Nowa rzeczywistość?
Pomóż bliskiej osobie zostać e-Seniorem!
Kiedyś to oni – rodzice, dziadkowie, bliscy krewni – dbali o Twoje bezpieczeństwo. Dziś Ty, bardziej niż kiedykolwiek, możesz się odwdzięczyć i zadbać o nich. Pomóż swoim Seniorom załatwić wszystkie płatności zostając w domu, bo e-bankowanie to dla nich najlepsze wyjście.
Jak możesz pomóc Seniorom?
- Przekonaj Seniora, że warto spróbować opłacić rachunki inaczej niż dotychczas bez potrzeby wychodzenia z domu.
- Poprowadź krok po kroku - osobiście jeśli mieszkacie razem lub telefonicznie: pomóż się zalogować, zainstalować aplikację mobilną, odnaleźć właściwe funkcjonalności - doradź, dodaj otuchy i wesprzyj.
- Zawsze też możesz poprosić Seniora o zdjęcie rachunku do zapłacenia albo o podyktowanie go przez telefon. W ten sposób będziesz mógł opłacić należność za niego.
- Jeśli Senior nie ma jeszcze konta bankowego, może otworzyć je w prosty i bezpieczny sposób, bez wychodzenia z domu i wizyty kuriera, korzystając z aplikacji CA24 Otwórz konto.
Wyjdź z pomocą już dziś, by jutro Twój Senior został w domu – dołącz do ekipy e-Senior konsultantów!
Pomagając, pamiętaj o uświadamianiu Seniora o bezpieczeństwie w internecie. Przypomnij mu, aby:
- nie udostępniał nikomu dokumentów, danych dostępowych do banku, kart płatniczych ani danych tych kart,
- nie ujawniał żadnych poufnych informacji przez telefon czy e-mail. Bank nigdy nie prosi klienta o podawanie poufnych informacji telefonicznie lub w korespondencji (np. nie pyta o login i hasło do bankowości internetowej lub telefonicznej, danych kart płatniczych),
- nie klikał w podejrzane linki wysyłane e-mailem lub smsem,
- nie godził się na przekazywanie komukolwiek środków (kosztowności, gotówki, realizacji przelewu obcej osobie),
- jeżeli pojawią się jakiekolwiek próby zastraszania, wymuszania szybkich decyzji, żądania przekazania gotówki, udostępnienia dokumentów – koniecznie skonsultował to z najbliższymi lub innymi zaufanymi osobami,
- jeżeli to konieczne, korzystał z pomocy przy dostępach zdalnych lub logowaniu i niezbędnych operacjach na rachunku tylko w obecności osób najbliższych,
- w przypadku jakichkolwiek wątpliwości - skontaktował się jak najszybciej z bankiem, a jeżeli trzeba – zastrzegł dokument tożsamości, kartę, zablokował dostęp do rachunku.
Aby ułatwić Seniorom samodzielne korzystanie z bankowości elektronicznej i mobilnej, przygotowaliśmy instrukcje dotyczące najbardziej popularnych czynności. Mamy nadzieję, że dzięki nim poruszanie się w świecie e-bankowości będzie dla Seniorów łatwe, proste i przyjemne.
Z bankowości elektronicznej można skorzystać w dwóch formach:

CA24 eBank
Bankowość internetowa w przeglądarce komputera umożliwia korzystanie z produktów bankowych w nowy, wygodny sposób.
To proste, sprawdź!
CA24 Mobile
Aplikacja banku w telefonie umożliwia zarządzanie środkami szybko i bezpiecznie. Wystarczy smartfon z dostępem do internetu.
To proste, sprawdź!CA24 eBank
W bankowości elektronicznej łatwo można sprawdzić stan konta i historię operacji, płacić rachunki, zarządzać kartami kredytowymi i lokatami. Wiele operacji można wykonać samodzielnie, w domu - o każdej porze!
CA24 Mobile
Aplikacja CA24 Mobile pozwala łatwo i wygodnie zarządzać: kontami, kredytami i kartami kredytowymi oraz produktami oszczędnościami – w dowolnym miejscu, o dowolnej porze.

Przewodnik CA24 Mobile
Przewodnik gotowy do pobrania oraz do druku.
Przekaż instrukcję seniorowi w najlepszej dla niego formie.

Otwarcie konta przez aplikację CA24 Otwórz konto

Jeśli Senior nie ma jeszcze konta bankowego, może otworzyć je w prosty i bezpieczny sposób, bez wychodzenia z domu i wizyty kuriera. Wystarczy smartfon z systemem Android lub iOS oraz polski dowód osobisty.
Należy pobrać na telefon bezpłatną aplikację CA24 Otwórz konto i postępować zgodnie z instrukcjami – to proste!
Pobierz aplikację
Otwierając konto przez aplikację, można skorzystać w akcji specjalnej „Korzyści dla Ciebie 2020” z premii za płatności mobilne.
Wspieramy Seniorów i gratulujemy im e-Odwagi!

"Jestem osobą starszą i nauczono mnie bankowości online. Jest to dla mnie novum, takie odkrycie bankowe na starsze lata.
To pierwszy bank, który nauczył mnie robienia przelewów internetowych. W innych bankach się bałam, a tutaj - Pan mnie tak przekonał i tak pouczył, że się odważyłam.
Jestem zadowolona z Banku."