Placówka bankowa Pl. Wejhera 20, Wejherowo

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

mati lul

17.03.2022

Odpowiedź:

17.03.2022

Serdecznie dziękujemy za 5 gwiazdek. Pozostajemy do dyspozycji :) Joanna

avatar

Teresa Łynka

19.10.2021

Odpowiedź:

19.10.2021

Tereso, dziękuję za Twoją ocenę. Cieszę się, że jesteś zadowolona z obsługi w naszym oddziale. Michał

avatar

Marcin Szulc

31.08.2021

Odpowiedź:

31.08.2021

Marcinie, dziękujemy za 5 gwiazdek! Dobrze wiedzieć, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. Michał

avatar

Paulina Dopke

05.05.2021

Odpowiedź:

19.05.2021

Paulino, bardzo dziękujemy za tak wysoką ocenę. Joanna

avatar

Jerzy Kac

20.10.2020

Odpowiedź:

20.10.2020

Jerzy, bardzo dziękuję za zamieszczenie oceny. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce bankowej. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

A AA

04.08.2020

Obsługa tragiczna!!! Siedzą trzy i jeden, a tylko jedna pracuje, i to na zwolnionych obrotach. A ta w ciąży liczy w kółko ten sam plik banknotów. Gapią w te komputery i nie potrafią powiedzieć, co się na koncie dzieje. Tak samo durny bank, jak Bank Kaszubski.

Odpowiedź:

04.08.2020

Dziękuję za pozostawienie opinii po wizycie w naszym oddziale. Przykro mi, że masz takie odczucia. Jeśli podczas wizyty nasza obsługa nie była pomocna, proszę napisz do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku wskazując datę wystąpienia tego zdarzenia i szczegółowy opis sytuacji. Postaramy się zweryfikować zgłoszenie. Przepraszam jeśli ostatnio nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Michał

avatar

Tomek Richert

29.05.2020

5 gwiazdek za determinacje i profesjonalizm dyrektora placówki p. Sebastiana oraz p. Kamili.

Odpowiedź:

02.06.2020

Tomek, bardzo dziękuję za pozostawienie opinii i komentarz. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi i pracy naszych pracowników. Pozdrawiamy, Michał

avatar

Tomasz Kozlowski

12.03.2020

Odpowiedź:

13.03.2020

Tomasz, bardzo dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony z naszej oferty i obsługi. Zapraszamy ponownie. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia