Placówka bankowa Kolejowa 15, Czechowice Dziedzice

Godziny pracy

Pn.: 09:00-17:00

Wt.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Arkadiusz Wojtak

09.05.2025

Absolutnie profesjonalna obsługa, w ekspresowym tempie oraz wyczerpującymi informacjami! Przemiła Pani. Dziękuję bardzo 😀

Odpowiedź:

Arkadiuszu, dziękuję za 5 gwiazdek. Cieszę się, że doceniasz naszych pracowników. Zuzanna

avatar

Irena D

28.04.2025

Doradca bankowy na każde moje pytanie odpowiada w sposób przystepny,i zrozumiały.Poświęca mi dużo czasu na nowe inwestowanie moich oszczednosci.Ja jestem bardzo zadowolona i polecam p.Joannę

Odpowiedź:

Ireno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Mariusz Perlik

07.04.2025

Przemiła atmosfera w oddziale lubię tam przychodzić. Mój doradca Pani Iwona jest ze mną od lat zawsze chętnie mi we wszystkim pomaga. Polecam tego doradcę wszystkim.

Odpowiedź:

09.04.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Miło nam słyszeć, że Pani Iwona sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Antoni Dud

24.02.2025

Odpowiedź:

24.02.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie. Michał

avatar

Miroslaw Adamaszek

05.02.2025

Jest tak jak powinno być, grzeczna inteligentna obsługa klienta. Piątka z plusem.

Odpowiedź:

Mirosławie, cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w swoim banku. Zapraszamy ponownie w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Dariusz Dubinski

03.02.2025

Czekałem 40 min. żeby wpłacić € na moje konto, 1 klient przede mną, 2 stanowiska wolne gdzie pytano mnie w jakiej sprawie i nic, po 40 min. zaproszono mnie do drugiego stanowiska i udało mi się w 1 min. załatwić moją sprawę. BRAWO!!!

Odpowiedź:

10.02.2025

Zweryfikowaliśmy z placówką obsługę kasową w zakresie wpłaty euro i ostatnia odbyła się 3.02 o 9:17, czyli nieco ponad 15 minut po otwarciu placówki. Jeżeli obsługa z Twojej perspektywy wyglądała inaczej, to prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Pozdrawiam, Monika

avatar

Przemysław Wójcik

03.02.2025

Odpowiedź:

03.02.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Michał

avatar

markon40

20.01.2025

Bardzo miła i profesjonalna obsługa.

Odpowiedź:

Serdecznie dziękujemy za miłe słowa. Zapraszamy ponownie! Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Smart home – jak stworzyć inteligentny dom?

Wyobraź sobie przestrzeń, która sama dostosowuje się do Twoich potrzeb – automatycznie steruje światłem, ogrzewaniem, bezpieczeństwem i zużyciem energii. Smart home to nie technologia zarezerwowana wyłącznie dla dużych domów – nawet w niewielkim mieszkaniu inteligentne rozwiązania mogą przynieść realne korzyści: wygodę, bezpieczeństwo i niższe rachunki. Więcej
 

Internet of Things (IoT), czyli Internet rzeczy – czym właściwie jest?

Budzisz się rano, a Twój budzik wie, że dziś masz ważne spotkanie — więc uruchamia ekspres do kawy, a rolety same się unoszą. Brzmi jak scenariusz z futurystycznego filmu? To nie science fiction, to technologia zwana Internetem rzeczy. Dowiedz się, czym jest IoT, jak działa i w jaki sposób rewolucjonizuje nasze codzienne życie. Więcej

Jak bezpiecznie korzystać z internetu?

Internet to narzędzie niezbędne do pracy, zarządzania finansami, kontaktu ze światem. Ale to również pole minowe, na którym nieuważny użytkownik może stracić znacznie więcej niż tylko dobre samopoczucie. Cyberprzestępcy coraz częściej korzystają z narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, by tworzyć jeszcze bardziej przekonujące kampanie oszustw. Sprawdź, jakie są aktualne zagrożenia i sposoby, jak się przed […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku