Placówka partnerska Aleja Jana Pawła II 10/2, Luboń

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Informacja o placówce

Korzystne rozwiązania teraz na wyciągnięcie ręki

Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.

Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.

Opinie naszych klientów

avatar

Natalia Nap.

24.05.2023

avatar

Janusz Kolodziejczyk

16.05.2023

Polecam serdecznie Panią Jagodę świetny doradca!

Odpowiedź:

22.05.2023

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę, Januszu. Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Pani Jagodzie na pewno będzie miło😊 Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Jagoda Króliczak

12.05.2023

Świetna obsługa na profesjonalnym poziomie. Od samych drzwi Klient czuję się zaopiekowany. Zdecydowanie polecam ten oddział.

Odpowiedź:

29.05.2023

Jagodo, bardzo dziękuję za pozostawienie opinii po wizycie w naszej placówce. Miło nam, że spełniamy Twoje oczekiwania w 💯%! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Jan Piszczyk

24.04.2023

Odpowiedź:

04.05.2023

Dziękujemy za najwyższą ocenę, Janie😊! Cieszymy się, że dołączyłeś do grona zadowolonych klientów! Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb👑. Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Filip Mosiężny

12.04.2023

Odpowiedź:

13.04.2023

Filipie, dziękujemy za wysoką ocenę. Chętnie dowiemy się, co jeszcze moglibyśmy poprawić. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

pawi17

27.02.2023

Wszystko na najwyższym poziomie. Polecam 👍

Odpowiedź:

07.03.2023

Dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Admin Admin

28.01.2023

Odwiedziłem ten oddział około miesiąca temu, w związku z utratą karty do konta bankowego, aby zamówić nową kartę. W tym celu wziąłem dzień wolny od pracy, ponieważ nie mogę do nich dotrzeć podczas pracy banku, pracuję w tym samym czasie. Dziewczyna powiedziała, że ​​kartka będzie za dwa tygodnie, ale minął już miesiąc i nadal nie ma kartki. Nie ma również możliwości zamówienia karty przez aplikację mobilną banku. Okazuje się, że znowu trzeba wziąć dzień wolny i udać się do oddziału banku. Jeden dzień pracy to 200 zł, wyrabia się bardzo kosztowną kartę.

Odpowiedź:

27.02.2023

Bardzo przepraszamy za niedogodności. Joanna

avatar

Adrian Sochalewski

18.01.2023

Odpowiedź:

19.01.2023

Adrianie, dziękujemy za maksymalną liczbę gwiazdek. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia