Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00
Śr.: 10:00-18:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
155 opinii
Opinie naszych klientów
Bardzo słaba obsługa nie polecam nikomu. Wypłacałem z konta walutowego dolary , cześć kwoty dostałem w starych i popisanych długopisem przez bank nominałach których nikt nie chce nigdzie przyjąć albo wymienić. Pani kierownik banku wypiera się że napewno nie są to przez nich wypłacone pieniądze. Ponadto każdy pokój jest monitorowany można to zawsze sprawdzić. KPINAA !!
Dziękujemy za opinię. Przepraszamy za niedogodności z informacji, które przekazała nam dyrektor placówki, wynika, że w tej sprawie prowadzone jest postępowanie reklamacyjne, o którego wyniku zostaniesz poinformowany. Monika
Nie dość, że za mała ilość osób obsługujących klientów (jedna kasa) i dość długi czas oczekiwania na załatwienie sprawy to jeszcze awaria systemu 19.02.2025. Dlaczego CA ma tylko dwa oddziały gdzie można wypłacić walutę ? Jestem coraz bliżej zamknięcia konta w Waszym banku. Natomiast panie obsługujące klientów są bardzo uprzejme, czasami aż do przesady i bardzo kompetentne.
Mariuszu, dziękujemy za wizytę. Przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na obsługę. Michał
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za 5⭐! Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał
Bardzo kompetentna i miła obsługa
Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał
Pani która pomagała mi w rozwiązaniu mojego problemu wykazała się dużą wiedzą w wykonywaniu swojej pracy bardzo miła i tolerancyjna z uwagi że jestem osobą chorą przewlekle na różne choroby . Mam drobne uwagi do wyplaty środków z konta jakiś czas nie korzystałem z tego typu usługi w placówce banku dla mnie stary system był lepszy . Pozdrawiam.
Miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi naszych doradców. Dziękujemy za wystawioną opinię i uwagi. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Monika
Bardzo miła obsługa
Dziękujemy za 5⭐! Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Michał
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał
Skandaliczne podejście do klienta! Credit Agricole zablokował mi wszystkie środki na koncie na czas świąt! Powód? Brak aktualizacji ankiety o rezydencji podatkowej sprzed roku. Po wyjaśnieniu sprawy dowiedziałem się, że odblokowanie środków zajmie 3 dni robocze – co oznacza, że dostęp do własnych pieniędzy będę miał dopiero po Nowym Roku. Dobrze, że było to konto pomocnicze, ale co z osobami, które mają tu swoje główne konto? Blokada bez wcześniejszego ostrzeżenia w takim momencie to brak jakiegokolwiek szacunku dla klienta. Totalny absurd. Zdecydowanie odradzam ten bank! Z tego co wiem, dotknęło to wiele osób.
Czy sytuacja związana z brakiem dostępu do konta związana z procedurą KYC (Know Your Customer - Poznaj Swojego Klienta) realizowana była w placówce? Jako bank musimy mieć aktualne informacje o naszych klientach. Dlatego sprawdzamy tożsamość klientów, pytamy o źródło i wysokość dochodów, stanowisko w pracy, a w niektórych przypadkach prosimy też o złożenie oświadczenia majątkowego. Robimy to zgodnie z procedurą KYC, żeby zapobiec wszelkim nadużyciom, które mogą być niebezpieczne dla finansów wszystkich klientów. Jednocześnie, kiedy zbieramy i przechowujemy te informacje, zachowujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa i poufności. Jeżeli nie otrzymałeś wcześniejszych wiadomości SMS na ten temat, prosimy o weryfikację, czy numer telefonu podany przy zakładaniu konta jest aktualny, bo to na ten numer wysyłane były informacje przypominające o uaktualnieniu danych. Jeśli nie zmieniłeś numeru i ich nie dostałeś wiadomości na ten temat, daj nam znać. Zrób to przez ten formularz: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=16399 Monika