Kredyty hipoteczne, sprzedaż kont dla firm i rolników, leasing EFL – obsługa tych produktów polega na przekazywaniu kontaktów do placówek bankowych, za co również otrzymasz prowizję.
Placówka Partnerska
Zostań partnerem Credit Agricole Bank Polska S.A.
Jeśli jesteś osobą przedsiębiorczą i samodzielną, cenisz sobie prowadzenie biznesu na własną rękę oraz posiadasz doświadczenie w finansach, mamy dla Ciebie atrakcyjną propozycję – otwarcie własnej placówki partnerskiej.
Jesteśmy doświadczonym i sprawdzonym partnerem biznesowym. Od ponad 15 lat oferujemy możliwość prowadzenia placówki partnerskiej, a średni czas trwania naszej współpracy z przedsiębiorcą wynosi 10 lat.
Podzielimy się z Tobą naszym know-how oraz wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu placówkami partnerskimi.
Dlaczego warto zostać naszym partnerem?
- zapewniamy atrakcyjne wynagrodzenie pozwalające na osiąganie stabilnych dochodów
- gwarantujemy udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
- udostępniamy szeroką gamę produktów i usług dla osób fizycznych
- zaprosimy Cię do uczestnictwa w konkursach sprzedażowych
- proponujemy jeden z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
- zapewniamy profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center
Doskonały pomysł na biznes? Sprawdź dlaczego warto otworzyć placówkę partnerską banku Credit Agricole
Wsparcie dla partnera
Przez cały okres współpracy możesz liczyć na nasze wsparcie i pomoc.
Jak wspieramy naszych partnerów?

Wyślemy SMS-y do klientów
informujące o otwarciu placówki

Podzielimy się kosztami
przygotowania placówki

Będziesz otrzymywać od nas promocyjne materiały marketingowe

Będziesz brać udział w ogólnopolskich kampaniach
organizowanych przez bank

Zapewnimy profesjonalny system szkoleń
systemowych, produktowych i sprzedażowych
Preferowana lokalizacja
Zaproponuj nam, gdzie chciałbyś otworzyć swoją placówkę lub sprawdź gdzie możesz przejąć placówkę

Preferujemy:
- centrum miasta
- ulice o dużym natężeniu ruchu pieszego lub przy głównym szlaku komunikacyjnym
- lokal musi być na parterze i posiadać witrynę od strony ulicy
- metraż lokalu powinien wynosić 30-70 m2
- nad lokalem musi być możliwość montażu reklamy zewnętrznej (fryzu banku)
Jak się dzielimy kosztami?
My ponosimy koszty:
- zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewniamy promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
- zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
- zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
- partycypujemy w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych
Ty ponosisz koszty:
- zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
- zakupu i montażu fryzu banku
- aranżacji i wyposażenia lokalu
- zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
- organizowania lokalnych akcji marketingowych
JAK ZOSTAĆ PARTNEREM BANKU?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy oraz dołącz do niego swoje CV

Poczekaj na kontakt z naszej strony, zadzwonimy do Ciebie w celu przeprowadzenia wstępnej rozmowy rekrutacyjnej, jeśli przejdziesz ją pozytywnie, umówimy się na spotkanie

Na spotkaniu rekrutacyjnym przedstawimy szczegóły współpracy, odpowiemy na wszelkie pytania

Jeśli pozytywnie przejdziesz cały proces rekrutacji, możemy rozpocząć naszą współpracę
Dokumenty, które będą potrzebne do nawiązania współpracy:
- Udokumentowanie prowadzenia działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia (także spółki cywilne)
- Zaświadczenie o niekaralności przedsiębiorcy oraz pracowników
- Dokument poświadczający wykształcenie min. średnie
- Kopia dowodu osobistego
Dokument, który będzie Cię obowiązywać podczas naszej współpracy:
W celu zapewnienia, aby współpraca Credit Agricole Bank Polska S.A. z jego Partnerami biznesowymi opierała się na wspólnym systemie wartości moralnych oraz tych samych zasadach prowadzenia społecznie odpowiedzialnego i etycznego biznesu Zarząd Credit Agricole Bank Polska S.A. postanowił wprowadzić Kodeks standardów etycznych dla Partnerów biznesowych.
| Miasto | Województwo |
|---|---|
| Szczytno | warmińsko- mazurskie |
| Tczew | pomorskie |
| Białogard | zachodniopomorskie |
| Kętrzyn | warmińsko- mazurskie |
| Wodzisław Śl. | śląskie |
Usługi banku Credit Agricole są oferowane klientom w 2 rodzajach oddziałów, których typ jest uzależniony od lokalizacji i potrzeb grupy docelowej w danej lokalizacji.
Zakres usług rodzajów oddziału jest różny i przedstawia się następująco:
Placówka Bankowa oferuje sprzedaż pełnego pakietu produktów i usług banku wraz z obsługą posprzedażową oraz obsługą kasowo-skarbcową.
Placówka Partnerska oferuje następujący zakres usług:
- sprzedaż kont,
- obsługę kasowo-skarbcową,
- sprzedaż kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych,
- sprzedaż kart kredytowych,
- sprzedaż ubezpieczeń "stand alone".
W Placówce Partnerskiej dla klientów dostępna jest obsługa posprzedażowa - dokładnie taka jak w Placówce Bankowej.
W przypadku zainteresowania innym, niedostępnym w Placówce Partnerskiej produktem - nasz doradca zapewni kontakt do odpowiedniej jednostki banku.
Znajdź oddział w swojej okolicy
Nasza mapa oddziałów umożliwia wyszukiwanie zarówno po typie oddziału jak i usłudze.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Tak, wizytówki naszych placówek w Google są aktualne - dbamy o to. Ale jeśli zauważysz jakiś błąd, napisz do nas powiadomienie. Poprawimy to jak najszybciej.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
W naszej placówce bankowej możesz zmienić wartości wszystkich limitów dla operacji wykonywanych w kanałach zdalnych tj. CA24 Mobile, CA24 eBank i CA24 Infolinia, dla operacji BLIK, a także dla operacji związanych z kartą płatniczą.


