Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 11:00-18:00
Śr.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.7
108 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Super bank,super obsługa i doradcy klienta.
Pełen profesjonalizm Pani Karoliny Kulesza. Przemiła obsługa i fachowe doradztwo. Polecam. Ogromna wiedza inwestycyjna.
Lilio, dziękujemy za 5 gwiazdek⭐ Jesteśmy zadowoleni, że Pani Karolina spisała się na medal i udało jej się zapewnić miłą oraz profesjonalną obsługę. Na pewno ucieszy się z Twoich słów😊 Zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Patrycjo, miło nam, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Pozdrawiam, Michał
Cieszy nas, że mogliśmy spełnić także i Twoje oczekiwania💚! Polecamy się na przyszłość! Klaudia
Świetna obsługa. Polecam konsultacje u p. Karoliny Kulesza
Beato, cieszymy się, że jesteś zadowolona ze współpracy ze swoim doradcą - Panią Karoliną. Na pewno ucieszy się, że doceniłaś jej pracę oraz sympatyczne podejście w relacji z klientem! Dobrze wiedzieć, że spełniamy Twoje oczekiwania w 💯%. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Cudowna obsługa klienta przez Karolinę Kulesza . Pozdrawiam i polecam wszystkim .Jestem bardzo zadowolona z obsługi pełna empati do klienta.
Celino, dziękujemy za Twoją wizytę oraz komplet gwiazdek 😊 Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy - Pani Karolin, na pewno ucieszy się z Twoich słów. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy! Klaudia
Nie jestem zadowolona z usług banku i obsługi w placówce.Dlaczego, gdyż nie spotkałam się że zrozumieniem że strony pracownika banku a z bardzo zarozumiałą Panią którą miała wiele dyplomów, przyznanych przez bank, nie przez klientów, daje do myślenia, prawda ?
Dziękujemy za Twoją opinię. Z chęcią dowiemy się co wpłynęło na tak niską ocenę naszej pracy. Joanna
Straszna obsługa. Pani Kulesza była opryskliwa i mało kulturalna. Ignorancki podchodziła do każdego zapytania. A przyszlam jedynie zresetować hasło internetowe i uaktualnić dane. Masakra.
Doroto, bardzo przepraszamy, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Joanna