Placówka bankowa Krakowska 3, Tarnowskie Góry

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

Irena Machura

17.10.2024

Obsługa w placówce Wasze banku była bardzo miła i fachowa. Godna polecenia !

Odpowiedź:

Ireno, miło wiedzieć, że tak wysoko cenisz sobie nasz profesjonalizm. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał

avatar

Karolina Paździor-Banas

01.07.2024

Odpowiedź:

03.07.2024

Karolino, dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał

avatar

Daria Samisz

21.06.2024

Byłam dziś w oddziale i odradzam wizytę. Do oddziału chciałam wejść z rowerem, żeby nie zostawić go przed wejściem. Od razu zostałam wyproszona z oddziału. Poprosiłam kierownika i grzecznie zapytałam czy będzie to problem jak wejdę do oddziału z rowerem bo boję się go zostawiać przed oddziałem. Pani była do mnie od razu nastawiona negatywnie. Usłyszałam, że autem i rowerem do oddziału nie wieżdża się, więc ona mi nie pozwala wejść nie bo nie. Dodam, że oddział był pusty. A rzekoma Pani Kierownik prowadziła prywatne rozmowy z innymi pracownikami się śmiejąc.

Odpowiedź:

10.07.2024

Dario, bardzo nam przykro, że nie jesteś zadowolona z wizyty. Niestety wewnątrz oddziału nie ma miejsca na pozostawienie rowerów. Joanna

avatar

Iwona Sikora

17.06.2024

Bardzo Profesjonalna pomoc,dziękuję bardzo Pani Alicji.

Odpowiedź:

28.06.2024

Iwono, cieszy nas, że jesteś zadowolona z naszej współpracy. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

1 2

02.06.2024

Odpowiedź:

03.06.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Michał

avatar

Joanna

27.05.2024

Polecam Panią Karolinę bardzo uprzejmą i kompetentna. Polecam 100%

Odpowiedź:

28.05.2024

Joanno, dziękujemy za miłe słowa w kierunku Pani Karoliny. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc. Joanna

avatar

ziom ziom

30.04.2024

Odpowiedź:

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek. W razie dodatkowych potrzeb, jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Dominik Bielawski

15.04.2024

Fatalna obsługa w placówce stacjonarnej, czas oczekiwania na obsłużenie 1 osoby to około 1,5/2h

Odpowiedź:

27.05.2024

Dominiku, bardzo przepraszamy za niedogodności. Zachęcamy do korzystania z możliwości umawiania się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzają Polacy? [Badanie 2024 r.]

Chowamy przed sobą pieniądze, kochamy promocje i chętnie rozmawiamy z dziećmi o finansach. Tych i innych ciekawostek dowiesz się z najnowszych badań* Credit Agricole. Credit Agricole od kilku lat regularnie bada postawy Polaków związane z oszczędzaniem i zarządzaniem finansami. Najnowsze wyniki badań pokazują, że świadomość potrzeby oszczędzania jest duża, ale rzadko przekłada się na aktywne […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia