Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 11:00-18:00
Śr.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
127 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Super Obsługa przez Panią Kulesza👌wszystko na najwyższym poziomie z bardzo dobrą kawą 👌
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Michał
Jestem wieloletnim klientem banku. Po raz pierwszy spotkałem się z tak lekceważącym podejściem pracowników banku w placówce przy ul. Antoniukowskiej 56 w Białymstoku.Pilnie potrzebowałem zastrzec kartę. Próbowałem siedmiokrotnie dodzwonić się do swojego doradcy - pani U. Grzybko. Napisałem również wiadomości tekstowe. Otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Następnie niezwłocznie udałem się do placówki. Było 15 minut po godzinach pracy placówki. Panie: U. Grzybko oraz E. Chilimoniuk potraktowały mnie w sposób arogancki. Usłyszałem uwagi typu: "To pan tyle razy do mnie wydzwaniał.", "Nie mam obowiązku odbierać telefonu, byłam zajęta." Nie wyjaśniono mi, jakie podjęto czynności. Kolejnego dnia telefonicznie próbowałem umówić się na spotkanie z panią U. Grzybko. Ponownie otrzymałem informację: 'Oddzwonię." Po godzinnym oczekiwaniu udałem się do placówki. Pani E. Chilimoniuk oznajmiła, że mam czekać na osobę, która zajmie się moją sprawą. Okazało się, że nagle zmieniono mi doradcę. Pani Chilimoniuk nie chciała poświęcić mi nawet chwili na rozmowę. Traktowanie z góry klienta, protekcjonalizm, brak profesjonalizmu, umiejętności kontaktu z klientem zmusiły mnie do wystawienia negatywnej opinii.
Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika
Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał
Gdybym mogła dałabym zero gwiazdek, totalny koszmar. Pani która była w drugim pokoiku nie miała żadnej wiedzy. Zablokowali mi kartę i spytałam pani jak ją odblokować to pani odpowiedziała że mam czekać i mogą to zrobić tylko na miejscu, okazało się że trzeba to zrobić przez infolinię i zajęło to mniej niż minutę, więc albo pani mnie okłamała albo ma zerową wiedzę. Ogólnie atmosfera panująca w środku nie zachwyca. Jeśli chcecie być potraktowani z szacunkiem to lepiej pójść na kawaleryjska a jeśli chcecie być potraktowani jak zwykła szmata do tutaj jest adekwatnie Nie pozdrawiam i nie dziękuję
Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika
Dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny! Polecamy się na przyszłość - zawsze chętnie pomożemy w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb 😍 Pozdrawiam, Klaudia
Polecam Bank Credit Agricole, a osoba prowadząca Pani Ula Grzybko jest wspaniała, cierpliwie wszystko wytłumaczy, doradzi i jest dostępna w razie potrzeby. Ze swojego doświadczenia nie czułam się nigdzie tak zaopiekowana jak w tym banku. Polecam!
Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał
Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek. To miłe, że tak wysoko cenisz sobie współpracę z nami 😍 Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Rzadko piszę komentarze, szczególnie te negatywne, ale tym razem nie mogę sobie podarować. Chcę zasygnalizować skandaliczną obsługę w punkcie bankowym przy ulicy Antoniukowskiej 56/U021 w wykonaniu pani blondynki zwanej szumnie „starszym specjalistą”. Aż chce się spytać - specjalistą od czego, bo pani podejście do pracy sugeruje, że stanowisko wylosowała w konkursie w chipsach. Przyszedłem w związku ze śmiercią bliskiej osoby by dokonać formalności, zostałem wprowadzony w błąd mimo tego, że doskonale wiedziałem, po co przychodzę (pani wprost sugerowała, że sprawę można załatwić wyłącznie przez sąd, co jest nieprawdą). Protekcjonalne uwagi, olewczy, bardzo opryskliwy stosunek - zawiało Bareją i to w tym najgorszym wydaniu. Obsługa prosto z komuny, straciłem masę czasu na dojazd i kupę nerwów na użeranie się, mimo że od początku do końca miałem rację. Radzę Wam wybrać inny punkt, a najlepiej inny bank - ja nie miałem wyjścia i bardzo żałuję. Pani przyda się szkolenie (również z empatii i cywilizowanych standardów obsługi), choć sądzę, że oficjalna skarga też nie zaszkodzi. Po stokroć nie polecam.
Bardzo przepraszamy za sytuację, która Cię spotkała oraz, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwać. Prosimy o wiadomość prywatną na Facebooku, w celu wyjaśnienia tego zdarzenia. Monika