Placówka bankowa Mickiewicza 10a, Racibórz

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Alicja Śwìętek

02.05.2022

Wspaniała obsługa. Polecam Bank.

Odpowiedź:

10.11.2021

Alicjo, dziękujemy za ocenienie swojego banku na pięć gwiazdek. Krzysztof

avatar

Tomasz Łukasz

11.04.2022

Płace za coś w sklepie ... pieniądze schodzą z konta ... sprzedawcy przychodzi odmowa ... morał jest taki że teraz nie mam ani pieniędzy ani produktu który miałem kupić ... ide do banku to wyjaśnić... pan z brodą mi tłumaczy że muszę czekać 2 dni aż sprawa się wyjaśni... okej ... tłumacze gościowi że dziś nasz klient ma odebrać ten produkt i co teraz ?? Pan nam powiedział że mamy pieniądze to możemy kupić jeszcze raz 🤣🤣 świetną obsługa 👍 nikomu nie polecam tego banku ... A pan z brodą niech nie zagląda ludzią do kieszeni ile jeszcze mają na koncie ... tylko niech zajmie zwrotem pieniędzy na konto wlasciciela bo chyba coś mu się pomyliło...

Odpowiedź:

14.04.2022

Tomasz, bardzo przepraszamy za niedogodności. Wszystkie transakcje zarówno poprawne, jak i niepoprawne są blokowane na rachunku. Bank czeka na informację zwrotną od akceptanta transakcji o jej poprawności. Transakcje wykonywane za pośrednictwem terminala są rozliczane maksymalnie do 7 dni, natomiast wykonywane w bankomatach do 5 dni. W niektórych przypadkach termin ten może wynosić nawet 30 dni od dnia wykonania transakcji. Bank pomniejsza saldo dostępne w przypadku transakcji autoryzowanej o kwotę transakcji (blokada środków). Blokada trwa do momentu rozliczenia i zaksięgowania transakcji, ale nie dłużej niż 7 dni. Po tym terminie bank zdejmuje blokadę środków i powiększa saldo dostępne o kwotę nierozliczonej transakcji. Joanna

avatar

Sławek Kozioł

04.03.2022

Bank jak jeden z wielu. Dobre wrażenia tworzą pracujący tam ludzie. Ja jestem zadowolony. Polecam p. Beatę.

Odpowiedź:

08.03.2022

Sławku, dziękujemy za pozostawienie opinii. Cieszymy się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

avatar

Aneta Rzepka

15.02.2022

Odpowiedź:

15.02.2022

Aneto, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Joanna

avatar

Muszi Muszi

11.02.2022

Obsługa na dobrym poziomie, jednak czas oczekiwania w kolejce masakryczny, pół godziny stania w kolejce a tylko jedna pani obsługuje, poza tym bardzo często nie działają bankomaty i wpłatomaty w placówce.

Odpowiedź:

15.02.2022

Dziękujemy za opinię i przepraszamy za niedogodności. Zachęcamy do umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców, w celu uniknięcia stania w kolejce. Joanna

avatar

Beata Kurek

07.01.2022

Odpowiedź:

07.01.2022

Beato, dziękujemy za 5 gwiazdek. Polecamy się! Joanna

avatar

Ola Urbanczyk

21.10.2021

Odpowiedź:

15.10.2021

Ola, dziękuję za pozostawienie komentarza. Czy możesz podzielić się ze mną szerszy opisem sprawy? Niestety komentarz nie jest jednoznaczny - nie bardzo wiem jak mogę pomóc. Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku, lub zmienić treść komentarza tutaj. Przykro mi, jeśli informacja na naszej stronie wprowadziła Cię w błąd. Michał

avatar

Ewelina Szweda

01.09.2021

Odpowiedź:

01.09.2021

Ewelino, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia