Bilety komunikacji miejskiej
dla Twojej wygody w aplikacji CA24 Mobile
Skorzystaj z nowej usługi i płać wygodnie za bilety komunikacji miejskiej
- Aktywuj usługę biletów komunikacji miejskiej w aplikacji CA24 Mobile
- Płać za bilety prosto ze swojego konta, bez dodatkowych opłat
- Kupuj bilety o dowolnej porze, kiedy tylko potrzebujesz
- Szybko, bezpiecznie i wygodnie
Dowiedz się więcej:

Jak aktywować usługę biletów komunikacji?
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Włącz usługę
- Zapoznaj się z regulaminem
- Zatwierdź włączenie usługi PIN-em mobilnym
- Gotowe! Usługa została aktywowana
Jak kupić bilet na komunikację miejską?
Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści)
Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
Wybierz miasto, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
Gotowe! Twój bilet jest skasowany.
Uwaga! Sprawdź, o czym pamiętać, gdy kupujesz bilet w:
- Warszawie i Łodzi
- Metropolii GZM
Dlaczego warto korzystać z usługi zakupu biletów komunikacji?

Oszczędzasz czas
Nie musisz już szukać biletomatu. Bilet kupisz wygodnie w aplikacji

Szybko kupujesz
Dzięki włączonej lokalizacji podpowiemy Ci, gdzie kupić bilet

Bilet pod ręką
W przypadku kontroli pokazujesz bilet na ekranie swojego telefonu
Pytania i odpowiedzi
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile (jeśli jeszcze jej nie masz, pobierz bezpłatnie tutaj)
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Kliknij Włącz usługi. Jeśli wcześniej włączałeś/włączałaś usługę biletów parkingowych, to nie musisz ponownie przechodzić procesu aktywacji
- Przeczytaj i zaakceptuj regulamin, a następnie kliknij Dalej
- Zatwierdź włączenie usługi PIN-em mobilnym
- Gotowe! Usługa została włączona
Z aplikacją CA24 Mobile możesz kupować bilety komunikacyjne w wielu miastach w Polsce. Listę dostępnych miast znajdziesz na stronie dostawcy usługi (Mobilet).
Regulamin usługi biletów komunikacji miejskiej znajdziesz pod adresem www.credit-agricole.pl/regulamin-mobilet
W aplikacji CA24 Mobile możesz kupić bilet komunikacji miejskiej z zakładki:
- Płatności
- Korzyści
Płatności
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Płatności na dolnym panelu
- Kliknij kafel Kup bilet komunikacji
Korzyści
- Zaloguj się i kliknij zakładkę Korzyści na dolnym panelu
- Wybierz Usługi
- Kliknij kafel Kup bilet komunikacji
Żeby kupić bilet na komunikację miejską, musisz mieć aplikację, konto w naszym banku i aktywowaną usługę biletów komunikacyjnych.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto, w którym chcesz kupić bilet. Dla niektórych miast proces zakupu/kasowania biletu może się różnić
- Wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet jest aktywny, z wyjątkiem miast, w których musisz skasować go w osobnym kroku. Sprawdź o czym pamiętać, gdy kupujesz bilet np. w Warszawie, Łodzi lub Metropolii GZM. W tych miastach proces zakupu biletów jest inny.
Listę biletów i szczegóły biletu znajdziesz w zakładce Korzyści - Usługi.
Aktywny bilet komunikacji zobaczysz w zakładce Korzyści.
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne
Po kliknięciu w bilet, zobaczysz jego szczegóły.

Aktywny bilet jest widoczny do okazania tylko na urządzeniu, na którym został skasowany.
Proces zakupu i kasowania biletów w Warszawie i Łodzi różni się od pozostałych miast. Żeby kupić bilet komunikacji:
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto Warszawa lub Łódź, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Kup bilet
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Na kolejnym ekranie masz 2 opcje do wyboru:
- Możesz kupić bilet i od razu go skasować:
Wybierz opcję Skasuj bilet (skanuj kod QR), następnie skieruj aparat na kod QR w pojeździe, żeby skasować bilet i gotowe - Twój bilet jest aktywny. Na zeskanowanie kodu QR masz 20 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 3 minuty i spróbuj ponownie
- Możesz kupić bilet i skasować później:
Wybierz opcję Nie kasuj, zostaw na później. Twój zakupiony, nieskasowany bilet będzie widoczny w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska
Gdzie znajdziesz kod QR, żeby zeskanować bilet?
- jeśli korzystasz z metra - przed bramkami biletowymi i przy windach, w miejscach, gdzie przekraczasz strefę biletową
- jeśli korzystasz z autobusu, tramwaju, pociągu SKM, KM i WKD - na naklejkach w górnej części pojazdu.
Aktywny bilet w Warszawie i Łodzi możesz również przedłużyć z poziomu szczegółów biletu:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- W sekcji Aktywne bilety wyświetlamy Ci bilety komunikacji miejskiej, które są aktywne. Wybierz bilet, który chcesz przedłużyć
- Wybierz opcję Przedłuż bilet
- Aby przedłużyć aktywny bilet, możesz kupić nowy lub skorzystać z nieskasowanych biletów
- Gotowe! Twój bilet jest przedłużony
Proces zakupu i kasowania biletów w Metropolii GZM różni się od pozostałych miast.
- Zaloguj się do aplikacji CA24 Mobile
- Przejdź do usługi biletów komunikacji (z zakładki Płatności lub Korzyści-Usługi)
- Wybierz opcję Kup bilet komunikacji
- Wybierz miasto w którym chcesz kupić bilet dla Metropolii GZM, wskaż kategorię biletu, a następnie wybierz bilet, który chcesz kupić
- Na ekranie podsumowania sprawdź, czy wszystko się zgadza. Jeśli chcesz, możesz zwiększyć liczbę biletów. Następnie kliknij Skanuj kod QR i kup bilet
- Skieruj aparat na kod QR w pojeździe lub wpisz numer kodu QR
- Zatwierdź transakcję PIN-em mobilnym
- Gotowe! Twój bilet jest aktywny
Na zeskanowanie kodu QR masz 30 sekund. Jeśli nie uda Ci się w tym czasie tego zrobić, odczekaj 1 minutę i spróbuj ponownie.
Bilet zakupiony w aplikacji jest od razu aktywny. Nie musisz go dodatkowo kasować. Wyjątkiem są bilety zakupione np. w Warszawie i Łodzi.
Dostępne rodzaje biletów komunikacji miejskiej zależą od miasta oraz przewoźnika. Nie kupisz biletów, które wymagają podania Twoich danych osobowych np. imię, nazwisko czy numer PESEL.
Tak, możesz mieć dowolną ilość aktywnych biletów za pomocą aplikacji.
Historię biletów komunikacji znajdziesz w zakładce Korzyści:
- Zaloguj się do aplikacji i przejdź do zakładki Korzyści, a następnie wybierz Usługi
- W sekcji Komunikacja miejska kliknij Więcej
- W sekcji Historia biletów znajdziesz ostatnio zakupione bilety. W tym miejscu możesz też przejść do dostępnej historii biletów. Po kliknięciu w daną transakcję na historii, zobaczysz szczegóły biletu
Możesz dodać bilet do ulubionych z poziomu:
- ekranu podsumowania zakupu konkretnego biletu komunikacji. Wystarczy, że wybierzesz opcję Pokaż bilet w ulubionych
- szczegółów biletu. Zjedź na dół ekranu i kliknij Pokaż bilet w ulubionych
Listę ulubionych biletów komunikacji miejskiej zobaczysz np.:
- przy wyborze zakupu biletu komunikacji
- w zakładce Korzyści - Usługi, w sekcji Komunikacja miejska. Po kliknięciu Więcej, zobaczysz listę ulubionych biletów. Z tego ekranu możesz też usunąć ulubione bilety.
Podczas kontroli uruchom aplikację, przejdź do szczegółów aktywnego biletu i okaż go kontrolerowi.
Aktywny bilet znajdziesz w zakładce Korzyści
Reklamację na usługę możesz złożyć przez formularz na stronie dostawcy usługi (Mobilet).