Placówka bankowa Kościelna 2A, Rybnik

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Łukasz Corleone

25.05.2022

Odpowiedź:

03.05.2022

Łukaszu, wszystkie informacje o dodatkowych opłatach znajdują się w tabeli opłat. Jeśli potrzebujesz naszej pomocy - napisz wiadomość prywatną za pośrednictwem Facebooka. Joanna

avatar

michal Misztal

24.05.2022

Bardzo profesjonalna i miła obsługa.Pelne zadowolenie z udzielonych informacji dt kredyty

Odpowiedź:

27.05.2022

Michale, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Michał

avatar

Barbara Szada

24.05.2022

Bardzo miła obsluga

Odpowiedź:

24.05.2022

Barbaro, dziękujemy! Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Joanna

avatar

Witold Kwiatkowski

18.05.2022

Odpowiedź:

18.05.2022

Witoldzie, dziękujemy za pozostawioną ocenę. Cieszę się, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

Ola B.

09.05.2022

W dniu dzisiejszym miała miejsce sytuacja źle przedstawiająca bank w oczach klientów – nie tylko nas. Oddział mobilny w Rybniku, pani M. L. zdecydowała obsłużyć dwie osoby bez kolejki i wcześniej umówionej wizyty. Jako osoby które czekały w kolejce dużo dłużej poczułyśmy się zlekceważone. Pani M. L. W sposób bardzo arogancki, niegrzeczny i opryskliwy ,podniesionym głosem dała nam do zrozumienia że to Ona podejmuje tutaj decyzje a klient musi grzecznie czekać. Ok, człowiek uzależniony od takich osób, czeka. Ps. Chętnie zgłoszę oficjalna skargę, proszę bank w odpowiedzi (bo pewnie będzie) o namiary do odpowiedniej osoby. Ps. Pani Joanno, pani odpowiedź sugeruje że nie przeczytała pani dokładnie i ze zrozumieniem mojej opinii. Rozumiem, że cyt. " Klient, który wcześniej umówił się na wizytę jest obsługiwany poza kolejnością." Jak WSPOMNIAŁAM WYŻEJ osoby obsłużone przed nami były BEZ kolejki i BEZ wcześniej umówionej wizyty.

Odpowiedź:

14.04.2022

Olu, przepraszamy za niedogodności. Nasza placówka jest aktualnie w trakcie remontu i obsługa w punkcie mobilnym jest utrudniona - prosimy o wyrozumiałość. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów. Klient, który wcześniej umówił się na wizytę jest obsługiwany poza kolejnością. Przekazuję również przeprosiny od dyrektora placówki. Naszą intencją nie było, abyś poczuła się źle potraktowana. Jeśli coś jeszcze wymaga wyjaśnienia to zachęcamy do kontaktu w wiadomości prywatnej na Facebooku. Joanna

avatar

Jan Lubos

09.05.2022

Odpowiedź:

09.05.2022

Janie, dziękujemy za wysoką notę. Joanna

avatar

Janusz Malek

06.05.2022

Odpowiedź:

06.05.2022

Januszu, miło nam, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

izabela majewski

19.04.2022

Odpowiedź:

19.04.2022

Izabelo, dziękujemy za 5 gwiazdek. Polecamy się! Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

BLIK – co to jest i jak z niego korzystać?

Musisz zapłacić za zakupy w sklepie, wypłacić nagle gotówkę z bankomatu albo pilnie rozliczyć się ze znajomym, a nie wziąłeś ze sobą portfela? Skorzystaj z płatności BLIK! W ostatnim czasie smartfony stały się na tyle niezbędnym przedmiotem w życiu codziennym, że pewnie częściej zdarzy Ci się wyjść z domu bez gotówki lub karty płatniczej, niż […] Więcej
 

Silne uwierzytelnienie – co to jest i dlaczego jest stosowane?

Rozwój technologii niesie za sobą mnóstwo korzyści, ale również wynikające z niego zagrożenia. By zwiększyć bezpieczeństwo korzystania z usług płatniczych oferowanych drogą elektroniczną oraz zminimalizować możliwość wystąpienia oszustw i nadużyć na tym polu, wprowadzono konieczność stosowania procedur silnego uwierzytelnienia. Co to jest silne uwierzytelnienie? Silne uwierzytelnienie – SCA (z ang. Strong Customer Authentication) oznacza sposób […] Więcej

Pieniądze z komunii – co z nimi zrobić?

Maj to miesiąc, w którym co roku wiele dzieci otrzymuje po raz pierwszy pokaźną sumę pieniędzy i rozpoczyna swoją pierwszą przygodę z finansami. Mowa oczywiście o komunijnych prezentach. Warto ten moment wykorzystać i podpowiedzieć dzieciom, jak mogą zagospodarować zebrany kapitał. Jeśli w odpowiedni sposób wskażemy korzyści dostępnych rozwiązań, to finalnie zadowoleni będą wszyscy – dzieci […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia