Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Śr.: 09:30-17:00
Czw.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.9
85 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Super obsługa podczas zakładania konta , kompetencje . Pani Weroniko dziękuję .
Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Michał
Bardzo miła obsługa i miła atmosfera
Marcinie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał
Przemiła atmosfera i wzorowe podejście do klienta czyni że jest to najlepsza placówka w mieście:)
Marcinie, dziękujemy za zaufanie. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Polecam
Barbaro, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał
Masakra jeżeli chodzi o obsługę klienta, zero wrażliwości i empatii, w bankomatach brak papieru, dlatego nic nie można udowodnić. Bankomat przyjął pieniądze , nie wydał pokwitowania po czym dostałam informację że " transakcja została niezrealizowana. Czyli pieniędzy nie ma, potwierdzenia nie ma, a Panie w banku mają to gdzieś. One tylko potrafią namawiać n kredyty i nic więcej. Ludzi nie ma, ale udają że są zapracowane. Obsługa tych Pań żałosna, wrażenie że to nie bank tylko naciąganie klienta.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie pomożemy. Joanna
Janie, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał