Placówka bankowa Kościelna 2A, Rybnik

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Katarzyna Pruszkowska

03.11.2025

Bardzo dobry kontakt z przedstawicielem bank

Odpowiedź:

03.11.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

Zofia Grzesińska

25.09.2025

Klientką banku jestem od dwóch lat. Jestem zadowolona z obsługi.Pan Przemek zawsze profesjonalny w swojej rol, miła atmosfera.

Odpowiedź:

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

mirosław Krysztopik

23.09.2025

Obsługa miła i zawsze załatwiam wszystko bez zadtrzeżeń

Odpowiedź:

23.09.2025

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

Tomasz Burda

07.07.2025

Tom polecam

Odpowiedź:

Tomaszu, dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

Bogusław Stanczewski

10.05.2025

Bardzo miła obsługa pomogą, doradzą i umieją fajnie wytłumaczyć a pani Paulina jest super👍

Odpowiedź:

Bogusławie, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

J Z (INFLUENZA)

09.05.2025

Straszliwa spychologia.... tylko plany sprzedażowe się liczą. Pracownice bardzo niesympatyczne i nie przestrzegają polskiego prawa. Prosiłam o obsługę na podstawie obywatel pracownica mi odmówiła. Jeszcze powolywala się autorytetem dyrektora placówki. Jedyna osoba godna szacunku w tej placówce to pan z najdłuższym stażem. Zamknięcie konta wymagało trzech wizyt. Reklamacja nic nie dała.

Odpowiedź:

07.07.2025

Przykro nam słyszeć, że ostatnia wizyta u nas nie przebiegła tak, jak powinna. Twoje dobre doświadczenia i satysfakcja są dla nas najważniejsze. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości. Pozdrawiam, Monika

Jakub Strzelczak

11.04.2025

Bardzo miła obsługa, dziękuję Pani Dorocie za pomoc :)

Odpowiedź:

15.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Dorota sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Max Szczebel

07.04.2025

Miła obsługa przez pana Artura

Odpowiedź:

08.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pan Artur sprostał Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Prezenty last minute

Święta tuż-tuż, a Ty przypominasz sobie, że nie masz jeszcze prezentu dla cioci, brata czy koleżanki z pracy? Spokojnie! Nawet w ostatniej chwili możesz znaleźć prezent, który będzie wyglądał na dobrze przemyślany. Podpowiadamy konkretne i szybkie pomysły, dzięki którym wyjdziesz z opresji i sprawisz radość swoim bliskim. Karta podarunkowa – szybka, ale przemyślana opcja Jeśli nie […] Więcej
 

Jak zrobić świąteczne zakupy bez stresu?

Znasz to uczucie, kiedy na tydzień przed Świętami gorączkowo biegasz po galerii handlowej, szukając ostatnich prezentów? Tłumy, hałas, kolejki, brak miejsc na parkingu i wydatki, które rosną z każdą minutą? Wcale nie musisz tego przeżywać. Święta mogą być spokojne, radosne i naprawdę magiczne. Wszystko zależy od Ciebie i od tego, czy podejdziesz do nich z […] Więcej

Jak zapakować prezenty?

Święta zbliżają się wielkimi krokami, a wraz z nimi czas prezentów. Ale zanim podarunki trafią w ręce bliskich, warto zadbać o ich odpowiednie opakowanie. I wcale nie musi to być błyszczący papier z plastikową wstążką, które po chwili wylądują w koszu. W tym roku podejdź do tematu kreatywnie, a zarazem z troską o środowisko. Poznaj […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku