Placówka bankowa Kościelna 2A, Rybnik

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-17:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Bogusław Stanczewski

10.05.2025

Bardzo miła obsługa pomogą, doradzą i umieją fajnie wytłumaczyć a pani Paulina jest super👍

Odpowiedź:

Bogusławie, dziękujemy za miłe słowa. Bardzo się cieszymy, że spełniliśmy Twoje oczekiwania. Joanna

avatar

J Z (INFLUENZA)

09.05.2025

Straszliwa spychologia.... tylko plany sprzedażowe się liczą. Pracownice bardzo niesympatyczne i nie przestrzegają polskiego prawa. Prosiłam o obsługę na podstawie obywatel pracownica mi odmówiła. Jeszcze powolywala się autorytetem dyrektora placówki. Jedyna osoba godna szacunku w tej placówce to pan z najdłuższym stażem. Zamknięcie konta wymagało trzech wizyt. Reklamacja nic nie dała.

avatar

Zofia Grzesińska

15.04.2025

Klientką banku jestem od dwóch lat. Jestem zadowolona z obsługi.Pan Przemek zawsze profesjonalny w swojej rol, miła atmosfera.

Odpowiedź:

16.04.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Jakub Strzelczak

11.04.2025

Bardzo miła obsługa, dziękuję Pani Dorocie za pomoc :)

Odpowiedź:

15.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pani Dorota sprostała Twoim oczekiwaniom. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Tatiana

avatar

Max Szczebel

07.04.2025

Miła obsługa przez pana Artura

Odpowiedź:

08.04.2025

Miło nam słyszeć, że Pan Artur sprostał Twoim oczekiwaniom. Polecamy się także na przyszłość. Tatiana

avatar

Arkadiusz Kufel

30.03.2025

Odpowiedź:

31.03.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Tatiana

avatar

Gabriela Mnich-Witkowska

18.03.2025

Odpowiedź:

20.03.2025

Miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Jesteśmy dla Ciebie, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał

avatar

Agnieszka Sopniewska

11.03.2025

Zawsze jestem bardzo zadowolona z efektu wizyty w tej placówce.

Odpowiedź:

Agnieszko, dziękuję za najwyższą notę. Zapraszamy ponownie. Zuzanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Rewolucja w akceptacji kart, czyli SoftPOS – terminal w telefonie i płatności bez dodatkowego sprzętu!

Płatności zbliżeniowe w ostatnich latach przeszły prawdziwą rewolucję. Na rynku pojawiły się innowacyjne rozwiązania dla przedsiębiorców, które ułatwiają przyjmowanie płatności bezgotówkowych z dowolnego miejsca. Prosty terminal w telefonie w ramach aplikacji SoftPOS to rozwiązanie, które pozwoli Ci przyjmować płatności zbliżeniowe Visa i MasterCard w dowolnym momencie – wszędzie tam, gdzie jesteś. Jak działa terminal płatniczy […] Więcej
 

Czym jest terminal płatniczy POS i jak działa?

Przyjmowanie płatności zbliżeniowych w firmach powoli jest standardem. W praktyce terminale POS dla przedsiębiorców to spore ułatwienie. Z takim sprzętem możesz swobodnie przyjmować płatności bezgotówkowe od klientów. A więc co to jest terminal płatniczy POS, jak działa i kiedy przedsiębiorca ma obowiązek zainstalować takie urządzenie? Dowiedz się więcej! Terminal płatniczy POS – co to? Nowoczesne […] Więcej

Zadowolenie w każdym kanale. Credit Agricole z najlepszą obsługą zdalną

Nasze kanały kontaktu traktujemy jak ekosystem, który współdziała omnikanałowo. Mamy świadomość, że wszystko co robimy musi spełniać oczekiwania w wielu kanałach jednocześnie, wszędzie tam gdzie są nasi klienci – mówi Damian Ragan, wiceprezes zarządu Credit Agricole. W tegorocznej edycji konkursu Instytucja Roku nasz bank został wyróżniony za najlepszą obsługę w kanałach zdalnych. Przeczytaj, jak to […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku