Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 10:00-15:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
89 opinii
Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się na głównym deptaku Płocka - ulicy Tumskiej. Zachęcamy od odwiedzania naszej placówki zwłaszcza w godzinach 12:00-14:00 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę na promocję kredytu gotówkowego oraz ofertę skierowaną do klientów prowadzących działalność gospodarczą. Zapraszamy do korzystania z możliwości umówienia się na indywidualne spotkanie z doradcą. Do zobaczenia.
Opinie naszych klientów
Профессиональный персонал, быстрое обслуживание. В течении часа открыли мне фирменный счёт.К сожалению не запомнил имени консультанта , но огромное ей Спасибо!!!
Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія
Bardzo lubię ten bank.
Tereso, dziękujemy! Bardzo nam miło :) Joanna
Jadwigo, dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty❤️ Mamy nadzieję, że będziesz o nas pamiętała w przyszłości. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Klaudia
Wszystko ok. Bardzo miła obsługa. Szybko i przyjemnie.
Tomasz, dziękuję za Twoją opinię. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z oferty i obsługi w naszym oddziale. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Pozdrawiam, Michał
Bożeno, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Ostrzegam przed tym bankiem. Nie wywiązuje się nawet z własnego regulaminu. Kilkukrotne reklamacje nadal nie przyniosły efektu a każda trwa miesiąc. Radzę skorzystać z innych banków. Nie nabierać się na promocje itp.
Beato, przykro mi, że nie jesteś zadowolona z naszej oferty. Czy Twoja reklamacja została już zamknięta? Jeśli nie - proszę skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku podając numer reklamacji - sprawdzimy. Michał
Jak dotąd obsługa w palcówce zawsze była na wysokim poziomie aż do dziś. Mój tata miał bardzo niemiłą sytuację podczas obsługi bezpośrednio w placówce. Niestety jest to osoba która nie korzysta z żadnych aplikacji, nie korzysta z internetu i co prawda kiedyś chcąc mu ułatwić i usprawnić korzystanie z możliwości łatwego dostępu do konta próbowaliśmy mu skonfigurować aplikację na telefonie, która jednak nie zadziałała ze względu na starą wersję androida. Jest to bardzo ważna informacja ponieważ podczas wizyty p. Patrycja mogłaby lepiej wsłuchać się w to co mówi do niej klient. Gdyby to zrobiła zrozumiałaby, że mimo iż w systemie jest zaznaczona autoryzacja przez aplikację to ona zwyczajnie nie działa i dlatego nie ma możliwości przeklinania potwierdzenia w apce. Gdyby wyraźnie zrozumiała gdzie leży problem może nie straszylaby, że jest to ostatni raz kiedy drukuje papierowe potwierdzenie i nie będzie taryfy ulgowej przy następnej wizycie i zwyczajnie nie wypłaci gotówki, co więcej może nawet wyłączyłaby autoryzację poprzez aplikację. Prosiłabym o zwracanie większej uwagi na to co mówi klient, a nie patrzeć tylko na to co jest widoczne w systemie.
Edyto, przepraszam, jeśli obsługa w naszej placówce nie była profesjonalna względem twojego Taty. Zapewniam Cię, że najwyższa jakość obsługi naszych klientów jest dla nas priorytetowa, dlatego przekazałam Twoje uwagi odpowiedniej jednostce. Monika
Jestem zadowolona,
Ireno, dziękujemy za Twoją wizytę oraz komplet gwiazdek 😊 Cieszy nas, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Klaudia