Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 11:00-18:00
Śr.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
122 opinie
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Lubię odwiedzać ten oddział. Mają pyszną kawę ,klient się czuję tu zaopiekowany. Zawsze jestem obsłużona sprawnie i na temat. Można się umówić na konkretny dzień i godzinę co w dzisiejszych czasach jest dla mnie priorytetem,aby nie czekać . Konto mam od kilku lat i nie zamierzam zmieniać. Pani Karolina i Pani Ula bardzo miłe i konkretne Panie, zawsze doradzą i wszystko wyjaśnią.Pani Dyrektor zawsze uśmiechnięta.Pozdawiam Joanna
Rzadko piszę komentarze, szczególnie te negatywne, ale tym razem nie mogę sobie podarować. Chcę zasygnalizować skandaliczną obsługę w punkcie bankowym przy ulicy Antoniukowskiej 56/U021 w wykonaniu pani blondynki zwanej szumnie „starszym specjalistą”. Aż chce się spytać - specjalistą od czego, bo pani podejście do pracy sugeruje, że stanowisko wylosowała w konkursie w chipsach. Przyszedłem w związku ze śmiercią bliskiej osoby by dokonać formalności, zostałem wprowadzony w błąd mimo tego, że doskonale wiedziałem, po co przychodzę (pani wprost sugerowała, że sprawę można załatwić wyłącznie przez sąd, co jest nieprawdą). Protekcjonalne uwagi, olewczy, bardzo opryskliwy stosunek - zawiało Bareją i to w tym najgorszym wydaniu. Obsługa prosto z komuny, straciłem masę czasu na dojazd i kupę nerwów na użeranie się, mimo że od początku do końca miałem rację. Radzę Wam wybrać inny punkt, a najlepiej inny bank - ja nie miałem wyjścia i bardzo żałuję. Pani przyda się szkolenie (również z empatii i cywilizowanych standardów obsługi), choć sądzę, że oficjalna skarga też nie zaszkodzi. Po stokroć nie polecam.
Panie w piątek około 16 zdecydowanie czują weekend a nie chęć szybkiego załatwienia sprawy i jeszcze te opryskliwe teksty...
W placówce totalna olewka, do „doradcy” nie można się dodzwonić. Skoro innej drogi do zamknięcia rachunku w tym banku nie ma niż osobiste spotkanie to opłaty za jego prowadzenie będziecie ponosić Państwo?
Aleksandro, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Prosimy o kontakt poprzez wiadomość prywatną na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Andrzeju, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny 🤍 Mamy nadzieję, że będziesz o nas pamiętał w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
3 tygodnie temu został skserowany mój dowód osobisty w celu otwarcia konta. Od 3 tygodni nikt ale to nikt nie zadzwonił w celu utworzenia go. Gratuluję nie kompetentnej obsługi, braku zainteresowania klientem, i olewczego podejścia do sprawy. 👎
Justyno, przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika
Miła kompetentna obsługa ,doradztwo,dbałosć o klienta.
Bogusławie, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam serdecznie, Michał