Placówka bankowa Tumska 16, Płock

Godziny pracy

Pn.-Śr.: 10:00-17:00

Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się na głównym deptaku Płocka - ulicy Tumskiej. Zachęcamy od odwiedzania naszej placówki zwłaszcza w godzinach 12:00-14:00 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Pragniemy zwrócić Państwa szczególną uwagę na promocję kredytu gotówkowego oraz ofertę skierowaną do klientów prowadzących działalność gospodarczą. Zapraszamy do korzystania z możliwości umówienia się na indywidualne spotkanie z doradcą. Do zobaczenia.


Opinie naszych klientów

avatar

Tomasz Szymański

07.03.2024

Wszystko ok. Bardzo miła obsługa. Szybko i przyjemnie.

Odpowiedź:

Tomasz, dziękuję za Twoją opinię. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolony z oferty i obsługi w naszym oddziale. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Pozdrawiam, Michał

avatar

Bożena Hladuniuk

15.01.2024

Odpowiedź:

19.01.2024

Bożeno, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za zaufanie. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Beata K

28.12.2023

Ostrzegam przed tym bankiem. Nie wywiązuje się nawet z własnego regulaminu. Kilkukrotne reklamacje nadal nie przyniosły efektu a każda trwa miesiąc. Radzę skorzystać z innych banków. Nie nabierać się na promocje itp.

Odpowiedź:

13.04.2024

Beato, przykro mi, że nie jesteś zadowolona z naszej oferty. Czy Twoja reklamacja została już zamknięta? Jeśli nie - proszę skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na naszym Facebooku podając numer reklamacji - sprawdzimy. Michał

avatar

Edyta Podolska

19.12.2023

Jak dotąd obsługa w palcówce zawsze była na wysokim poziomie aż do dziś. Mój tata miał bardzo niemiłą sytuację podczas obsługi bezpośrednio w placówce. Niestety jest to osoba która nie korzysta z żadnych aplikacji, nie korzysta z internetu i co prawda kiedyś chcąc mu ułatwić i usprawnić korzystanie z możliwości łatwego dostępu do konta próbowaliśmy mu skonfigurować aplikację na telefonie, która jednak nie zadziałała ze względu na starą wersję androida. Jest to bardzo ważna informacja ponieważ podczas wizyty p. Patrycja mogłaby lepiej wsłuchać się w to co mówi do niej klient. Gdyby to zrobiła zrozumiałaby, że mimo iż w systemie jest zaznaczona autoryzacja przez aplikację to ona zwyczajnie nie działa i dlatego nie ma możliwości przeklinania potwierdzenia w apce. Gdyby wyraźnie zrozumiała gdzie leży problem może nie straszylaby, że jest to ostatni raz kiedy drukuje papierowe potwierdzenie i nie będzie taryfy ulgowej przy następnej wizycie i zwyczajnie nie wypłaci gotówki, co więcej może nawet wyłączyłaby autoryzację poprzez aplikację. Prosiłabym o zwracanie większej uwagi na to co mówi klient, a nie patrzeć tylko na to co jest widoczne w systemie.

avatar

Irena Kulesza

06.11.2023

Jestem zadowolona,

Odpowiedź:

07.11.2023

Ireno, dziękujemy za Twoją wizytę oraz komplet gwiazdek 😊 Cieszy nas, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Patrycja Wiśniewska

30.10.2023

Odpowiedź:

31.10.2023

Patrycjo, dziękujemy za wysoką - najwyższą! - ocenę💚 W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Andrzej Kowalski

19.10.2023

Bardzo miła i fachowa obsługa. Doradca bankowy bardzo kompetentny z dużą wiedzą na temat produktów i tematów którymi byłem zainteresowany. Bardzo polecam! Pani Joanna Olszanowska to wlasciwa osoba na właściwym stanowisku. Oby więcej takich osób. Jestem bardzo zadowolony z usług Pani Asi! Pozdrawiam! Andrzej.

Odpowiedź:

Andrzeju, dziękujemy za pozostawienie pięciu gwiazdek! Miło nam słyszeć, że Twój doradca - Pani Joanna potrafiła przekazać Ci potrzebną wiedzę z zakresu interesujących Cię produktów bankowych😊 Na pewno ucieszy się, że doceniłeś jej zaangażowanie w wykonywaną pracę❤️ Zapraszamy ponownie! Pozdrawiam, Klaudia

avatar

MONIKA KOWALSKA

13.10.2023

Odpowiedź:

24.10.2023

Moniko, dziękujemy za pozostawienie oceny. Z chęcią dowiemy się, co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Czym jest ślad CO2 i dlaczego go liczymy?

Z okazji premiery kalkulatora śladu węglowego dla użytkowników indywidualnych, który powstał we współpracy z TerGo, przygotowaliśmy dla Was krótką serię wiadomości z najważniejszymi informacjami dotyczącymi kluczowych pojęć powiązanych z liczeniem i redukcją emisji gazów cieplarnianych w codziennym życiu. Zaczniemy od najważniejszych terminów – dziś zajmiemy się śladem węglowym. Więcej
 

Zrób to sam. Odnawianie starych mebli

Renowacja starych mebli to nie tylko utrzymujący się od kilku lat trend, ale również sposób na podarowanie drugiego życia zapomnianym perełkom designu, które przez lata mogły gromadzić kurz, stojąc na strychach czy w piwnicach. Proces odnawiania mebli to nie tylko przyjemna forma spędzania wolnego czasu, ale również sposób na stworzenie unikatowych i wyjątkowych elementów wystroju wnętrza. Co więcej, samodzielna renowacja mebli ma wiele zalet: od ekologicznych, przez ekonomiczne, aż po estetyczne. Więcej

Sztuka upcyclingu. Jak twórczo przekształcać odpady

Upcycling, znany również jako twórcze przekształcanie odpadów, to proces, w którym odpady lub nieużywane produkty są przeobrażane w nowe przedmioty o wyższej wartości użytkowej lub estetycznej. W przeciwieństwie do recyklingu, który często polega na rozkładzie materiałów na surowce, upcycling zachowuje oryginalną formę produktu, dodając mu nową funkcję lub wygląd. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia