Placówka bankowa Mickiewicza 10a, Racibórz

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jacek Kunicki

24.05.2023

Szybko I sympatycznie :)

Odpowiedź:

25.05.2023

Jacku, dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek😊! Cieszmy się, że jesteś zadowolony z szybkiej i sympatycznej obsługi w naszej placówce. Czujemy się wyróżnieni👑 Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Urszula Felbinger

05.05.2023

Profesjonalna obsługa i miła atmosfera Super podejście do klienta z uśmiechem i życzliwością.

Odpowiedź:

05.05.2023

Dziękujemy bardzo za pozostawienie kompletu gwiazdek, Urszulo😊. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z miłej atmosfery oraz profesjonalnej obsługi. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Daniel Gzuk

02.05.2023

Odpowiedź:

02.05.2023

Dziękujemy bardzo za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny, Danielu😊! Cieszymy się, że jako bank spełniliśmy Twoje oczekiwania w 💯%! Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i każdego dnia dbamy o Twoje bezpieczne bankowanie! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Lesław Derewienko

13.02.2023

Miło i przyjemnie

Odpowiedź:

15.02.2023

Lesławie, dziękujemy za wysoką (najwyższą!) ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej współpracy. Michał

avatar

Bart

06.02.2023

Odpowiedź:

06.02.2023

Dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Łukasz Sikora

18.01.2023

Odpowiedź:

06.03.2023

Łukaszu, dziękujemy za Twoją wizytę. Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

avatar

Marian Jędral

04.01.2023

Pan z brodą jest bardzo niemiły i wscipski, jestem upoważniony do konta żony a jego interesuje czemu nie założę swojego konta

Odpowiedź:

27.02.2023

Marianie, bardzo przepraszamy jeśli zostałeś obsłużony w sposób nieprofesjonalny. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku - z chęcią wyjaśnimy tę sytuację. Joanna

avatar

Jan Niewrzoł

27.12.2022

Odpowiedź:

27.12.2022

Janie, dziękuję za wysoką ocenę. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia