Placówka bankowa Kościelna 2A, Rybnik

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Mieczyslaw K

02.12.2024

Polecam placówkę w Rybniku, a szczególnie doradcę Panią Ilonę. Miałem problem z aplikacją mobilną, ale przy pomocy Pani Ilony udało się szybko ją zainstalować. Wszystko wytlumaczyla, pokierowala, ze wszystko wydalo sie banalnie proste. W każdej sprawie można kontaktować się, a Pani doradczyni chętnie pomoże.

avatar

Adam Lipinsky

02.12.2024

Bank Credit Agricole Rybnik ul. Kościelna. Profesjonalizm, wysoka kultura, miła atmosfera - i tak od wielu lat!!!

avatar

Adam

24.11.2024

Fatalna placówka ale może dla tego , że zarządza nią fatalna Pani dyrektor Małgorzata , nieszanująca ludzi , klientów . Załatwienie na miejscu czegokolwiek wiąże się długim oczekiwaniem niezależnie czy jest się klientem zwykłym czy biznesowym . Obsługa łącznie z Panią dyrektor nie zna procedur w swoim banku , wprowadza klientów w błąd uniemożliwiając zamknięcie konta w placówce odsyła pod numer telefonu gdzie Pani Ewelina odbiera co drugi dzień chyba ... Jak się w końcu dodzwoni do Pani Eweliny to się okazuje , ze jednak konta zamyka się w placówce ... Pomijając to w większości banków ma się możliwość założenia profilu zaufanego , gwarancji bankowej , czy opinii bankowej w tym nie i tak by jeszcze można pisać . Ps Pani Dyrektor , proszę się podszkolić u swojego podwładnego Pana Artura - polecam klientom kontakt z tym Panem ( w dobrym tego słowa znaczeniu ) niestety też mocno oblegany . Bank skupiony tylko na zarabianiu , nie można załatwić tych spraw na , których bank nie zarabia a które bez problemu są dostępne w innych bankach . Pracownik w placówce nic nie wie , odsyła do infolinii albo aplikacji , 3 osoby potwierdziły , ze bank nie wystawia opinii do gwarancji ubezpieczeniowej , jedna , ze tak ale trzeba zapłacić . Prowadzenie konta firmowego w tym banku to naprawdę wyzwanie .

Odpowiedź:

27.11.2024

Przepraszam za negatywne doświadczenia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów niezależnie od ich profilu. Monika

avatar

Tomasz Steuer

17.11.2024

Długo sie czeka

avatar

Izabela Szopa

16.11.2024

Sprawa załatwiona bardzo szybko i sprawnie. Polecam.

Odpowiedź:

18.11.2024

Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał

avatar

Luc Luc

08.11.2024

Jak po pierwszej wizycie chciałem polecać tą placówkę i mojego "doradcę" tak z każdą późniejszą chwilą odradzam ... Otrzymałem telefon że mogę dostać zwrot pewnej kwoty (brałem sprzęt na raty) po otwarciu konta. Zdecydowałem się na wizytę i założenie konta. Pech chciał, że trafiłem na "przemiłą" Panią ILONĘ. Podczas pierwszego spotkania "wszystko" zostało mi wytłumaczone i Pani Ilona zapronowała mi dodatkowy na koncie. Mimo, że go nie chciałem i nie potrzebowałem to zgodziłem się, ponieważ Pani ILONA stwierdziła że po miesiącu do mnie zadzwoni i go wyłączymy, a jest on całkowicie "bezplatny". Tylko do siebie mogę mieć tu pretensje. Po miesiącu telefonu nie było i musiałem sam się upomnieć o spotkanie w celu wyłączenia debetu. Okazało się, że Pani ILONA zapomniała (po raz pierwszy) mi zadzwonić- zdarza się, jesteśmy tylko ludźmi. Podczas drugiej wizyty i złożeniu dyspozycji wycofania debetu poprosiłem o pełnomocnictwo dla mojej żony żeby miała dostęp do aplikacji bankowej. Po podpisaniu dokumentów dowiedziałem się, że jest to usługa płatna (bywa - nic nie jest za darmo). Zgodziłem się. Musiałem podejść po raz trzeci z żoną żeby wszystko podpisać. Pani Ilona nie mogła mnie przyjąć i skierowała mnie do Pani Aleksandry (jeśli coś będziecie chcieli załatwiać to tylko z tą Panią - mega miła i konkretna). Podpisaliśmy wszystkie dokumenty i zadałem pytanie skąd mam dwie drobne opłaty pobrane z konta. Okazało się, że to oplaty za debet na koncie przyznany mi przez Panią Ilonę (zapomniała mi o tych opłatach powiedzieć, po raz drugi). Gdy poprosiłem o podejście do stanowiska Pani ILONY, niestety nie podeszła, ale dowiedziałem się, że zareklamuje te opłaty (to nie było duża kwota- chodziło o zasadę i celowe zatajenie faktów przez Panią ILONĘ...). Był to dzień 27 września. Standardowo czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Poczekałem do 14 października, bo odpowiedzi nie było i napisałem smsa do Pani ILONY co z moją reklamacją (w końcu ponad dwa tygodnie minęły, jak obiecała że zareklamuje). Dostałem zwrotną informację, że reklamacja jest zgłoszona i bank ma czas do 16 października na odpowiedź. Szybkość banku jednak "mile" mnie zaskoczyła bo już 15 października miałem te drobne złotówki na koncie. Oczywiście otrzymałem wiadomość od Pani Ilony, że reklamacja została uznana. Wszystko pięknie ładnie, gdyby nie fakt, że Pani ILONA reklamację wprowadziła dopiero 14 października po mojej wiadomości (zapomniała po raz trzeci) ponieważ zadzwoniłem sobie na infolinię sprawdzić kiedy została ona wprowadzona. Niestety nie tak załatwia się sprawy, dlatego nie polecam "robić interesów" z Panią ILONĄ, która niestety nie informuje o wszystkich ukrytych kosztach. Polecam za to Panią Aleksandrę, która załatwiła moja sprawę do końca.

avatar

Stanislaw Wojcikkk

07.11.2024

Serdecznie polecam Panią Ilonę. Założyłem konto z polecenia żony. Jesteśmy oboje zadowoleni. Pani Ilona wszystko wytłumaczyła, pomogła zainstalować aplikacje. Ogólnie, cały oddział ładnie prezentuje się. Polecamy!

Odpowiedź:

08.11.2024

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie 😊 Michał

avatar

Arkadiusz Płanica

31.10.2024

Nie odbierajom telefonu.Przelewy z pracy będe jusz załatwiał 4raz powiadomienia na telefon

Blog Banku Credit Agricole

 

Planszówki na długie zimowe wieczory

Zimowe wieczory to idealny czas, by usiąść w gronie rodziny lub przyjaciół i oddać się wspólnej zabawie. Kiedy wieczory są długie, nic tak nie poprawia nastroju, jak spędzony czas przy grach. To nie tylko świetna rozrywka, ale także doskonała okazja, by oderwać się od ekranów i monitorów. Przedstawimy kilka wyjątkowych tytułów, które zapewnią niezapomnianą przygodę – od pełnego wyobraźni Dixita, przez emocjonujące Eksplodujące Kotki, aż po towarzyskie perełki, takie jak Tajniacy, Monopoly i Decrypto. Sprawdź nasze propozycje i wybierz coś idealnego dla siebie! Więcej

Jak uczyć najmłodszych odpowiedzialności za ślad węglowy?

„Każdy nasz krok zostawia ślad” – to zdanie nabiera szczególnego znaczenia, gdy myślimy o wychowywaniu dzieci. To od nas, rodziców, zależy, czy nauczą się wybierać ścieżki, które chronią planetę, zamiast jej szkodzić. Wprowadzanie najmłodszych w świat ochrony środowiska nie musi być trudne ani nudne. Sprawdź, jak zrobić to w sposób przystępny i kreatywny! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia