Placówka bankowa Kościelna 2A, Rybnik

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

Katarzyna Pruszkowska

03.11.2025

Bardzo dobry kontakt z przedstawicielem bank

Odpowiedź:

03.11.2025

Cieszy nas, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wysoką notę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam, Michał

Zofia Grzesińska

25.09.2025

Klientką banku jestem od dwóch lat. Jestem zadowolona z obsługi.Pan Przemek zawsze profesjonalny w swojej rol, miła atmosfera.

Odpowiedź:

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

mirosław Krysztopik

23.09.2025

Obsługa miła i zawsze załatwiam wszystko bez zadtrzeżeń

Odpowiedź:

23.09.2025

Cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Michał

Tomasz Burda

07.07.2025

Tom polecam

Odpowiedź:

Tomaszu, dziękujemy za Twoją wizytę. Miło nam, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

Bogusław Stanczewski

10.05.2025

Bardzo miła obsługa pomogą, doradzą i umieją fajnie wytłumaczyć a pani Paulina jest super👍

Odpowiedź:

Bogusławie, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

J Z (INFLUENZA)

09.05.2025

Straszliwa spychologia.... tylko plany sprzedażowe się liczą. Pracownice bardzo niesympatyczne i nie przestrzegają polskiego prawa. Prosiłam o obsługę na podstawie obywatel pracownica mi odmówiła. Jeszcze powolywala się autorytetem dyrektora placówki. Jedyna osoba godna szacunku w tej placówce to pan z najdłuższym stażem. Zamknięcie konta wymagało trzech wizyt. Reklamacja nic nie dała.

Odpowiedź:

07.07.2025

Przykro nam słyszeć, że ostatnia wizyta u nas nie przebiegła tak, jak powinna. Twoje dobre doświadczenia i satysfakcja są dla nas najważniejsze. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości. Pozdrawiam, Monika

Jakub Strzelczak

11.04.2025

Bardzo miła obsługa, dziękuję Pani Dorocie za pomoc :)

Odpowiedź:

15.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Dorota sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

Max Szczebel

07.04.2025

Miła obsługa przez pana Artura

Odpowiedź:

08.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pan Artur sprostał Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku