Placówka bankowa Królewska 18, Kutno

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Anita Fus

29.04.2025

Odpowiedź:

05.05.2025

Cieszymy się, że tak wysoko oceniasz wizytę w naszej placówce. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

raf raf

17.03.2025

Notorycznie wpłatomaty i bankomaty nie działają…

avatar

Tomek

14.03.2025

Odpowiedź:

15.03.2025

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Michał

avatar

Paweł Wojtczak

12.03.2025

Bardzo miła obsługa klienta,tylko ten wpłatomat często coś szwankuje poza tym wszystko ok

Odpowiedź:

Pawle, cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Michał

avatar

Ewa Jędrzejewskia

14.02.2025

Polecam. Miła i profesjonalna obsługa .

Odpowiedź:

15.02.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał

avatar

Agnieszka

10.02.2025

Bardzo nie miła atmosfera. Panie na dzień dobry atakują klienta dlaczego nie wypłaca gotówki w bankomacie. Jest to niedopuszczalne zachowanie pracujących tam pań ,bo od kiedy one decydują gdzie klient ma wypłacać gotówkę?

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo nam przykro za niedogodności, które spotkały cię podczas ostatniej wizyty w placówce. Chcemy, aby nasi klienci nie musieli czekać w kolejkach po wypłatę gotówki, dlatego nasi doradcy instruują klientów, jak można dokonać tej czynności samodzielnie. Często (w zależności od posiadanej oferty) wypłata gotówki w placówce jest dodatkowo płatna, więc dodatkowo chcemy oszczędzić pieniądze naszych klientów. Monika

avatar

Вероника Свергун

07.02.2025

Odpowiedź:

10.02.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Polecamy się! Michał

avatar

Maja Swiderska

29.01.2025

Bardzo miła pani pomogła mi szybko i sprawnie we wszystkim ,pełen profesjonalizm

Odpowiedź:

29.01.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku