Żeby aktywować usługę parkingów:
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
- Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
- Kliknij Włącz usługę
- Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej
- Zatwierdź włączenie usługi parkingów PIN-em mobilnym
- Gotowe! Możesz już zacząć parkować
Zobacz, jak kupić bilet parkingowy z aplikacją CA24 Mobile.
Zobacz więcejŻeby zacząć parkować z CA24 Mobile, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę parkingów.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi parkingów (z zakładki Płatności lub Korzyści)
- Zaakceptuj regulamin, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/zrobiłaś
- Wybierz pojazd (lub dodaj pojazd, jeśli wcześniej tego nie zrobiłeś/zrobiłaś)
- Wybierz miasto oraz strefę parkowania
- Wybierz rodzaj i czas postoju - możesz parkować za pomocą funkcji Start/Stop lub wybrać własny czas parkowania (zobacz, czym różni się Start/Stop od własnego czasu)
- Sprawdź, czy wszystko się zgadza
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet parkingowy jest aktywny
Sprawdź, gdzie zobaczysz aktywny bilet w aplikacji.
Zobacz więcejW aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet parkingowy z zakładki:
Płatności
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
- Kliknij kafel Zaparkuj pojazd
Korzyści
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu
- Kliknij kafel Usługi
- Kliknij Zaparkuj pojazd
Sprawdź, jak kupić bilet parkingowy w aplikacji CA24 Mobile?
Zobacz więcejGdy wybierasz opcję start/stop, w aplikacji uruchamia się licznik czasu. Jeśli nie zatrzymasz parkowania, licznik zatrzyma się z końcem strefy parkowania obowiązującym danego dnia dla danej strefy. System naliczy wtedy kwotę od początku Twojego parkowania do końca strefy tego dnia.
Warto włączyć sobie w opcji start/stop powiadomienia PUSH, które przypominają o aktywnym bilecie parkingowym w danej strefie.
Sprawdź, jak włączyć powiadomienia PUSH dla opcji start/stop.
Zobacz więcejZ aplikacją CA24 Mobile możesz parkować w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet): https://mobilet.eu/pl/miasta/
Zobacz więcejNa ekranie zakupu biletu, po wyborze opcji start/stop zobaczysz napis Przypominaj mi o aktywnym bilecie. Po przesunięciu suwaka możesz wybrać, jak często mamy przypominać Ci o aktywnym bilecie.
Zobacz więcejPodczas zakupu biletu parkingowego będziesz mieć do wyboru opcję Start/Stop lub Własny czas.
Start/Stop wybierz tę opcję, jeśli nie wiesz ile czasu będziesz parkować. Przy wyborze tej opcji rozpoczynasz parkowanie i możesz je skończyć w dowolnym momencie. Domyślnie opłacasz parking do końca dnia, ale jeśli zakończysz parking wcześniej, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas. Przy wyborze tej opcji polecamy włączyć powiadomienia PUSH o aktywnym bilecie.
Własny czas wybierz tę opcję, jeśli wiesz, ile czasu będziesz parkować. Ustalasz koniec parkowania - czyli godzinę, do której planujesz zostać na miejscu parkingowym. Jeśli chcesz zakończyć bilet przed czasem parkowania, zwrócimy Ci pieniądze za niewykorzystany czas.
Zobacz więcejAktywny bilet wyświetlamy w zakładce Korzyści.
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- Przejdź do zakładki Usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy.
Możesz kliknąć bilet, żeby zobaczyć jego szczegóły.
Zobacz więcejŻeby zakończyć parkowanie pojazdu:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- Przejdź do zakładki usługi. Tam w sekcji Aktywny bilet wyświetlamy Ci Twój bilet parkingowy.
- Kliknij Zakończ parkowanie. Możesz również zakończyć parkowanie ze szczegółów biletu
- Gotowe, pojazd został usunięty
Zobacz więcej