Placówka bankowa Królewska 18, Kutno

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Janina Śliwinska

02.11.2025

Od lutego tego roku nikt nie mógł mi pomóc sprostować danych dowodu osobistego.Dopiero gdy sprawą zajęła się Pani Monika Cywka ,sprawa została załatwiona od ręki.Wyrażam słowa uznania za profesjonalizm, rzetelne i miłe podejście do klienta.Dziekuje Pani Monice i życzę bankowi więcej takich pracowników

Odpowiedź:

03.11.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Michał

Estera Mamczarek

30.10.2025

Pani Monika Chłopicka pomogła mi fachowo i profesjonalnie z doborem produktu bankowego, znała odpowiedź na każde moje pytanie, miła uśmiechnięta osoba. Polecam ten bank, wysoka kultura osobista pracowników.

Odpowiedź:

30.10.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za 5⭐! Michał

Łukasz Orlik

10.09.2025

Bardzo profesjonalna obsługa .

Odpowiedź:

11.09.2025

Dziękujemy za wysoką ocenę. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

Iwonka Bartczak

03.09.2025

Pani Monika Chłopicka - bardzo miła profesjonalna obsługa, udzieliła wszelkich informacji w zakresie sprzedaży produktu bankowego. Na pewno poleciłabym innym osobom ten bank oraz caly personel obsługujący klientow. Takiej kultury i obslugi powinny sie uczyć wszyscy pracujący w bankach.

Odpowiedź:

04.09.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Moniki. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Tatiana

Piotr Ostanek

02.09.2025

Odpowiedź:

04.09.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

ANETA SZCZEPANIAK

12.06.2025

Odpowiedź:

12.06.2025

Dziękujemy za zaufanie. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Michał

Stanisław Bardziński

06.06.2025

Bardzo miła i profesjonalna obsługa.Oby tak było wszędzie

Odpowiedź:

06.06.2025

Dziękujemy za Twoją opinię oraz wyróżnienie pracy naszego personelu. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Anita Fus

29.04.2025

Odpowiedź:

05.05.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Miliony z dropshippingu

Czy naprawdę można zarobić miliony bez żadnego kapitału ani umiejętności? Internetowi influencerzy przekonują, że usługi typu „dropshipping” lub „print on demand” to najłatwiejszy sposób na biznes bez wysiłku. Wystarczy poświęcić kilka godzin w tygodniu na lekką pracę, a resztę czasu można poświęcić na relaks i przeliczanie zer na koncie. Gdzie tkwi haczyk? Na filmiku młody mężczyzna otwiera ekran laptopa i pokazuje kolorowe słupki. To wyniki […] Więcej
 

Polacy w nowej ekonomii spokoju: oszczędzają nie z lęku, lecz dla wolności, równowagi i poczucia sukcesu

Oszczędzanie przestaje być w Polsce synonimem wyrzeczenia. Staje się natomiast symbolem dojrzałości, sprawczości i osobistego sukcesu. Polacy coraz częściej odkładają nie dlatego, że się boją, ale dlatego, że chcą mieć wybór, spokój i kontrolę nad własnym życiem. To potwierdzają nasze najnowsze badania. 31 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Oszczędzania. To bardzo dobra okazja, żeby jeszcze mocniej […] Więcej

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku