Placówka bankowa Pl. Wejhera 20, Wejherowo

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Tomek Rogowski

21.09.2023

Bardzo miła obsługa

avatar

Rafal Wolter

12.09.2023

Miła obsługa szybko załatwiona sprawa

Odpowiedź:

12.09.2023

Rafale, dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę😊 Cieszymy się, że udało Ci się szybko i sprawnie załatwić swoją sprawę💚 Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Альона Білецька

14.08.2023

Odpowiedź:

16.08.2023

Dziękujemy Ci za pozostawienie kompletu gwiazdek⭐!! Polecamy się i jesteśmy dla Ciebie w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Tomasz Neubauer

11.08.2023

Odpowiedź:

14.08.2023

Tomaszu, bardzo dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek😊 Koniecznie zajrzyj do naszej aplikacji i zobacz, jakie rabaty czekają na Ciebie w Klubie korzyści! Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje wygodne bankowanie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Aldona Drewa

10.08.2023

Super, na najwyższym poziomie. Polecam👍

Odpowiedź:

14.08.2023

Aldono, dziękujemy za pozostawienie opinii. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolona z naszej pracy❤️ Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Paweł Ku

04.08.2023

Mega pozytywny tak powinno być w każdym banku miło fachowo i na temat . Pozdrawiam Pani Moniko :)

Odpowiedź:

08.08.2023

Pawle, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny😊 Twój doradca - Pani Monika, na pewno ucieszy się, że doceniłeś jej wkład w wykonywaną pracę! Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje bezpieczne i wygodne bankowanie❤️ Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Robert

04.08.2023

Mega pozytywny tak powinno być w każdym banku miło fachowo i na temat. Niebawem do was wrócę.Pozdrawiam pani Moniko.

Odpowiedź:

09.08.2023

Robercie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy - Pani Moniki. Na pewno ucieszy się, że doceniłeś jej pracę😊 W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Hanna

04.08.2023

Polecam doradce Panią Sylwię. Pozdrawiam serdecznie

Odpowiedź:

09.08.2023

Hanno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Remont mieszkania – jak skutecznie zaplanować wydatki?

Remont mieszkania to jedno z tych wyzwań, które mogą zarówno przynieść ogromną satysfakcję, jak i przysporzyć wiele stresu. Jednak efektywne planowanie przebiegu całego remontu oraz kontrola wydatków są tutaj kluczem do sukcesu. Jak zatem skutecznie zaplanować wydatki podczas remontu mieszkania, aby uniknąć niepotrzebnego stresu finansowego? Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia