Placówka bankowa Lucjana Rydla 52, Szczecin

Godziny pracy

Pn.: 10:00-18:00

Wt.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 10:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

xo xo

06.09.2021

Odpowiedź:

07.09.2021

Serdecznie dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Magdalena Boksza

30.07.2021

Odpowiedź:

30.07.2021

Magdaleno, dziękujemy za 5 gwiazdek. Joanna

avatar

Michał Anioł

29.07.2021

Super obsługa klienta.

Odpowiedź:

30.07.2021

Michale, dziękujemy za miłe słowa. Polecamy się na przyszłość! Joanna

avatar

Iza Prusinowska

28.05.2021

Bardzo polecam szczególnie Panią Magdalenę Lewandowską. Bardzo miła, pomocna Pani.

Odpowiedź:

28.05.2021

Iza, dziękujemy za polecenie. Cieszę się, że doceniasz pracę naszych doradców. Pani Magda na pewno ucieszy się z Twoich słów :) Michał

avatar

Adrian Marczewski

23.02.2021

Bardzo miła i sprawna obsługa. Obsługa klienta na najwyższym poziomie. Po każdej wizycie wychodzę zadowolony. Każda sprawa jest załatwiana pozytywnie. Pani Magdalena Lewandowska jest najlepszym doradcą klienta indywidualnego, nigdy nie zrezygnuje z jej pomocy bankowej.

Odpowiedź:

23.02.2021

Adrianie, dziękujemy za opinię i najwyższą z ocen. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. Michał

avatar

Honorata Szczepaniak

17.02.2021

Byłam dzisiaj w placówce na ul .Rydla obsługiwała mnie pani Marzena Łuciów nie pierwszy raz zresztą i odsługa super na moje pytania opowiedzi zrozumiałe super osoba

Odpowiedź:

17.02.2021

Honorato, cieszę się, że jesteś zadowolona z wizyty. Serdecznie dziękujemy za opinię i najwyższą notę. Pani Marzenia na pewno ucieszy się z Twojego komentarza na temat swojej pracy :) Pozdrawiam, Michał

avatar

Ewa Dąbska

11.02.2021

Pani M. Łuciów pracownica banku Credit Agricole ul Rydla,to osoba bardzo miła i ciepła, profesjonalnie podeszła do problemu z jakim się zgłosiłem.

Odpowiedź:

26.02.2021

Ewo, dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona :) Szymon

avatar

Andrzej Sokolowski

27.08.2020

Kompletny brak kompetencji 38 dni czekam na zwrot pieniędzy, a panie w placówce nie są w stanie wytłumaczyć co się dzieje.

Odpowiedź:

28.08.2020

Andrzeju, czy możesz opisać mi tę sytuację w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku? https://www.messenger.com/t/creditagricolebankpolska - niestety z Twojego opisu nie wiem z jakim procesem jest problem. Czy składałeś może już reklamację? Jeśli tak, proszę zamieść w wiadomości prywatnej jej numer. Dziękuję, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia