Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-17:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.5
169 opinii
Opinie naszych klientów
Polecam placówkę w Rybniku, a szczególnie doradcę Panią Ilonę. Miałem problem z aplikacją mobilną, ale przy pomocy Pani Ilony udało się szybko ją zainstalować. Wszystko wytlumaczyla, pokierowala, ze wszystko wydalo sie banalnie proste. W każdej sprawie można kontaktować się, a Pani doradczyni chętnie pomoże.
Bank Credit Agricole Rybnik ul. Kościelna. Profesjonalizm, wysoka kultura, miła atmosfera - i tak od wielu lat!!!
Fatalna placówka ale może dla tego , że zarządza nią fatalna Pani dyrektor Małgorzata , nieszanująca ludzi , klientów . Załatwienie na miejscu czegokolwiek wiąże się długim oczekiwaniem niezależnie czy jest się klientem zwykłym czy biznesowym . Obsługa łącznie z Panią dyrektor nie zna procedur w swoim banku , wprowadza klientów w błąd uniemożliwiając zamknięcie konta w placówce odsyła pod numer telefonu gdzie Pani Ewelina odbiera co drugi dzień chyba ... Jak się w końcu dodzwoni do Pani Eweliny to się okazuje , ze jednak konta zamyka się w placówce ... Pomijając to w większości banków ma się możliwość założenia profilu zaufanego , gwarancji bankowej , czy opinii bankowej w tym nie i tak by jeszcze można pisać . Ps Pani Dyrektor , proszę się podszkolić u swojego podwładnego Pana Artura - polecam klientom kontakt z tym Panem ( w dobrym tego słowa znaczeniu ) niestety też mocno oblegany . Bank skupiony tylko na zarabianiu , nie można załatwić tych spraw na , których bank nie zarabia a które bez problemu są dostępne w innych bankach . Pracownik w placówce nic nie wie , odsyła do infolinii albo aplikacji , 3 osoby potwierdziły , ze bank nie wystawia opinii do gwarancji ubezpieczeniowej , jedna , ze tak ale trzeba zapłacić . Prowadzenie konta firmowego w tym banku to naprawdę wyzwanie .
Przepraszam za negatywne doświadczenia. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najsprawniej obsługiwać klientów niezależnie od ich profilu. Monika
Długo sie czeka
Sprawa załatwiona bardzo szybko i sprawnie. Polecam.
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Michał
Jak po pierwszej wizycie chciałem polecać tą placówkę i mojego "doradcę" tak z każdą późniejszą chwilą odradzam ... Otrzymałem telefon że mogę dostać zwrot pewnej kwoty (brałem sprzęt na raty) po otwarciu konta. Zdecydowałem się na wizytę i założenie konta. Pech chciał, że trafiłem na "przemiłą" Panią ILONĘ. Podczas pierwszego spotkania "wszystko" zostało mi wytłumaczone i Pani Ilona zapronowała mi dodatkowy na koncie. Mimo, że go nie chciałem i nie potrzebowałem to zgodziłem się, ponieważ Pani ILONA stwierdziła że po miesiącu do mnie zadzwoni i go wyłączymy, a jest on całkowicie "bezplatny". Tylko do siebie mogę mieć tu pretensje. Po miesiącu telefonu nie było i musiałem sam się upomnieć o spotkanie w celu wyłączenia debetu. Okazało się, że Pani ILONA zapomniała (po raz pierwszy) mi zadzwonić- zdarza się, jesteśmy tylko ludźmi. Podczas drugiej wizyty i złożeniu dyspozycji wycofania debetu poprosiłem o pełnomocnictwo dla mojej żony żeby miała dostęp do aplikacji bankowej. Po podpisaniu dokumentów dowiedziałem się, że jest to usługa płatna (bywa - nic nie jest za darmo). Zgodziłem się. Musiałem podejść po raz trzeci z żoną żeby wszystko podpisać. Pani Ilona nie mogła mnie przyjąć i skierowała mnie do Pani Aleksandry (jeśli coś będziecie chcieli załatwiać to tylko z tą Panią - mega miła i konkretna). Podpisaliśmy wszystkie dokumenty i zadałem pytanie skąd mam dwie drobne opłaty pobrane z konta. Okazało się, że to oplaty za debet na koncie przyznany mi przez Panią Ilonę (zapomniała mi o tych opłatach powiedzieć, po raz drugi). Gdy poprosiłem o podejście do stanowiska Pani ILONY, niestety nie podeszła, ale dowiedziałem się, że zareklamuje te opłaty (to nie było duża kwota- chodziło o zasadę i celowe zatajenie faktów przez Panią ILONĘ...). Był to dzień 27 września. Standardowo czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni. Poczekałem do 14 października, bo odpowiedzi nie było i napisałem smsa do Pani ILONY co z moją reklamacją (w końcu ponad dwa tygodnie minęły, jak obiecała że zareklamuje). Dostałem zwrotną informację, że reklamacja jest zgłoszona i bank ma czas do 16 października na odpowiedź. Szybkość banku jednak "mile" mnie zaskoczyła bo już 15 października miałem te drobne złotówki na koncie. Oczywiście otrzymałem wiadomość od Pani Ilony, że reklamacja została uznana. Wszystko pięknie ładnie, gdyby nie fakt, że Pani ILONA reklamację wprowadziła dopiero 14 października po mojej wiadomości (zapomniała po raz trzeci) ponieważ zadzwoniłem sobie na infolinię sprawdzić kiedy została ona wprowadzona. Niestety nie tak załatwia się sprawy, dlatego nie polecam "robić interesów" z Panią ILONĄ, która niestety nie informuje o wszystkich ukrytych kosztach. Polecam za to Panią Aleksandrę, która załatwiła moja sprawę do końca.
Serdecznie polecam Panią Ilonę. Założyłem konto z polecenia żony. Jesteśmy oboje zadowoleni. Pani Ilona wszystko wytłumaczyła, pomogła zainstalować aplikacje. Ogólnie, cały oddział ładnie prezentuje się. Polecamy!
Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie 😊 Michał
Nie odbierajom telefonu.Przelewy z pracy będe jusz załatwiał 4raz powiadomienia na telefon