Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.8
120 opinii
Opinie naszych klientów
Witam serdecznie,szkoda że można dać tylko 5 gwiazdek,naprawdę to jedno z nielicznych miejsc do którego wchodząc jako petent wchodzę uśmiechnięty i wychodzę w pełni usatysfakcjonowany naprawdę. Obsługa rewelacyjna korzystałem z biura w Rybniku i mam porównanie ,Panie zasługują na pełen szacunek i uznanie z mojej strony... Ps.dodam tylko że to nie była jednorazowa obsługa korzystałem z tego biura już 3 krotnie w przeciągu 4 lat i wspominam tę obsługę rewelacyjnie.Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za Pełen profesjonalizm i ekspresową obsługę.
Szymonie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Michał
Serdecznie polecam Panią Kasię, przemiła i pomocna w każdym momencie. Pełen profesjonalizm od początku do końca usługi.
Aleksandro, dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Polecamy się także na przyszłość. Michał
Nie polecam. Pracownicy niekompetentni. Boją się udzielić odpowiedzi na proste pytanie lub nie potrafią odpowiedzieć. Zostałem oszukany przez bank. Nikt nie potrafi mi wytłumaczyć co się stało. Odpowiedz pracownika polega na przezuceniu odpowiedzialności na centrale bo ona nie wie. Ludzie trzymajcie sie z daleka od tego banku. Teraz do banku jeżeli chcecie coś wyjaśnić to pani kasia jako wasz flagowy oszust ma kontakt do mnie.
Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Jeśli możemy jakoś pomóc - zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Monika
Miłe powitanie klienta.Bardzo miła obsługa, Pani Kasia wszytko ładnie tłumaczy, doradza co i jak najlepiej zrobić.
Karolu, dziękujemy za miłe słowa. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Joanna
Dziękujemy pani Jolancie za profesjonalną obsługę. Serdecznie polecam.
Zofio, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał
Pierwszy raz spotkałam się z sytuacją, gdzie doradca klienta, podczas obsługi w innej sprawie, odmawia przyjęcia wpłaty większej kwoty gotówki odsyłając klienta do wpłatomatu. Jakbym chciała skorzystać z wpłatomatu, to nie przychodziłabym do placówki. Tym bardziej, że doradczyni nie miała innych klientów, placówka bankowa świeciła pustką. Warto się zastanowić, kogo zatrudniacie oraz czy oddział banku jest dla klienta, czy jednak klient jest intruzem i mile widziani są tylko klienci, którzy mają wpływ na wykonanie planów. Pani doradczyni również mogłaby być milsza. Rozumiem, że każdy może mieć słabszy dzień, jednak czy warto swoje frustracje przelewać na klienta?
Anno, bardzo nam przykro, jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Joanna
Bardzo kompetentna obsługa. Rzeczowo i spokojnie.Pani Kasia polecam serdecznie.
Iwono, dziękujemy za Twoją opinię. Pozostajemy do dyspozycji :) Joanna
Bardzo uprzejma i miła Pani Katarzyna , pełen profesjonalizm, wszystko dokładnie tłumaczy . Bardzo dobrze załatwia się sprawy gdy w urzędach i bankach są tak sympatyczni ludzie
Edyto, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozostajemy do Twojej dyspozycji. Michał