Placówka bankowa Antoniukowska 56/U021, Białystok

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 11:00-18:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Stanisław Rojek

21.01.2025

Super Obsługa przez Panią Kulesza👌wszystko na najwyższym poziomie z bardzo dobrą kawą 👌

Odpowiedź:

22.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Michał

avatar

Hubert Underlich

19.01.2025

Jestem wieloletnim klientem banku. Po raz pierwszy spotkałem się z tak lekceważącym podejściem pracowników banku w placówce przy ul. Antoniukowskiej 56 w Białymstoku.Pilnie potrzebowałem zastrzec kartę. Próbowałem siedmiokrotnie dodzwonić się do swojego doradcy - pani U. Grzybko. Napisałem również wiadomości tekstowe. Otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Następnie niezwłocznie udałem się do placówki. Było 15 minut po godzinach pracy placówki. Panie: U. Grzybko oraz E. Chilimoniuk potraktowały mnie w sposób arogancki. Usłyszałem uwagi typu: "To pan tyle razy do mnie wydzwaniał.", "Nie mam obowiązku odbierać telefonu, byłam zajęta." Nie wyjaśniono mi, jakie podjęto czynności. Kolejnego dnia telefonicznie próbowałem umówić się na spotkanie z panią U. Grzybko. Ponownie otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Po godzinnym oczekiwaniu udałem się do placówki. Pani E. Chilimoniuk oznajmiła, że mam czekać na osobę, która zajmie się moją sprawą. Okazało się, że nagle zmieniono mi doradcę. Pani Chilimoniuk nie chciała poświęcić mi nawet chwili na rozmowę. Traktowanie z góry klienta, protekcjonalizm, brak profesjonalizmu, umiejętności kontaktu z klientem zmusiły mnie do wystawienia negatywnej opinii.

Odpowiedź:

27.01.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

avatar

Agnieszka Tolczyk

14.01.2025

Odpowiedź:

15.01.2025

Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał

avatar

Klaudia Romanowicz

14.01.2025

Gdybym mogła dałabym zero gwiazdek, totalny koszmar. Pani która była w drugim pokoiku nie miała żadnej wiedzy. Zablokowali mi kartę i spytałam pani jak ją odblokować to pani odpowiedziała że mam czekać i mogą to zrobić tylko na miejscu, okazało się że trzeba to zrobić przez infolinię i zajęło to mniej niż minutę, więc albo pani mnie okłamała albo ma zerową wiedzę. Ogólnie atmosfera panująca w środku nie zachwyca. Jeśli chcecie być potraktowani z szacunkiem to lepiej pójść na kawaleryjska a jeśli chcecie być potraktowani jak zwykła szmata do tutaj jest adekwatnie Nie pozdrawiam i nie dziękuję

Odpowiedź:

21.01.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika

avatar

ryszard osiniak

17.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny! Polecamy się na przyszłość - zawsze chętnie pomożemy w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb 😍 Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Ela Krupińska

16.12.2024

Polecam Bank Credit Agricole, a osoba prowadząca Pani Ula Grzybko jest wspaniała, cierpliwie wszystko wytłumaczy, doradzi i jest dostępna w razie potrzeby. Ze swojego doświadczenia nie czułam się nigdzie tak zaopiekowana jak w tym banku. Polecam!

Odpowiedź:

24.12.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Monika Lubowicka

28.11.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek. To miłe, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami 😍 Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Patryk Roszkowski

27.11.2024

Rzadko piszę komentarze, szczególnie te negatywne, ale tym razem nie mogę sobie podarować. Chcę zasygnalizować skandaliczną obsługę w punkcie bankowym przy ulicy Antoniukowskiej 56/U021 w wykonaniu pani blondynki zwanej szumnie „starszym specjalistą”. Aż chce się spytać - specjalistą od czego, bo pani podejście do pracy sugeruje, że stanowisko wylosowała w konkursie w chipsach. Przyszedłem w związku ze śmiercią bliskiej osoby by dokonać formalności, zostałem wprowadzony w błąd mimo tego, że doskonale wiedziałem, po co przychodzę (pani wprost sugerowała, że sprawę można załatwić wyłącznie przez sąd, co jest nieprawdą). Protekcjonalne uwagi, olewczy, bardzo opryskliwy stosunek - zawiało Bareją i to w tym najgorszym wydaniu. Obsługa prosto z komuny, straciłem masę czasu na dojazd i kupę nerwów na użeranie się, mimo że od początku do końca miałem rację. Radzę Wam wybrać inny punkt, a najlepiej inny bank - ja nie miałem wyjścia i bardzo żałuję. Pani przyda się szkolenie (również z empatii i cywilizowanych standardów obsługi), choć sądzę, że oficjalna skarga też nie zaszkodzi. Po stokroć nie polecam.

Odpowiedź:

23.12.2024

Bardzo przepraszamy za sytuację, która Cię spotkała oraz, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwać. Prosimy o wiadomość prywatną na Facebooku, w celu wyjaśnienia tego zdarzenia. Monika

Blog Banku Credit Agricole

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia