Placówka bankowa Okrzei 19, Żyrardów

Godziny pracy

Pn.-Śr.: 10:00-17:00

Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

Andrzej Gierszon

03.10.2025

PROFESJONALNA OBSŁUGA POLECAM PANIA NATALIĘ GLOWACKĄ

Odpowiedź:

03.10.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał

Ka Be

30.09.2025

Niekompetentna i niemiła obsługa.

Odpowiedź:

06.10.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy pomóc, zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

jurek wojewódzki

16.09.2025

Dzień dobry ! Z bankiem Credit Agricole związałem się przez moją zepsutą lodówkę .Kupiłem nową zaciągając kredyt w powyższym Banku. Kredyt spłacony i zaproponowano mi kredyt gotówkowy. Pilotowała mnie przesympatyczna pani Justynka o nieocenionej cierpliwości i sympatycznemu podejściu do sprawy .Doradzała co mam zrobić , co mam złożyć pełen profesjonalizm za co jestem bardzo wdzięczny . Przy następnym podejściu przyłączyła się jak się później dowiedziałem szefowa placówki pani Agnieszka też bardzo bardzo miła .Nie uwierzę w to że tam są ludzie nie mili bo byłem świadkiem jak była pani z grymasem na twarzy a pani Justynka ze stoickim spokojem wyjaśniła cała sprawę. Jedyne czego mi brakuję to w koncie jak się wchodzi przez apkę brak podsumowań danych transakcji czyli jak płacę za prąd co dwa miesiące to ile zapłaciłem w cały okresie muszę sobie podliczyć sam . Taka prosta sprawa , ale przydatna i ułatwiająca życie .Ale się rozpisałem za co przepraszam ale panie i placówka są wspaniali Dziękuję Jurek Wojewódzki

Odpowiedź:

Bardzo dziękujemy za zaufanie i tak wysoką ocenę 😊! Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojej doradczyni - Pani Justyny. Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej obsługi oraz produktów bankowych. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Tatiana

Maciej Wojtaszek

07.08.2025

Usługa której oczekiwałem została w pełni zrealizowana

Odpowiedź:

08.08.2025

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Tatiana

Zuzanna Kurowicka

31.07.2025

Odpowiedź:

31.07.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę 😊 Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Michał

Magdalena Kurowicka

07.07.2025

Jestem bardzo zadowolona z obsługi,zawsze pomoże i się wychodzi z uśmiechem na twarzy. Panie Bartku też jest pan wzorowym doradzą nigdy się jeszcze nie zawiodłam będą u pana na spotkaniach. Zawsze miło i z uśmiechem odbywają się spotkania. Dziękuje 🩷

Odpowiedź:

Magdaleno, serdecznie dziękujemy najwyższą ocenę! Cieszymy się, że wizyta w naszym oddziale przebiegła po Twojej myśli. Mamy nadzieję, że w przyszłości w razie jakichkolwiek potrzeb/pytań - skontaktujesz się z nami😊! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Klaudia

Artur Krakowski

01.07.2025

Miła profesjonalna obsługa. Pani podjęła wszystkie możliwe próby rozwiązania problemu.

Odpowiedź:

08.07.2025

Dziękujemy za wysoką ocenę. Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Chętnie dowiemy się, co jeszcze moglibyśmy poprawić. Tatiana

Adrianna Poczekalewicz

26.06.2025

Odpowiedź:

03.07.2025

Chętnie poznamy szczegóły związane z Twoją opinią dotyczącą ostatniej wizyty w placówce, zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

Blog Banku Credit Agricole

 

Weryfikacja behawioralna – nowa tarcza ochronna dla twoich pieniędzy

Aż osiem razy częściej cyberoszuści kradną pieniądze z kont bankowych niezabezpieczonych przy pomocy weryfikacji behawioralnej, niż z tych które z takiej ochrony korzystają. Rozpoznawanie użytkownika po jego nawykach, to obecnie najskuteczniejsza tarcza ochronna bankowości mobilnej i internetowej. Może z niej skorzystać każdy klient Credit Agricole. Cyberprzestępcy coraz odważniej sięgają po nowe sposoby wyłudzania od nas […] Więcej
 

Wskazówki dotyczące planowania zakupów, ustalania budżetu i określania priorytetów

Spontaniczne decyzje zakupowe często prowadzą do niepotrzebnych wydatków. Dlatego zamiast działać impulsywnie, zaplanuj, co chcesz kupić i daj sobie chwilę na refleksję. Czy ta rzecz naprawdę jest Ci potrzebna, a może masz już coś podobnego w domu? Czy rozwiązuje konkretny problem, czy po prostu kusi wyglądem lub promocyjną ceną? Czy możesz poczekać z tym zakupem? […] Więcej

Jak uniknąć pułapek podczas zakupów online?

Dzięki swojej wygodzie i szybkości zakupy online to dziś codzienność. Ale w tym cyfrowym świecie czyhają również pułapki: fałszywe oferty, podejrzane sklepy, wyłudzenia danych. Warto wiedzieć, jak kupować bezpiecznie, aby radość z nowych zakupów nie zmieniła się w stres i straty finansowe. Sprawdź, jak wybierać wiarygodne sklepy, chronić swoje dane osobowe oraz rozpoznać sygnały ostrzegawcze, że coś […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku