Parkingi

usługa dodatkowa w aplikacji CA24 Mobile

Skorzystaj z naszych usług dodatkowych i płać wygodnie za parkingi.

  • Aktywuj usługę parkingów w aplikacji CA24 Mobile
  • Nie musisz już szukać parkometru ani zawsze mieć przy sobie drobnych
  • Bez dodatkowych opłat za zakup biletu parkingowego
  • Szybko, bezpiecznie i bezstresowo

Dowiedz się więcej:

Dlaczego warto?

Oszczędzasz czas

Nie musisz już szukać parkomatu. Za bilet zapłacisz wygodnie w aplikacji

Szybko parkujesz

Przy włączonej geolokalizacji podpowiemy Ci jaki bilet parkingowy kupić

Korzystasz bezpiecznie

Opłacasz parking prosto ze swojego konta osobistego

Jak aktywować usługę parkingów?

  1. Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
  2. Włącz usługę
  3. Zapoznaj się z regulaminem
  4. Zatwierdź włączenie usługi PIN-em mobilnym
  5. Gotowe! Usługa parkingów została aktywowana

Przeczytaj więcej

Jak zakupić bilet parkingowy?

  • image-file

    Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)

  • image-file

    Wybierz pojazd z listy lub dodaj nowy

  • image-file

    Wybierz miasto oraz strefę parkowania

  • image-file

    Wybierz rodzaj i czas postoju

Pytania i odpowiedzi

Żeby aktywować usługę parkingów:

  1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
  2. Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
  3. Kliknij Włącz usługę
  4. Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej
  5. Zatwierdź włączenie usługi parkingów PIN-em mobilnym
  6. Gotowe! Możesz już zacząć parkować

Zobacz, jak kupić bilet parkingowy z aplikacją CA24 Mobile.

Żeby zacząć parkować z CA24 Mobile, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę parkingów.

  1. Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
  2. Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
  3. Zaakceptuj regulamin, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
  4. Wybierz pojazd (lub dodaj pojazd, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś/zrobiłaś)
  5. Wybierz miasto oraz strefę parkowania
  6. Wybierz rodzaj i czas postoju - możesz parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania (zobacz, czym różni się Start/Stop od własnego czasu)
  7. Sprawdź, czy wszystko się zgadza
  8. Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
  9. Gotowe! Twój bilet parkingowy jest aktywny

Sprawdź, gdzie zobaczysz aktywny bilet w aplikacji.

W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet parkingowy z zakładki:

Płatności

  • Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
  • Kliknij kafel Zaparkuj pojazd
  • Korzyści

    1. Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu
    2. Kliknij kafel Usługi
    3. Kliknij Zaparkuj pojazd

    Sprawdź, jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?

    Jeśli nie zatrzymasz parkowania, licznik zatrzyma się z końcem strefy parkowania obowiązującym danego dnia dla danej strefy. System naliczy wtedy kwotę od początku Twojego parkowania do końca strefy tego dnia. Żeby tego uniknąć włącz powiadomienia push, w opcji start/stop. Sprawdź, jak to zrobić.

    Z aplikacją CA24 Mobile możesz parkować w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet): https://mobilet.eu/pl/miasta/

    Na ekranie zakupu biletu, po wyborze opcji start/stop zobaczysz napis Przypominaj mi o aktywnym bilecie. Po przesunięciu suwaka możesz wybrać, jak często mamy przypominać Ci o aktywnym bilecie.

    Podczas zakupu biletu parkingowego będziesz mieć do wyboru opcję Start/Stop lub Własny czas.

    Start/Stop wybierz tę opcję, jeśli nie wiesz ile czasu będziesz parkować. Przy wyborze tej opcji rozpoczynasz parkowanie i możesz je skończyć w dowolnym momencie. Domyślnie opłacasz parking do końca dnia, ale jeśli zakończysz parking wcześniej, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas. Przy wyborze tej opcji polecamy włączyć powiadomienia PUSH o aktywnym bilecie.

    Własny czas wybierz tę opcję, jeśli wiesz, ile czasu będziesz parkować. Ustalasz koniec parkowania - czyli godzinę, do której planujesz zostać na miejscu parkingowym. Jeśli chcesz zakończyć bilet przed czasem parkowania, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas.

    Aktywny bilet wyświetlamy w zakładce Korzyści.

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Przejdź do zakładki Usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy

    Możesz kliknąć bilet, żeby zobaczyć jego szczegóły.

    Żeby zakończyć parkowanie pojazdu:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Przejdź do zakładki usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy
    3. Kliknij Zakończ parkowanie. Możesz również zakończyć parkowanie ze szczegółów biletu
    4. Gotowe, pojazd został usunięty
    Zobacz wszystkie pytania

    Za parkowanie pobieramy opłatę z konta na koniec parkowania. W dowolnej chwili możesz zmienić konto, z którego chcesz zapłacić.

    Możesz dodawać pojazdy według własnego uznania, ale w danym czasie możesz opłacić parkowanie tylko dla jednego z nich.

    Historię biletów parkingowych znajdziesz w zakładce Korzyści:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. W sekcji Pojazdy kliknij Więcej
    3. W sekcji Historia biletów znajdziesz historię zakupionych biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu
    Zobacz wszystkie pytania

    Żeby dodać pojazd, musisz mieć aktywną usługę parkingów. Pojazd dodasz z zakładki:

    Płatności

    1. Zaloguj się do aplikacji, przejdź do zakładki Płatności i wybierz Zaparkuj pojazd
    2. Kliknij kafel Pojazd
    3. Kliknij przycisk Dodaj pojazd
    4. Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
    5. Gotowe!

    Korzyści

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Kliknij kafel Moje pojazdy
    3. Kliknij przycisk Dodaj pojazd
    4. Podaj wymagane dane pojazdu. Możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony
    5. Po uzupełnieniu danych kliknij Dodaj
    6. Gotowe!

    Przy dodawaniu lub edycji pojazdu możesz oznaczyć pojazd jako ulubiony. Możesz mieć tylko jeden ulubiony pojazd. Będzie się on podstawiał jako domyślny pojazd podczas parkowania.

    Przy dodawaniu pojazdu możesz dodać zdjęcie pojazdu klikając w ikonkę pojazdu.

    Jeśli masz już dodany pojazd i chcesz ustawić własne zdjęcie pojazdu:

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy
    4. Kliknij ikonę pojazdu
    5. Wybierz, czy chcesz zrobić zdjęcie czy dodać zdjęcie z telefonu
    6. Gotowe!

    Jeśli masz już pojazd dodany do apki i chcesz zmienić jego nazwę:

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. W sekcji Moje pojazdy wybierz pojazd z listy
    4. W polu Nazwa pojazdu (opcjonalna) możesz wpisać własną nazwę pojazdu
    5. Gotowe!

    Jeśli chcesz usunąć pojazd:

    1. Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
    2. Kliknij kafel Moje pojazdy
    3. Wybierz pojazd z listy
    4. Kliknij Usuń ten pojazd
    5. Gotowe! 
    Zobacz wszystkie pytania

    Jeśli podasz w aplikacji zły numer rejestracyjny pojazdu - Twój postój zostanie potraktowany jako nieopłacony. Zawsze sprawdzaj dokładnie dane, które wprowadzasz.

    System nalicza opłatę od chwili rozpoczęcia parkowania, z dokładnością do minuty. Jednak każde miasto ma ustaloną minimalną stawkę - np. za pierwsze 15 minut, dlatego nawet jeśli stoisz krócej, opłata i tak może być naliczana za cały ten minimalny czas.

    Jeśli reklamacja dotyczy opłaty dodatkowej (czyli tzw. mandatu parkingowego), możesz ją złożyć w biurze obsługi Strefy Płatnego Parkowania. Na etapie reklamacji warto abyś miał/miała potwierdzenie tej transakcji. W razie potrzeby, zarządca Strefy Płatnego Parkowania skontaktuje się z bezpośrednio z usługodawcą, żeby wyjaśnić sytuację. W innych przypadkach reklamacje możesz składać przez stronę https://mobilet.eu/pl/pomoc/.

    Pamiętaj, że bank wspiera tylko proces zakupu biletu, więc jeśli masz problem z płatnością - wtedy możesz skontaktować się z nami.

    Jeśli nie możesz kupić biletu w wybranej strefie parkowania, może być ku temu kilka powodów:

    • W danej strefie, którą obsługujemy parkingi w ten dzień są bezpłatne
    • Danej strefy nie obsługujemy
    • Nie obsługujemy danego miasta

    Jeśli dezaktywujesz aplikację i na nowo ją aktywujesz - to zapisane pojazdy nie pojawią się na liście. Musisz je wtedy na nowo dodać do aplikacji.

    Żeby złożyć reklamację, potrzebujesz identyfikatora i hasła do logowania na stronie moBilet.

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. Wybierz Reklamacje
    4. Kliknij przycisk Pokaż identyfikator i hasło
    5. Na szufladzie pokażemy Ci Twój identyfikator oraz hasło. Dane do logowania są ważne przez 15 minut
    Zobacz wszystkie pytania

    Regulamin usługi parkingów znajdziesz tutaj: www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet.

    Żeby oznaczyć pojazd, możesz zostawić w widocznym miejscu kartkę z odręcznym napisem „moBiLET” lub wydrukować wcześniej winietę parkingową z aplikacji mobilnej. Kartę możesz również pobrać tutaj.

    Tak wygląda karta parkingowa:

    Wzór karty parkingowej

    Kontroler na podstawie numeru rejestracyjnego pojazdu sprawdzi, czy parkowanie zostało opłacone. Dla dodatkowego potwierdzenia możesz za szybą zostawić winietę parkingową.

    Tak, dzięki włączonej zgodzie na geolokalizację będziemy mogli określić w jakim mieście i strefie parkujesz Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć geolokalizację, możesz zrobić to w ustawieniach telefonu.

    Jeśli masz wyłączoną geolokalizację, spytamy również o to na ekranie wyboru miasta, po kliknięciu Znajdź mnie

    1. Zaloguj się do aplikacji i kliknij Twój profil (Twoje inicjały lub zdjęcie w lewym górnym rogu)
    2. Przejdź do zakładki Ustawienia i w sekcji Usługi wybierz Pojazdy
    3. W sekcji Do pobrania, przy przycisku Winieta parkingowa kliknij ikonkę udostępniania
    4. Winietę możesz zapisać na Twoim telefonie
    Zobacz wszystkie pytania

    Oferta banku