Placówka bankowa Cyniarska 11, Bielsko-Biała

Godziny pracy

Pn.-Śr.: 09:00-16:30

Czw.-Pt.: 09:30-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jacek Łańko

20.12.2024

No niestety w Grudniu zamknięto sporo oddziałów, bankomatów i wpłatomatow. W 2 pozostałych oddziałach wg strony CA nie można już porozmawiać o swoim koncie(obsługa konta), wpłacić ani wypłacić środków mim, iż ma te opcję w swoim koncie. To jakiś dramat albo Bank chce się zwinąć

avatar

Mirosław Roliński

17.12.2024

Bardzo miła obsługa. Pełen profesjonalizm Pani Doroty.

Odpowiedź:

24.12.2024

Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Andrzej Nowak

13.12.2024

witam, po spłaceniu kredytu umówiłem spotkanie z moim doradcą ,za pośrednictwem strony banku, przed spotkaniem telefonicznie zostałem zapytany o temat spotkania, po poinformowaniu o zamknięciu rachunku dostałem odpowiedz że w takiej sprawie nie umawiają sie na spotkania tylko trzeba pofatygować się o dowolnej porze, tak tez zrobiłem ,w placówce pan doradzca widział mnie czekającego na załatwienie sprawy ale nawet nie zainteresował się mną tylko pospacerował poczym wyszedł na zewnątrz poza placówkę olewając zamykającego konto. Pozdrawiam pana Patryka. pani obsługująca mnie była bardzo pomocna i sympatyczna nie znam nazwiska ale pełen profesjonalizm.

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za podzielenie się opinią. Monika

avatar

Sandra Szymik

05.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

1, 2 ,3 ,4 ,5... wszystkie są! Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 W razie dodatkowych potrzeb – jesteśmy dla Ciebie. Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Rafał Czader

15.11.2024

Sami poprosili o opinię dotyczącą wizyty w placówce banku to wystawiam ocenę pozytywną. Załatwiłem wszystko co miałem załatwić szybko, sprawnie i miło. Było to wypowiedzenie umowy na prowadzenie konta bo oferta banku C&A całkowicie rozmija się z potrzebami klienta. Naliczanie opłat z niczego i marne odsetki na lokacie, to mnie skłoniło do rezygnacji z ich usług a kiedyś było ok i to nawet bardzo stąd w miarę wysoka ocena. (CIAG DALSZY PRZYGÓD Z C&A) Niestety jak tylko wypowiedziałem umowę, bank już bez żadnego skrępowania otworzył worek niespodzianek i wysypały się wszelkie możliwe opłaty i prowizje do dziś na kwotę 45zł więc takie praktyki oceniam już tylko na jedną gwiazdkę. Mam nadzieję że wystarczy mi pieniędzy na zaspokojenie tej chciwości do czasu ostatecznego zamknięcia rachunku. Rachunek został ostatecznie zamknięty i choć rzeczywiście pewne późniejsze opłaty zostały naliczone faktycznie zasadnie "na papierze" to bank sam sprowokował to że zamykając konto wycofałem wpływ moich środków co oczywiście spotkało się z naliczeniem opłaty i kolejną frustracją u mnie z tego powodu. Na koniec konkluzja że gdyby nie pierwotne dziwne opłaty, konto bym miał tu do dziś a tak odpoczywamy od siebie, bank reklamując się by zdobyć kolejnych klientów, ja posiadając konto w banku Millennium i póki co będąc z ich usług zadowolony. Na koniec podwyższam ocenę dla C&A żeby nie było że jestem mściwy. Nie jestem, choć pieniędzy nie zwrócili. Obiecali że zwrócą jak u nich zostanę, nie zostałem więc pieniędzy nie zobaczyłem za to mam już spokój a bank ocenę na 4 trochę na wyrost

Odpowiedź:

Rafale, bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Monika

avatar

Wanda Barcik

08.11.2024

Odpowiedź:

08.11.2024

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Kinga K

31.10.2024

Miła, profesjonalna obsługa :)

Odpowiedź:

01.11.2024

Kingo, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za Twoją wizytę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Kamil

16.10.2024

Odpowiedź:

17.10.2024

Kamilu, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Stylowa pielęgnacja bez plastiku – czy to możliwe?

Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, jakich produktów używa na co dzień. Rosnąca świadomość ekologiczna i chęć dbania o planetę przekłada się na nasze codzienne wybory. Również w kwestii pielęgnacji na rynku pojawia się coraz więcej możliwości pozwalających na zmniejszenie ilości plastikowych odpadów. Zastanawiasz się, czy można być stylowym, dbając o środowisko? Odpowiedź brzmi: jak najbardziej! Sprawdź nasz przewodnik po ekologicznych alternatywach w codziennej pielęgnacji. Więcej
 

Jak negocjacje cen mogą pomóc zaoszczędzić?

W codziennych sytuacjach, takich jak zakup mieszkania, samochodu, przeprowadzenie remontu, wielu z nas unika negocjacji cenowych, akceptując podane kwoty bez próby ich obniżenia. Często wynika to z obawy przed negatywną oceną czy przekonania, że cena jest niezmienna. Umiejętne prowadzenie rozmów cenowych pozwala nie tylko zaoszczędzić pieniądze, ale także uzyskać lepsze warunki zakupu czy dodatkowe korzyści. Często wiele ofert, które początkowo wydają się poza naszym finansowym zasięgiem, po odpowiednich negocjacjach staje się dostępnych Więcej

Wszystko, co musisz wiedzieć o finansach – najważniejsze pojęcia

Finanse towarzyszą nam na co dzień – czy tego chcemy, czy nie. Kredyty, inwestycje, oprocentowanie czy inflacja to pojęcia, które słyszysz na okrągło, ale czy na pewno rozumiesz, co się za nimi kryje? Ten artykuł to kompendium wiedzy dla początkujących. Wyjaśnimy podstawowe terminy w prosty sposób, posługując się codziennymi przykładami. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia