Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Strona główna Credit Agricole
Bezpieczne bankowanie - dla Ciebie i dla nas w czasie epidemii »
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.2
62 opinie
Opinie naszych klientów
Łukaszu, wszystkie informacje o dodatkowych opłatach znajdują się w tabeli opłat. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy - napisz wiadomość prywatną za pośrednictwem Facebooka. Joanna
Bardzo profesjonalna i miła obsługa.Pelne zadowolenie z udzielonych informacji dt kredyty
Michale, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Michał
Bardzo miła obsluga
Barbaro, dziękujemy! Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Joanna
Witoldzie, dziękujemy za pozostawioną ocenę. Cieszę się, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał
W dniu dzisiejszym miała miejsce sytuacja źle przedstawiająca bank w oczach klientów – nie tylko nas. Oddział mobilny w Rybniku, pani M. L. zdecydowała obsłużyć dwie osoby bez kolejki i wcześniej umówionej wizyty. Jako osoby które czekały w kolejce dużo dłużej poczułyśmy się zlekceważone. Pani M. L. W sposób bardzo arogancki, niegrzeczny i opryskliwy ,podniesionym głosem dała nam do zrozumienia że to Ona podejmuje tutaj decyzje a klient musi grzecznie czekać. Ok, człowiek uzależniony od takich osób, czeka. Ps. Chętnie zgłoszę oficjalna skargę, proszę bank w odpowiedzi (bo pewnie będzie) o namiary do odpowiedniej osoby. Ps. Pani Joanno, pani odpowiedź sugeruje że nie przeczytała pani dokładnie i ze zrozumieniem mojej opinii. Rozumiem, że cyt. " Klient, który wcześniej umówił się na wizytę jest obsługiwany poza kolejnością." Jak WSPOMNIAŁAM WYŻEJ osoby obsłużone przed nami były BEZ kolejki i BEZ wcześniej umówionej wizyty.
Olu, przepraszamy za niedogodności. Nasza placówka jest aktualnie w trakcie remontu i obsługa w punkcie mobilnym jest utrudniona - prosimy o wyrozumiałość. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Klient, który wcześniej umówił się na wizytę jest obsługiwany poza kolejnością. Przekazuję również przeprosiny od dyrektora placówki. Naszą intencją nie było, abyś poczuła się źle potraktowana. Jeśli coś jeszcze wymaga wyjaśnienia to zachęcamy do kontaktu w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna
Janie, dziękujemy za wysoką notę. Joanna
Januszu, miło nam, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał
Izabelo, dziękujemy za 5 gwiazdek. Polecamy się! Joanna
15%
Sprawdź szczegóły15%
Sprawdź szczegóły12%
Sprawdź szczegóły15%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły20%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły10%
Sprawdź szczegóły