Placówka bankowa Pl. Zygmunta Starego 22, Grodzisk Mazowiecki

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 11:00-18:00

Śr.-Pt.: 09:30-16:30

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Mirosława Kielan

15.09.2023

Miła obsługa, profesjonalne doradztwo finansowe. Szczerze polecam.

Odpowiedź:

18.09.2023

Mirosławo, dziękujemy za komplet gwiazdek💚 Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z miłej obsługi oraz profesjonalnego doradztwa finansowego🤓 Zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Magdalena Krajewska - Pyzowska

13.09.2023

Generalnie pracownicy w porządku poza Panią Agnieszką K. z którą miałam już, aż trzy nieprzyjemne sytuacje (o trzy za dużo) i obecną kierowniczką (koleżanką ww jak sama określiła) która podchodzi do klienta nie przedstawiając się i nie informując kim jest. Następnego dnia dowiaduję się z kim rozmawiałam - bo chcę rozmawiać z szefem placówki - i owa koleżanka Pani Agnieszki K. usiłuje rozmowę przeprowadzić na korytarzu. Dopiero po zwróceniu uwagi zaprasza do pokoju. Pani Agnieszka nie tylko do mnie zwraca się tonem "odgórnym". Wiele razy czekając "w kolejce" słyszałam jak odnosi się do klientów. Ponadto powołuje się na regulamin placówki którego nie chce pokazać czyli regulamin "wyssany z palca". Chętnie opowiem właścicielowi szczegółowo o co chodziło. Czy aby na pewno takie są standardy firmy ? Kompromitacja.

Odpowiedź:

Magdaleno, przykro nam, że nie sprostaliśmy Twoim oczekiwaniom. Wyjaśniliśmy z placówką zaistniałą sytuację. Wiemy, że chodziło o wpłatę i wypłatę gotówki w wyższych nominałach. Regulamin kont dla osób fizycznych nie zakłada wymiany nominałów i wypłaty gotówkowej w konkretnych nominałach. Pracownicy przekazali Ci poprawne informacje. Oczywiście, jeśli będziemy mieli akurat w placówce na stanie wyższe nominały, nasz pracownik z pewnością je wypłaci zgodnie z Twoją dyspozycją. Przepraszamy za niedogodności. Joanna

avatar

Halina Cichocka

29.08.2023

Zablokowałam swoje konto.Wizyta w placówce polegała na pomocy w odblokowaniu i pomocy przy dokonaniu przelewu.Pracownik był bardzo uprzejmy i kompetentny.Sprawny i szybki.Bylam bardzo zadowolona.

Odpowiedź:

01.09.2023

Halino, cieszymy się, że udało Ci się odblokować konto w naszej placówce! Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z profesjonalnej obsługi swojego doradcy. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Andrzej Kosim

31.07.2023

Odpowiedź:

01.08.2023

Andrzeju, cieszę się, że jesteś zadowolonym klientem😊 W razie dodatkowych potrzeb czy pytań - zapraszamy! Klaudia

avatar

Karolina Bochenek

27.07.2023

Sprawę załatwiłam szybko i sprawnie. Kompetentna obsługa pomogła we wszystkim. Nie mam zastrzeżeń

Odpowiedź:

27.07.2023

Karolino, miło nam słyszeć, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce! Mamy nadzieję, że jesteś również zadowolona z naszej atrakcyjnej oferty👑 Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Radek Miszczuk

27.07.2023

Wszystko w porzadku, najlepsza oferta na kredyt konsumpcyjny, szybko Sprawnie i bez problemu.

Odpowiedź:

27.07.2023

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty 😊 Polecamy się na przyszłość! Jeśli szukasz nowych sposobów na oszczędzanie pieniędzy to koniecznie dołącz do naszej grupy Wyzwanie oszczędzanie na Facebooku. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Kamila Skolimowska

27.07.2023

Super podejście do klienta, wszystko rzeczowo wyjaśnione. Polecam!

Odpowiedź:

27.07.2023

Kamilo, cieszymy się, że udało Ci się załatwić wszystko szybko, sprawnie i profesjonalnie! A wszystko to dzięki naszej cudownej obsłudze😊 Dziękujemy za 5⭐ oraz polecenie. Do zobaczenia w przyszłości. Klaudia

avatar

Agnieszka Kalinowska

25.07.2023

Nie polecam

Odpowiedź:

26.07.2023

Agnieszko, dziękujemy za Twoją opinię. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

Pracujesz jako freelancer? Przejmij kontrolę nad własnymi finansami w 7 krokach.

W świecie freelancingu, gdzie elastyczność i wolność są wartościami nadrzędnymi, zarządzanie finansami, opierające się na obliczeniach i przepisach, może wydawać się zadaniem zawiłym i mało wdzięcznym. Nie traktuj go jednak po macoszemu, bo nawet jeśli jesteś świetny w swojej dziedzinie i doskonale sobie radzisz z pozyskiwaniem klientów, niedociągnięcia w tym obszarze mogą przysporzyć Ci problemów. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia