Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 09:30-17:30
Wt.-Czw.: 09:30-16:30
Pt.: 09:00-15:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
86 opinii
Opinie naszych klientów
Witam od pewnego czasu , to znaczy około 4 miesięcy mierzę się z otwarciem konta dla wspólnoty . i na dzień dzisiejszy po dostarczeniu dokumentów wymaganych przez przedstawiciela banku oczywiście zawsze coś brakuje nie mam otwartego konta . Po każdym moim podkreślę moim kontakcie wymagane są następne dokumenty i cisza i znów się odezwę i znów czegoś brakuje nie mam już cierpliwości .Przypomnę że jestem klientem waszego banku jak jeszcze był Lukas bank .nikt nigdy nie przedstawił mi warunków i dokumentów które powinien złożyć aby ubiegać się o otwarcie rachunku .
Ok 👍
Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊. Tatiana
Obsługa banku super .P.Ewa zawsze pomocna .Szkoda że nie można wpłacać gotówki przy nieczynnym bankomacie przez 3 dni .Zaznaczę iż wpłatomat i Bankomat mamy 1 na całe police akurat z tego banku
Bardzo miła obsługa i profesjonalne doradztwo 👌
Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana
Pani bardzo grzeczna, uprzejma i kompetentna. Dziękuję za szybkie załatwienie sprawy.
Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Dobrze wiedzieć, że dzięki naszej szybkiej obsłudze udało nam się zaoszczędzić Twój cenny czas. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana
Było super
Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Michał
Bardzo długi czas oczekiwania, dwie osoby obsługujące, 8 oczekujących. Przed wejściem do banku jest bankomat i wpłatomat niestety w dniu mojej wizyty nie można było z nich skorzystać nie przyjmował kart bankomatowych. Obsługa miła chętnie służy pomocą
Barbaro, bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności. Joanna
Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana