Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Sob.: 10:00-22:00
Niedz.: 10:00-21:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
233 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Nie polecam najpierw czekałam półtorej godziny na obsłuzenie.Pozniej Pani bardzo nieudolnie aktualizował konto corki.Corka miała mieć odblokuwane środki po północy,nie miała,na i domino powiedziano że w ciągu 48 gidz,również nie miała a teraz dowiaduje sie na czacie z doradcą,że Pani u której byłyśmy w placówce zeskanował a legitymacje ale jej nie wprowadziła.Poprostu rewelacja,córka przez tydzień czasu od wizyty w placówce nie może korzystać ze swoich srodkow.
Przykro mi, że masz takie doświadczenia. Dopełniamy wszelkich starań, aby nasze usługi odpowiadały potrzebom naszych klientów. Przepraszam za czas oczekiwania na obsługę. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Zachęcamy do korzystania z możliwości umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Otrzymałam informację, że konto nie została odblokowane ze względu na tymczasowe problemy związane z działaniem systemu, z tego względu doradczyni wysłała dodatkową prośbę o odblokowanie. Podczas wizyty dokument był zeskanowany i wprowadzony do systemu. Jeśli masz dodatkowe pytania lub potrzebujesz dalszej pomocy, prosimy o kontakt w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Bardzo miła obsluga p.Daria
Miło mi słyszeć, że Pani Daria spełniła Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana
PANI DARIA SUPREOBSŁUGA
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał
Gorąco polecam, obsługa Pani Wiktorii przerosła moje najśmielsze oczekiwania. Sprawa załatwiona w niesamowitej atmosferze. Wiedza Pani Wiktorii jest ogromna, jestem pod ogromnym wrażeniem. Mega polecam
Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Bardzo rzadko dzielę się opiniami, ale zaistniała sytuacja nie pozwoliła mi na zachowanie dla siebie tego co mi się przytrafiło. Planowałam złożyć wniosek na kredyt gotówkowy, rozmowa w placówce na bardzo wysokim poziomie. Mimo, że mieszkam 300 km od danej placówki, zależało mi na złożeniu wniosku akurat u tego pracownika, po dłuższym czasie od spotkania, z którym tak miło mi się rozmawiało zdecydowałam się na kontakt. Wniosek złożony przez telefon, dostałam informację, że pojawi się możliwość w systemie, żeby podłączyć dokumenty. I od tego momentu minęło już 12 dni jak Doradca „przepadł” nie odbiera telefonu, nie odpisuje na wiadomości, cisza! Jakakolwiek próba kontaktu nie jest możliwa, telefon nie zostaje podjęty. Nie ma możliwości również kontaktu z placówką z prośbą o rezygnację z wniosku. Pracuje w bankowości już naście lat i nigdy nie spotkałam się z takim potraktowaniem Klienta. Wystarczyłoby poinformować mnie jakkolwiek o dalszym procesie lub braku chęci procesowania wniosku.
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze usługi spełniały potrzeby naszych klientów. Otrzymałam informację, że doradca podejmował próby kontaktu, jednak nie były one skuteczne. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, możesz skontaktować się z nami wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Dziękuję Pani Darii Filcek za profesjonalne doradztwo i miłą obsługę.
Dziękujemy za komplet gwiazdek. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Pozdrawiam, Michał
Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Mimo dwukrotnej weryfikacji nr rachunku pracownik i tak wprowadził błędny. Po złożeniu zawiadomienia do centrali odpowiedź o przeksięgowanie była odmowna.
Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Otrzymałam informację, że przelew był zrealizowany zgodnie z danymi, które dostaliśmy od Ciebie. Po stronie banku odbierającego płatność została ona zaksięgowana, dlatego nie było możliwości przeksięgowania. Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana
Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.
Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.
Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.
Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.
Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:
Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:
A po wizycie…
Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.
Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.
Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.
Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.
Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.