Placówka bankowa Wzgórze 18, Bielsko-Biała

Godziny pracy

Pn.-Śr.: 09:30-17:00

Czw.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Katia Efekt

04.09.2024

Odpowiedź:

04.09.2024

Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał

avatar

Олена Ґвоздецькі

03.09.2024

avatar

Miro Miro

03.09.2024

Super obsługa podczas zakładania konta , kompetencje . Pani Weroniko dziękuję .

Odpowiedź:

04.09.2024

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Marcin Szczotka

09.07.2024

Bardzo miła obsługa i miła atmosfera

Odpowiedź:

09.07.2024

Marcinie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Marcin Górowski

16.05.2024

Przemiła atmosfera i wzorowe podejście do klienta czyni że jest to najlepsza placówka w mieście:)

Odpowiedź:

18.05.2024

Marcinie, dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Barbara Oczkowska

26.04.2024

Polecam

Odpowiedź:

26.04.2024

Barbaro, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

E

05.03.2024

Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta, zero wrażliwości i empatii, w bankomatach brak papieru, dlatego nic nie można udowodnić. Bankomat przyjął pieniądze , nie wydał pokwitowania po czym dostałam informację że " transakcja została niezrealizowana. Czyli pieniędzy nie ma, potwierdzenia nie ma, a Panie w banku mają to gdzieś. One tylko potrafią namawiać n kredyty i nic więcej. Ludzi nie ma, ale udają że są zapracowane. Obsługa tych Pań żałosna, wrażenie że to nie bank tylko naciąganie klienta.

Odpowiedź:

19.03.2024

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie pomożemy. Joanna

avatar

Jan Sadkowski

19.02.2024

Odpowiedź:

20.02.2024

Janie, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Dlaczego oszczędzanie wody jest tak ważne i jak to robić?

Stały dostęp do wody pitnej jest dla większości z nas codziennością. Dlatego możemy mieć przeświadczenie, że zasoby wody na świecie są nieograniczone. Niestety – to bardzo błędne przekonanie. Dowiedz się, dlaczego należy oszczędzać wodę i jak to robić. Oszczędzanie wody Z tekstu dowiesz się: Woda to jedna z najczęściej występujących substancji we Wszechświecie. To właśnie […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia