Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Pt.: 09:00-16:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
50 opinii
Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole. Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.Korzystne rozwiązania teraz na wyciągnięcie ręki
Opinie naszych klientów
Jestem klientem Credit Agricole od ponad 20 lat. Zacząłem jeszcze w LUKAS BANK. Zawsze byłem zadowolony i dobrze, lub bardzo dobrze odsłużony. Moja opina dotyczy placówki, a nie banku jako całości. W dniu dzisiejszym tj 05.12.24 byłem w tej placówce podjąć trochę gotówki. Jest to najbliższy oddział i jakoś był mi najbardziej po drodze, ponadto jest to jedyna placówka w Zielonej Górze tzw gotówkowa. Byłem tam ok 12.20. Jakaż była moja radość, że jestem jedynym klientem i szybko się uwinę z tematem. Niestety była to radość przedwczesna. W sali obsługi klienta była jedna pani, zajęta klikaniem myszką, natomiast pozostałe panie wykonywały jakieś czynności w pomieszczeniu obok. Jestem z natury człowiekiem spokojnym i cierpliwym, zatem, ok, mogę chwilunię poczekać. Panie w sali obok zostały poinformowane że jest klient. Nie oczekiwałem, że od razu ktoś się rzuci do obsługi, bo przyszedł Bardzo Ważny Klient. No jaki stan konta, taki klient. Ale czekam..... czekam.... w sali obok, żadnej reakcji, pani klika zawzięcie. Po ok 10 min pani na sali obsługi, przerwała na chwilkę klikanie i powtórnie poinformowała panie w sali obok, że jest klient. Reakcji brak ....... pani wróciła do klikania. czekam...... czekam .... pani klika .... Po kolejnych 10 min, spytałem czy długo jeszcze przyjdzie mi czekać. Nie spieszyło mi się jakoś specjalnie, co nie oznacza, że miałem ochotę na trening cierpliwości. Takie treningi zawsze odprawiam w ramach NFZ, a tutaj chciałem podjąć MOJE pieniądze. Pani poinformowała mnie że jeszcze sekundkę. Skoro odsiedziałem już ok 20 min, to sekunda mnie nie zbawi. czekam ..... czekam .... pani klika .... Żadnej reakcji z sali obok ...... Odczekałem jeszcze kilka minut, licząc na jakąś reakcję. Niestety się nie doczekałem. Po ok 5 min wyszedłem z oddziału, bez "do widzenia" i określając taką sytuację jako KPINA. No bo jest to kpina !!!! Mam świadomość, że nie jestem potentatem finansowym, stan konta budzi śmiech, ale jestem klientem banku. Banku któremu zaufałem, któremu powierzyłem swoje oszczędności. To dzięki tysiącom takich drobny klientów bank funkcjonuje. Bank nie ma swoich pieniędzy, tylko obraca naszymi. Te panie w baku mają pensje dzięki temu, że tacy drobni klienci są i mają swoje potrzeby. Dzięki takim klientom, te panie mają jeszcze pracę i pensję. Jak nie będą potrzebne, to je się wymieni na aplikację. Dobrze by było, aby miały tego świadomość. Przypominam że wypowiadam się o placówce, a nie o banku jako instytucji w całości. Placówka to jakaś kpina. Powrót PRL. !!!!!!
Jestem zadowolona
Anno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Bardzo miła i rzetelna obsługa.
Ewo, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał
Brak empati i zaufania do klienta...
Piotrze, bardzo nam przykro, jeśli nie jesteś zadowolony z naszej pracy. Joanna
Grzegorzu, dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał
Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał
Super miła i profesjonalna obsługa
Sebastianie, dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z naszej obsługi. Zapraszamy do kolejnej wizyty. Joanna
валера, cieszymy się, że doceniasz nasz profesjonalizm. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Michał