Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.: 10:00-18:00
Wt.-Czw.: 10:00-17:00
Pt.: 10:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!3.1
26 opinii
Opinie naszych klientów
Joanno, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasza współpracę. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Michał
Rolandzie, dziękujemy za pozostawienie oceny. Miło nam, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał
Niestety, ale jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Zwłaszcza w przypadku Pani Marzeny. Miałam sytuację, że dała mi uszkodzony banknot, w kantorze powiedzieli, że mi go nie przyjmą i żebym go wymieniła. Wróciłam do banku i poprosiłam o wymianę i wyjaśniłam sytuację. Nie chciała mi go wymienić ! W końcu po kilku minutach rzuciła mi nowy banknot na ladę i usłyszałam: Dobra dam Pani, bo przecież nie wytrzymam". !? To ma być obsługa banku na wysokim poziomie ? Na koniec nawet nie odpowiedziała na moje do widzenia. Ja rozumiem, że ktoś może mieć zły dzień, ale jak nie potrafi sie zachować przy klientach niech zmieni pracę. Zwłaszcza, że nie było z mojej strony żadnych pretensji, chciałam to załatwić na spokojnie. Niestety, ale to nie pierwsza sytuacja kiedy Panie są tam nieprzyjemne.
Ewelino, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie powinna mieć ona miejsca. Joanna
Pięć pań siedzi za zamkniętymi drzwiami jako doradcy klienta. Próba wejścia do której kończy się warczeniem typu: nie teraz, dzwonię itp. Zapytanie w kasie jak można się dostać - odpowiedź nikt Pani nie poprosi. Wszystko na ten temat.
Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Bardzo Cię przepraszam jeśli taka sytuacja miała miejsce w naszym oddziale, na pewno nie powinna była wystąpić. Bardzo ważny jest dla nas wysoki poziom obsługi klientów, dlatego każda dodatkowa informacja, jaką jesteś w stanie mi przekazać na temat tej sytuacji, będzie bardzo pomocna. Czy mogę Cię prosić o szczegółowe informacje? Napisz proszę do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Jeszcze raz przepraszam. Michał
Jedno okienko otwarte, wieczne kolejki i personel średnio zorientowany
Anno, przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna
Miła obsługa ale czas oczekiwania to masakra
Patryku, dziękujemy za pozostawienie opinii. Zachęcamy do umawiania się na konkretny dzień i godzinę w celu uniknięcia kolejek. Joanna
10%
Sprawdź szczegóły25%
Sprawdź szczegóły10zł
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły10zł
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły47%
Sprawdź szczegóły