wszystko pieknie ladnie do dzis, gdy otrzymalismy wiadomosc ze oplata zostala pobrana dwukrotnie, to jakis zart, po interwencji w banku i prosba o rozmowe z kierownikiem placowki otrzymalismy odpowiedz ze nie ma on dla nas czasu, bo ma wideo rozmowe, pani odwrocila sie na piecie i z łaska powiedziala ze moze o 11 nas przyjmie i musimy czekac. Ze wszystkim sa problemy, ciagle umawianie sie na spotkania, ktore i tak sa realizowane ze spoznieniami, spotkanie na 14 wchodzi sie 14:15 wszystko jest zwalane na biednego klienta, aby sobie szukal w aplikacji, sam sobie ustawial, sam sobie zamykal i otwieral, nie wszyscy sa alfa i omega w takich aplikacjach. A proszac o pomoc po przyjsciu tak z marszu mozna zapomniec, bo trzeba sie wczesniej umawiac!!! smiech na sali. Rozwazamy zmiane banku. Nie polecam
Dziękujemy za podzielenie się opinią. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które napotkaliście korzystając z naszych usług. W sprawie podwójnego pobrania opłaty, zostało to już wyjaśnione i naprawione. Naszym celem jest zapewnienie wygody i satysfakcji naszych klientów. Dlatego zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnej, która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem. W razie problemów, nasi doradcy są gotowi pomóc. Jeśli chodzi o spotkania w oddziale, ich umówienie pozwala na zapewnienie odpowiedniej ilości czasu. W przypadku nieumówionych wizyt, mogą wystąpić opóźnienia związane z obsługą innych klientów. Jeśli mają Państwo dodatkowe uwagi lub pytania, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta. Jesteśmy otwarci na rozmowę i chętnie rozwiążemy wszelkie problemy. Pozdrawiam, Monika
Dziękuję za fachową pomoc. Wszystko jasno i szybko załatwione.
Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Tatiana
Pan w kręconych włosach niestety bardzo niekompetentny, dwadzieścia minut zastanawiał się nad moją sprawą, patrząc pustym wzrokiem w monitor komputera. W końcu zadzwonił na INFOLINIĘ i po prostu powtórzył mi to, co powiedziała mu tam Pani. Chciałam złożyć reklamację, czego mi odmówił i lekceważąco kazał dzwonić na infolinię i tam załatwiać moją sprawę. Mimo mojej trzykrotnej prośby, Pan odmówił przyjęcia mojej reklamacji (co jest niezgodne z prawem). Także jeśli chcecie coś załatwić, polecam omijać tego Pana szerokim łukiem - strata czasu, ponieważ ewidentnie nie posiada wystarczających kompetencji do wykonywania swojego zawodu, lepiej samemu dzwonić na infolinię - po co jeździć do oddziału, aby Pan zrobił to za Was? 😅
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności związane z Twoją ostatnią wizytą w naszej placówce. Pozdrawiam, Monika
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.