Placówka bankowa Długa 7, Zgierz

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-18:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Adam Jagiełło

05.03.2025

Bardzo słaba obsługa nie polecam nikomu. Wypłacałem z konta walutowego dolary , cześć kwoty dostałem w starych i popisanych długopisem przez bank nominałach których nikt nie chce nigdzie przyjąć albo wymienić. Pani kierownik banku wypiera się że napewno nie są to przez nich wypłacone pieniądze. Ponadto każdy pokój jest monitorowany można to zawsze sprawdzić. KPINAA !!

Odpowiedź:

06.03.2025

Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności z informacji, które przekazała nam dyrektor placówki, wynika, że w tej sprawie prowadzone jest postępowanie reklamacyjne, o którego wyniku zostaniesz poinformowany. Monika

avatar

Mariusz Karski

24.02.2025

Nie dość, że za mała ilość osób obsługujących klientów (jedna kasa) i dość długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy to jeszcze awaria systemu 19.02.2025. Dlaczego CA ma tylko dwa oddziały gdzie można wypłacić walutę ? Jestem coraz bliżej zamknięcia konta w Waszym banku. Natomiast panie obsługujące klientów są bardzo uprzejme, czasami aż do przesady i bardzo kompetentne.

Odpowiedź:

Mariuszu, dziękujemy za wizytę. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Michał

avatar

Marek

21.02.2025

Odpowiedź:

24.02.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za 5⭐! Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

avatar

Aneta Spychalska

27.01.2025

Bardzo kompetentna i miła obsługa

Odpowiedź:

27.01.2025

Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

JACEK ADAMIUK

17.01.2025

Pani która pomagała mi w rozwiązaniu mojego problemu wykazała się dużą wiedzą w wykonywaniu swojej pracy bardzo miła i tolerancyjna z uwagi że jestem osobą chorą przewlekle na różne choroby . Mam drobne uwagi do wyplaty środków z konta jakiś czas nie korzystałem z tego typu usługi w placówce banku dla mnie stary system był lepszy . Pozdrawiam.

Odpowiedź:

05.02.2025

Miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi naszych doradców. Dziękujemy za wystawioną opinię i uwagi. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Monika

avatar

Bożenna Przybysz

13.01.2025

Bardzo miła obsługa

Odpowiedź:

14.01.2025

Dziękujemy za 5⭐! Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał

avatar

Andrzej Sobczynski

03.01.2025

Odpowiedź:

07.01.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

avatar

Dariusz Antczak

27.12.2024

Skandaliczne podejście do klienta! Credit Agricole zablokował mi wszystkie środki na koncie na czas świąt! Powód? Brak aktualizacji ankiety o rezydencji podatkowej sprzed roku. Po wyjaśnieniu sprawy dowiedziałem się, że odblokowanie środków zajmie 3 dni robocze – co oznacza, że dostęp do własnych pieniędzy będę miał dopiero po Nowym Roku. Dobrze, że było to konto pomocnicze, ale co z osobami, które mają tu swoje główne konto? Blokada bez wcześniejszego ostrzeżenia w takim momencie to brak jakiegokolwiek szacunku dla klienta. Totalny absurd. Zdecydowanie odradzam ten bank! Z tego co wiem, dotknęło to wiele osób.

Odpowiedź:

02.01.2025

Czy sytuacja związana z brakiem dostępu do konta związana z procedurą KYC (Know Your Customer - Poznaj Swojego Klienta) realizowana była w placówce? Jako bank musimy mieć aktualne informacje o naszych klientach. Dlatego sprawdzamy tożsamość klientów, pytamy o źródło i wysokość dochodów, stanowisko w pracy, a w niektórych przypadkach prosimy też o złożenie oświadczenia majątkowego. Robimy to zgodnie z procedurą KYC, żeby zapobiec wszelkim nadużyciom, które mogą być niebezpieczne dla finansów wszystkich klientów. Jednocześnie, kiedy zbieramy i przechowujemy te informacje, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa i poufności. Jeżeli nie otrzymałeś wcześniejszych wiadomości SMS na ten temat, prosimy o weryfikację, czy numer telefonu podany przy zakładaniu konta jest aktualny, bo to na ten numer wysyłane były informacje przypominające o uaktualnieniu danych. Jeśli nie zmieniłeś numeru i ich nie dostałeś wiadomości na ten temat, daj nam znać. Zrób to przez ten formularz: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=16399 Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

­Jak rozliczyć PIT? Praktyczny poradnik krok po kroku

Rozliczenie podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT) to obowiązek każdego podatnika, który osiąga dochody w Polsce. Choć proces ten może wydawać się skomplikowany, dobrze przygotowane dokumenty oraz znajomość podstawowych zasad pozwolą uniknąć błędów i stresu. Dowiedz się krok po kroku, jak sprawnie i bezproblemowo rozliczyć się z urzędem skarbowym. Pamiętaj, że termin składania deklaracji upływa […] Więcej
 

Jak rozliczać działalność internetową?

Wyobraź sobie, że zaczynasz sprzedawać ręcznie wykonaną przez siebie ceramikę przez Instagram. Początkowo to tylko hobby, ale z czasem zaczynasz zarabiać coraz więcej. Czy musisz zakładać firmę? Jak rozliczyć dochody? Wiele osób, które zarabia online, zastanawia się nad tymi samymi kwestiami. W tym artykule rozwiejemy wszelkie wątpliwości i pokażemy, jak legalnie prowadzić działalność w internecie. Więcej

Jakie są najczęstsze błędy przy rozliczaniu PIT?

W dobie e-deklaracji i automatycznego uzupełniania formularzy rozliczenie PIT wydaje się proste. Jednak nawet przy nowoczesnych narzędziach podatnicy często popełniają błędy, które mogą skutkować wezwaniem z urzędu skarbowego, koniecznością korekty lub nawet karą finansową. Jeśli chcesz uniknąć nieprzyjemnych konsekwencji, koniecznie sprawdź, na co zwrócić uwagę podczas wypełniania deklaracji. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia