Placówka bankowa Jana Karskiego 5 (Manufaktura), Łódź

Godziny pracy

Pn.-Sob.: 10:00-22:00

Niedz.: 10:00-21:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Barbara Hendrykowska

12.11.2025

Nie polecam najpierw czekałam półtorej godziny na obsłuzenie.Pozniej Pani bardzo nieudolnie aktualizował konto corki.Corka miała mieć odblokuwane środki po północy,nie miała,na i domino powiedziano że w ciągu 48 gidz,również nie miała a teraz dowiaduje sie na czacie z doradcą,że Pani u której byłyśmy w placówce zeskanował a legitymacje ale jej nie wprowadziła.Poprostu rewelacja,córka przez tydzień czasu od wizyty w placówce nie może korzystać ze swoich srodkow.

Odpowiedź:

01.12.2025

Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Dopełniamy wszelkich starań, aby nasze usługi odpowiadały potrzebom naszych klientów. Przepraszam za czas oczekiwania na obsługę. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Zachęcamy do korzystania z możliwości umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Otrzymałam informację, że konto nie została odblokowane ze względu na tymczasowe problemy związane z działaniem systemu, z tego względu doradczyni wysłała dodatkową prośbę o odblokowanie. Podczas wizyty dokument był zeskanowany i wprowadzony do systemu. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Paweł Gogolewski

10.11.2025

Bardzo miła obsluga p.Daria

Odpowiedź:

11.11.2025

Miło mi słyszeć, że Pani Daria spełniła Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Adam

06.11.2025

PANI DARIA SUPREOBSŁUGA

Odpowiedź:

07.11.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

Damdas

28.10.2025

Gorąco polecam, obsługa Pani Wiktorii przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Sprawa załatwiona w niesamowitej atmosferze. Wiedza Pani Wiktorii jest ogromna, jestem pod ogromnym wrażeniem. Mega polecam

Odpowiedź:

28.10.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

Magdalena

21.10.2025

Bardzo rzadko dzielę się opiniami, ale zaistniała sytuacja nie pozwoliła mi na zachowanie dla siebie tego co mi się przytrafiło. Planowałam złożyć wniosek na kredyt gotówkowy, rozmowa w placówce na bardzo wysokim poziomie. Mimo, że mieszkam 300 km od danej placówki, zależało mi na złożeniu wniosku akurat u tego pracownika, po dłuższym czasie od spotkania, z którym tak miło mi się rozmawiało zdecydowałam się na kontakt. Wniosek złożony przez telefon, dostałam informację, że pojawi się możliwość w systemie, żeby podłączyć dokumenty. I od tego momentu minęło już 12 dni jak Doradca „przepadł” nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości, cisza! Jakakolwiek próba kontaktu nie jest możliwa, telefon nie zostaje podjęty. Nie ma możliwości również kontaktu z placówką z prośbą o rezygnację z wniosku. Pracuje w bankowości już naście lat i nigdy nie spotkałam się z takim potraktowaniem Klienta. Wystarczyłoby poinformować mnie jakkolwiek o dalszym procesie lub braku chęci procesowania wniosku.

Odpowiedź:

19.11.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Otrzymałam informację, że doradca podejmował próby kontaktu, jednak nie były one skuteczne. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, możesz skontaktować się z nami wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Ludmila Gonorovska

18.10.2025

Dziękuję Pani Darii Filcek za profesjonalne doradztwo i miłą obsługę.

Odpowiedź:

20.10.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Pozdrawiam, Michał

Magdalena Zimon

18.10.2025

Odpowiedź:

20.10.2025

Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Pozdrawiam serdecznie, Michał

Krzysztof Nowacki

17.10.2025

Mimo dwukrotnej weryfikacji nr rachunku pracownik i tak wprowadził błędny. Po złożeniu zawiadomienia do centrali odpowiedź o przeksięgowanie była odmowna.

Odpowiedź:

19.11.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Otrzymałam informację, że przelew był zrealizowany zgodnie z danymi, które dostaliśmy od Ciebie. Po stronie banku odbierającego płatność została ona zaksięgowana, dlatego nie było możliwości przeksięgowania. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku