Placówka bankowa Jana Karskiego 5 (Manufaktura), Łódź

Godziny pracy

Pn.-Sob.: 10:00-22:00

Niedz.: 10:00-21:00

Teraz nieczynne

Telefony

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Dariusz Brzozowski

25.11.2022

Odpowiada mi poziom obsługi.

avatar

Mateusz Bernat

18.11.2022

Odpowiedź:

22.11.2022

Mateuszu, dziękuję za Twoją wysoką ocenę. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

avatar

Ірина Буркацька

10.11.2022

Good experience!

Odpowiedź:

13.11.2022

Ірина, thank you for your visit. I'm glad you are happy with our service. Best regards, Michał

avatar

Grażyna Bielska

10.11.2022

Jestem zadowolona z obsługi w banku.

Odpowiedź:

10.11.2022

Grażyno, dziękuję za Twoją ocenę oraz miły komentarz. Cieszę się, że jesteś zadowolony z naszych usług. Zuzanna

avatar

Dariusz Majchrzak

09.11.2022

Miła obsługa pomoc techniczna SUPER polecam

Odpowiedź:

15.11.2022

Dariuszu, dziękuję za Twoją opinię. To miłe, że tak wysoko oceniasz naszych doradców. Zuzanna

avatar

Justyna z

29.10.2022

Nikomu nie polecę banku Credit Agricole, wieczne awarie systemu przez co klienci są odcięci od własnych pieniędzy. Obsługa w placówce manufakturze niemiła i niepomocna. Uciekać z tego banku jak najszybciej!

Odpowiedź:

02.11.2022

Justyno, bardzo przepraszamy jeśli zostałaś obsłużona w sposób nieprofesjonalny. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Z chęcią wyjaśnimy tę sytuację. Joanna

avatar

Patrycja Zaorska

29.10.2022

Odpowiedź:

31.10.2022

Patrycjo, dziękujemy za wysoką notę! Zapraszamy ponownie :) Joanna

avatar

Tatsiana Yasiuk

26.10.2022

Пани с инфолинии, когда рекламировала мне предложение по открытию счета, настойчиво предлагала назначить время встречи с консультантом, "чтобы не стоять в очередях". Придя в нужное время и простояв 15 минут в очереди (все консультанты были заняты клиентами), я узнала, что консультант, к которому мне назначено, в этот день не работает вообще. Тогда я попросила перенести визит на другой день. Придя снова и снова прождав некоторое время, я узнала, что консультант, к которому я была записана на этот раз, начинает работу на полчаса позже предполагаемого моего визита, и о моей записи ни сном, ни духом. Зачем вообще предлагать такую услугу, если не в состоянии ее организовать?

Odpowiedź:

02.11.2022

Приносим искренние извинения за доставленные неудобства. Наш консультант связался с вами в день обращения. Если вам нужна дополнительная информация - рекомендуем оставить личное сообщение на Facebook. Джоанна

Blog Banku Credit Agricole

 

Od czego zależy wysokość raty kredytu?

Rata Twojego kredytu wzrosła, a Ty choć domyślasz się, że może stać za tym inflacja, to jednak nie do końca rozumiesz, z czego dokładnie to wynika? Albo dlaczego w jednym banku rata tego samego kredytu jest inna niż w drugim? Dowiedz się, od czego zależy jej wysokość i co wpływa na jej zmianę! Więcej
 

Największe mity dotyczące kredytów hipotecznych

Budowa domu lub kupno mieszkania dla większości z nas byłyby niemożliwe bez dodatkowego zastrzyku pieniędzy. Kredyt hipoteczny jest jednym z najczęściej zaciąganych przez Polaków zobowiązań finansowych, którego kwota sięga często kilkuset tysięcy złotych, a spłacany jest przez wiele lat. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia