Placówka bankowa Lucjana Rydla 52, Szczecin

Godziny pracy

Pn.: 10:00-18:00

Wt.-Czw.: 10:00-17:00

Pt.: 10:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Marek Wancisiewicz

29.06.2022

avatar

Eleonora Wancisiewicz

29.06.2022

avatar

Joanna Mordas

15.06.2022

Odpowiedź:

17.06.2022

Joanno, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasza współpracę. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Roland Grzegorowski

10.06.2022

Odpowiedź:

10.06.2022

Rolandzie, dziękujemy za pozostawienie oceny. Miło nam, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

Ewelina Kwiecinska

27.05.2022

Niestety, ale jakość obsługi pozostawia wiele do życzenia. Zwłaszcza w przypadku Pani Marzeny. Miałam sytuację, że dała mi uszkodzony banknot, w kantorze powiedzieli, że mi go nie przyjmą i żebym go wymieniła. Wróciłam do banku i poprosiłam o wymianę i wyjaśniłam sytuację. Nie chciała mi go wymienić ! W końcu po kilku minutach rzuciła mi nowy banknot na ladę i usłyszałam: Dobra dam Pani, bo przecież nie wytrzymam". !? To ma być obsługa banku na wysokim poziomie ? Na koniec nawet nie odpowiedziała na moje do widzenia. Ja rozumiem, że ktoś może mieć zły dzień, ale jak nie potrafi sie zachować przy klientach niech zmieni pracę. Zwłaszcza, że nie było z mojej strony żadnych pretensji, chciałam to załatwić na spokojnie. Niestety, ale to nie pierwsza sytuacja kiedy Panie są tam nieprzyjemne.

Odpowiedź:

01.06.2022

Ewelino, bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nie powinna mieć ona miejsca. Joanna

avatar

Iwwi Iwwi

11.04.2022

Pięć pań siedzi za zamkniętymi drzwiami jako doradcy klienta. Próba wejścia do której kończy się warczeniem typu: nie teraz, dzwonię itp. Zapytanie w kasie jak można się dostać - odpowiedź nikt Pani nie poprosi. Wszystko na ten temat.

Odpowiedź:

17.12.2019

Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Bardzo Cię przepraszam jeśli taka sytuacja miała miejsce w naszym oddziale, na pewno nie powinna była wystąpić. Bardzo ważny jest dla nas wysoki poziom obsługi klientów, dlatego każda dodatkowa informacja, jaką jesteś w stanie mi przekazać na temat tej sytuacji, będzie bardzo pomocna. Czy mogę Cię prosić o szczegółowe informacje? Napisz proszę do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Jeszcze raz przepraszam. Michał

avatar

Anna Lis

04.04.2022

Jedno okienko otwarte, wieczne kolejki i personel średnio zorientowany

Odpowiedź:

05.04.2022

Anno, przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Joanna

avatar

Patryk Malec

03.04.2022

Miła obsługa ale czas oczekiwania to masakra

Odpowiedź:

05.04.2022

Patryku, dziękujemy za pozostawienie opinii. Zachęcamy do umawiania się na konkretny dzień i godzinę w celu uniknięcia kolejek. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Najlepsze patenty naszych babć na oszczędzanie

Nasze babcie doskonale wiedziały, jak racjonalnie gospodarować w domu, aby nic się nie zmarnowało. Zepsute lub uszkodzone rzeczy były naprawiane, jedzenia nigdy się nie wyrzucało, a pieniędzy nie wydawało się ot tak na fanaberie. Styl życia naszych babć mógłby idealnie wpisać się w dzisiejszy nurt zero waste. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia