Placówka bankowa Rynek 10, Żory

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Mateusz Palka

21.09.2021

Odpowiedź:

21.09.2021

Mateuszu, dziękujemy za zaufanie. Miło wiedzieć, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%. Michał

avatar

Stefan Piechaczek

26.08.2021

Jestem bardzo zadowolony z obslugi doradców tej Placówki. Panie pomogą ze wszystkim, w ofercie kredytu żeby było korzystnie jak i w obsłudze konta na aplikacji i www.

Odpowiedź:

27.08.2021

Stefanie, dziękujemy za opinię. Bardzo się cieszymy, że nasza oferta kredytu spełniła Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoje zaufanie! Joanna

avatar

Piotr Mularczyk

19.05.2021

Odpowiedź:

19.05.2021

Piotrze, dziękujemy za przyznanie nam 5 gwiazdek :) Joanna

avatar

Edward Trojanowicz

17.05.2021

Odpowiedź:

18.05.2021

Edwardzie, dziękujemy za ocenę. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

MIRELLA Sz

22.02.2021

Profesjonalne podejście do klienta podczas wizyty w placówce. Fachowa obsługa i doradztwo ze strony Pani Anny Palka. Doradzi zarówno przy ubezpieczeniu jak i przy wyborze konta osobistego. Informuje o akcjach specjalnych i aktualnych promocjach banku. Panie zawsze miłe i uśmiechnięte.

Odpowiedź:

23.02.2021

Dziękujemy za Twoją wizytę w naszej placówce bankowej. Miło nam, że jesteś zadowolona i tak wysoko cenisz pracę naszych doradców. Pani Annie na pewno także będzie miło zapoznać się z Twoim komentarzem. Michał

avatar

Wadim Kula

20.02.2021

Panie bardzo mile, profesjonalna obsluga. Problem z ktorym przyszedlem zostal szybko rozwiazany, polecam ta placowke wszystkim.

Odpowiedź:

21.02.2021

Wadimie, dziękujemy za Twoją opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony z obsługi. Pozdrawiam, Michał

avatar

Łukasz Zaleski

17.11.2020

Odpowiedź:

20.11.2020

Łukaszu, dziękuję za opinię. W razie jakichkolwiek problemów lub dodatkowych potrzeb zachęcam do ponownego kontaktu. Szymon

avatar

Sylwia Chrapek

12.11.2020

Jest to jedyny bank który nie szanuje swoich klientów.Wchodzac do tej placówki ciągle słyszę,(może Pani skorzystać z bankomatu)!!Ma to miejsce w czasie epidemii,tylko nie rozumie bo te Panie co pracują w banku są zabezpieczone pleksami,maskami,czego się boją,te babska Z bankow także chodzą do sklepów . Powinniśmy ich nie obsługiwać niech zamawiają żarcie przez internet!!!!

Odpowiedź:

20.11.2020

Sylwio, nasi doradcy informują, że operacje związane z wpłatą i wypłatą gotówki klienci mogą zrealizować samodzielnie. Zazwyczaj ma to miejsce w przypadku dłuższej kolejki oczekujących klientów. Obsługujemy wszystkich naszych klientów. Przykro mi, że masz taką opinię. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia