Placówka bankowa Pl. Wejhera 20, Wejherowo

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Jacek Popławski

09.10.2025

Pełny profesjonalizm pani Mireli. Jestem bardzo zadowolony z wizyty w banku.

Odpowiedź:

09.10.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką ocenę. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał

Magda B.

04.07.2025

Odpowiedź:

07.07.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową opinię 😊. Tatiana

Roman Szuta

07.04.2025

Założenie konta, pełna informacja, i super atmosfera. Pani Mir***, bardzo profesjonalnie załatwiła całość tematu. Jestem mega zadowolony z poziomu obsługi

Odpowiedź:

09.04.2025

Bardzo miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Mikołaj Bisewski

20.01.2025

Godzina czasu czekania na zamkniecie konta . Panie siedzą przy komputerach i piją kawe "zajęte" a klienci czekają "

Odpowiedź:

05.02.2025

Przepraszamy za niedogodności. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Monika

Gregory Dampc

03.12.2024

Odpowiedź:

19.12.2024

Dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek😊 Dobrze wiedzieć, że Twoja wizyta w placówce była udana. Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje bezpieczne i wygodne bankowanie! Pozdrawiam, Klaudia

Urszula

18.11.2024

Ostatni (12 XI 2024) mój pobyt w banku, był zadawalający. Załatwiłam ważne dla mnie sprawy. Byłam profesjonalnie obsłużona przez Panią Mirelę K.

Odpowiedź:

19.11.2024

Dziękujemy za wysoką notę. Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

alicja szumiło

31.10.2024

Super BANK

Odpowiedź:

31.10.2024

Alicjo, cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za wysoką notę. Polecamy się! Michał

Magdalena S

11.09.2024

Bardzo niesympatyczna obsługa, nieprofesjonalne komentarze, klient czuje się jak nieproszony gość. Nie polecam, poziom obsługi jak za komuny

Odpowiedź:

12.09.2024

Magdaleno, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Skontaktuj się z nami w wiadomości prywatnej na Facebooku - chętnie wyjaśnimy tę sytuację. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

IBAN – bezpieczeństwo twojego rachunku

Dlaczego rachunki bankowe są tak długie i trudne do zapamiętania? To efekt precyzyjnej konstrukcji systemu, który pozwala bankom na całym świecie rozpoznawać numery rachunków i przelewać pieniądze bez pomyłek. Jak to działa? Odpowiedź w naszym poradniku. W świecie bankowym istnieje kilka systemów określających zasady tworzenia numerów rachunków bankowych i komunikacji między instytucjami finansowymi. Najpopularniejszym systemem […] Więcej
 

Prezenty last minute

Święta tuż-tuż, a Ty przypominasz sobie, że nie masz jeszcze prezentu dla cioci, brata czy koleżanki z pracy? Spokojnie! Nawet w ostatniej chwili możesz znaleźć prezent, który będzie wyglądał na dobrze przemyślany. Podpowiadamy konkretne i szybkie pomysły, dzięki którym wyjdziesz z opresji i sprawisz radość swoim bliskim. Karta podarunkowa – szybka, ale przemyślana opcja Jeśli nie […] Więcej

Jak zrobić świąteczne zakupy bez stresu?

Znasz to uczucie, kiedy na tydzień przed Świętami gorączkowo biegasz po galerii handlowej, szukając ostatnich prezentów? Tłumy, hałas, kolejki, brak miejsc na parkingu i wydatki, które rosną z każdą minutą? Wcale nie musisz tego przeżywać. Święta mogą być spokojne, radosne i naprawdę magiczne. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, czy podejdziesz do nich z […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku