Placówka bankowa Mickiewicza 10a, Racibórz

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Ola Urbanczyk

21.10.2021

Odpowiedź:

15.10.2021

Ola, dziękuję za pozostawienie komentarza. Czy możesz podzielić się ze mną szerszy opisem sprawy? Niestety komentarz nie jest jednoznaczny - nie bardzo wiem jak mogę pomóc. Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku, lub zmienić treść komentarza tutaj. Przykro mi, jeśli informacja na naszej stronie wprowadziła Cię w błąd. Michał

avatar

Ewelina Szweda

01.09.2021

Odpowiedź:

01.09.2021

Ewelino, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

Łarisa Krzyżyk

21.07.2021

Bardzo przyjemna obsługa,doradztwo wspaniałe. Mój doradca Pan Wojtek zawsze jest dla mnie dostępny i z każdą sprawą mogę umówić się z nim do banku na spotkanie. Dziękuje bardzo Panu Wojtkowi.

Odpowiedź:

21.07.2021

Łarisa, dziękujemy za pozostawienie opinii. Niezmiernie nam miło, że jesteś zadowolona z obsługi placówki. Pan Wojtek z pewnością doceni Twoje słowa. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Waldek

05.07.2021

Profesjonalna i rzetelna obsługa. Polecam Pana Wojtka

Odpowiedź:

09.07.2021

Waldku, dziękujemy za opinię. Twoje słowa są dla nas niezwykle istotne. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Joanna

avatar

Klaudia Rusnak

16.03.2021

Miła i rzetelna obsługa. Szybko i konkretnie jesli chodzi o kredyt. W dwóch słowach ,,jestem zadowolona" jesli chodzi o jakąkolwiek pomoc polecam Pana Wojtka

Odpowiedź:

17.03.2021

Klaudio, dziękuję za Twoją opinię i najwyższą notę :) Pan Wojciech na pewno ucieszy się z Twojego komentarza. Miło nam czytać takie słowa. Michał

avatar

src rap

09.03.2021

Obsługa kompetentna ale okres oczekiwania w kolejce nie do zniesienia 1 osoba na całą placówkę masakra. Dodam jeszcze że w innych bankach obsłużą klienta w 10 minut

Odpowiedź:

11.03.2021

Dziękuję za opinię. Przepraszam za niedogodności związane z długim czasem oczekiwania. Szymon

avatar

szymon gierej

04.02.2021

Odpowiedź:

05.02.2021

Szymonie, dziękuję za wystawienie oceny. Cieszę się, że jesteś zadowolony z naszych usług :) Jeśli masz jakieś uwagi bądź sugestie - koniecznie się nimi z nami podziel! Szymon

avatar

Justyna Kocur

03.02.2021

Jestem zadowolna z obsługi klienta w tym banku. Pracownicy placówki są kompetentni, pomocni oraz bardzo zaangażowani w swoją pracę. W placówce panuje miła atmosfera. Polecam!

Odpowiedź:

04.02.2021

Justyno, dziękuję za opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolona z poziomu obsługi w naszym oddziale i dobrze się u nas czujesz! Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia