Placówka bankowa Al. Najświętszej Maryi Panny 35, Częstochowa

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:30-16:30

Śr.: 10:00-18:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Zapraszamy do naszego oddziału znajdującego się przy Al. Najświętszej Maryi Panny. Pracujemy w godzinach 9:00-17:00. Zachęcamy od odwiedzania naszej placówki szczególnie w godzinach 11:00-13:30 ze względu na krótszy czas oczekiwania na obsługę. Państwa uwadze polecamy zwłaszcza ofertę kont osobistych oraz promocję produktów kredytowych. Zapraszamy do korzystania z wydzielonej strefy CA24, w której można zrealizować wpłaty i wypłaty na rachunek oraz przelewy. Do zobaczenia


Opinie naszych klientów

avatar

Kajetan Walachniewicz

08.10.2021

Odpowiedź:

08.10.2021

Kajetanie, dziękujemy za wysoką notę :) Miło wiedzieć, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do kontaktu. Michał

avatar

Wioletta Sikora

27.08.2021

Przemiła i fachowa obsługa pani Ewa Cichoń fantastyczna kobieta i fachowiec jakich mało . Pani Amelia Biel takze super fachowiec.

Odpowiedź:

27.08.2021

Wioletto, cieszę się, że mogliśmy pomóc. Dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolona. Pani Ewie na pewno będzie miło. Pozdrawiam, Michał

avatar

Blazej Skowronek

03.08.2021

Bank bardzo ale to bardzo wpozadku obsługa na duzy++++wiele można załatwić kredyty udzielane są na bardzo dobrych warunkach spłaty też są ok naprawdę normalny bank

Odpowiedź:

05.08.2021

Błażeju, dziękujemy za miłe słowa. Jest nam bardzo miło, że jesteś zadowolony z naszej oferty kredytów. Zapraszamy ponownie! Joanna

avatar

Monika Gonera

23.07.2021

Najlepsza placówka w mieście najlepszy doradca Pani Ewunia .

Odpowiedź:

23.07.2021

Moniko, dziękujemy za komentarz. Bardzo się cieszymy, że masz tak miłe odczucia po wizycie. Dziękujemy również za docenienie pracy Pani Ewy. Joanna

avatar

Lech Kamiński

01.09.2020

Jest kasa ale do oddania

Odpowiedź:

07.09.2020

Dziękuję za opinię. Czy mógłbyś proszę ją rozwinąć? Co, Twoim zdaniem, moglibyśmy poprawić w kwestii świadczonych przez nas usług? Szymon

avatar

Arkadiusz Zasun

08.05.2020

Odpowiedź:

14.05.2020

Arkadiusz, cieszy nas, że jesteś zadowolony. Michał

avatar

Barbara Sowa (puchaczb)

17.03.2020

Kerowniczka banku w Częstochowie w 2 alei zaniedbuje pracowników oraz klientów, korzystając z toalety dowiedziałam sie że nie ma mydła do dezynfekcji rąk, pracownicy nie maja rękawiczek przynoszą swoje z domu a o płynie do odkarzania mozna pomarzyć....

Odpowiedź:

17.03.2020

Barbaro, dziękuję za Twój komentarz. Jako bank bardzo poważnie podchodzimy do aktualnej sytuacji w kraju. Twoje uwagi zostaną przekazane do odpowiedniej jednostki. Jednocześnie zapraszam do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi przez nas na stronie https://www.credit-agricole.pl/bezpieczenstwo/bezpieczne-bankowanie-dla-ciebie-i-dla-nas Michał

avatar

Bartosz Magierowski

08.01.2020

Bardzo długi czas oczekiwania, bank pełen ludzi a tylko jedna osoba obsługująca.

Odpowiedź:

09.01.2020

Bartosz, przepraszam za długi czas oczekiwania na obsługę. Zweryfikujemy tę sprawę. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia