Placówka partnerska Stefana Wyszyńskiego 38d, Zielona Góra 24

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.

.

Korzystne rozwiązania teraz na wyciągnięcie ręki

Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.

Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.

Opinie naszych klientów

Nataliia Murga

27.10.2025

Serdecznie polecam. Serwis na wyższym poziomie!

Odpowiedź:

27.10.2025

Dziękujemy za komplet gwiazdek. Cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Pozdrawiam serdecznie, Michał

LUKASZ MICHAL KOZIOL

14.10.2025

dawnerprinceelectronics

Odpowiedź:

16.10.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

Сергей Босенок

13.05.2025

Odpowiedź:

14.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

Христина Фаранович

17.04.2025

Odpowiedź:

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

Dorota O

14.04.2025

Odpowiedź:

17.04.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

Jan Wielki

05.12.2024

Jestem klientem Credit Agricole od ponad 20 lat. Zacząłem jeszcze w LUKAS BANK. Zawsze byłem zadowolony i dobrze, lub bardzo dobrze odsłużony. Moja opina dotyczy placówki, a nie banku jako całości. W dniu dzisiejszym tj 05.12.24 byłem w tej placówce podjąć trochę gotówki. Jest to najbliższy oddział i jakoś był mi najbardziej po drodze, ponadto jest to jedyna placówka w Zielonej Górze tzw gotówkowa. Byłem tam ok 12.20. Jakaż była moja radość, że jestem jedynym klientem i szybko się uwinę z tematem. Niestety była to radość przedwczesna. W sali obsługi klienta była jedna pani, zajęta klikaniem myszką, natomiast pozostałe panie wykonywały jakieś czynności w pomieszczeniu obok. Jestem z natury człowiekiem spokojnym i cierpliwym, zatem, ok, mogę chwilunię poczekać. Panie w sali obok zostały poinformowane że jest klient. Nie oczekiwałem, że od razu ktoś się rzuci do obsługi, bo przyszedł Bardzo Ważny Klient. No jaki stan konta, taki klient. Ale czekam..... czekam.... w sali obok, żadnej reakcji, pani klika zawzięcie. Po ok 10 min pani na sali obsługi, przerwała na chwilkę klikanie i powtórnie poinformowała panie w sali obok, że jest klient. Reakcji brak ....... pani wróciła do klikania. czekam...... czekam .... pani klika .... Po kolejnych 10 min, spytałem czy długo jeszcze przyjdzie mi czekać. Nie spieszyło mi się jakoś specjalnie, co nie oznacza, że miałem ochotę na trening cierpliwości. Takie treningi zawsze odprawiam w ramach NFZ, a tutaj chciałem podjąć MOJE pieniądze. Pani poinformowała mnie że jeszcze sekundkę. Skoro odsiedziałem już ok 20 min, to sekunda mnie nie zbawi. czekam ..... czekam .... pani klika .... Żadnej reakcji z sali obok ...... Odczekałem jeszcze kilka minut, licząc na jakąś reakcję. Niestety się nie doczekałem. Po ok 5 min wyszedłem z oddziału, bez "do widzenia" i określając taką sytuację jako KPINA. No bo jest to kpina !!!! Mam świadomość, że nie jestem potentatem finansowym, stan konta budzi śmiech, ale jestem klientem banku. Banku któremu zaufałem, któremu powierzyłem swoje oszczędności. To dzięki tysiącom takich drobny klientów bank funkcjonuje. Bank nie ma swoich pieniędzy, tylko obraca naszymi. Te panie w baku mają pensje dzięki temu, że tacy drobni klienci są i mają swoje potrzeby. Dzięki takim klientom, te panie mają jeszcze pracę i pensję. Jak nie będą potrzebne, to je się wymieni na aplikację. Dobrze by było, aby miały tego świadomość. Przypominam że wypowiadam się o placówce, a nie o banku jako instytucji w całości. Placówka to jakaś kpina. Powrót PRL. !!!!!!

Ewa Maciejewska

27.08.2024

Bardzo miła i rzetelna obsługa.

Odpowiedź:

28.08.2024

Ewo, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

Piotr Piotr

22.08.2024

Brak empati i zaufania do klienta...

Odpowiedź:

Piotrze, bardzo nam przykro, jeśli nie jesteś zadowolony z naszej pracy. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

 

Sprzedaż nieruchomości firmowej – kiedy to dobry krok?

Sprzedaż firmowego lokalu może być realną zmianą dla całego biznesu. Czasem uwalnia kapitał, czasem porządkuje majątek, a czasem po prostu daje większą elastyczność działania. Dla jednych to sposób na optymalizację struktury. Dla innych – konieczność, bo obiekt nie spełnia już swojej funkcji. Najważniejsze pytanie brzmi: czy ta decyzja wspiera rozwój Twojej firmy? Dlaczego firmy sprzedają […] Więcej
 

Zakup lokalu na firmę – kiedy naprawdę warto?

Kupno nieruchomości na firmę to jedna z tych decyzji, które mogą zmienić sposób, w jaki działa Twój biznes. Dla jednych to oczywisty krok w stronę stabilizacji. Dla innych temat odkładany na później, bo kojarzy się z zainwestowaniem dużej kwoty i skomplikowanymi formalnościami. Zakup lokalu może być świetną inwestycją, ale tylko wtedy, gdy wiesz, czego szukasz […] Więcej

Pomysły na zimowe randki

Zimą świat wygląda inaczej – dni są krótsze, mroźne powietrze szczypie w policzki, a światło staje się bardziej przytulne i nastrojowe. To doskonała pora, by odkryć nowe sposoby wspólnego spędzania czasu i wykorzystać magię chłodniejszych miesięcy. Sprawdź nasze inspiracje na kreatywne, tanie (lub wręcz bezkosztowe!) randki zimą – od romantycznych spacerów po czas spędzany w […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w naszej aplikacji CA24 Mobile

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Jeśli szukasz oddziału naszego banku, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka.

Alternatywnie, możesz skorzystać z pełnej listy naszych oddziałów.

Bank Credit Agricole nie udostępnia ogólnego numeru telefonu do placówki bankowej.

Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Jeśli jesteś już naszym klientem możesz samodzielnie umówić się na spotkanie z Twoim doradcą w wybranym terminie. Zrób to:

  • w aplikacji CA24 Mobile - po zalogowaniu kliknij w ikonę kontaktu w prawym górnym rogu, a następnie w przycisk Umów nowe spotkanie – zobacz jak to zrobić
  • w serwisie CA24 eBank - po zalogowaniu wybierz opcję Umów spotkanie w górnym menu.

Jeśli nie jesteś jeszcze naszym klientem lub nie korzystasz z bankowości elektronicznej możesz umówić się na spotkanie:

A po wizycie…

Zachęcamy do podzielenia się z nami opinią o wizycie. Wystarczy przejść na stronę Oceń wizytę, wyszukać odwiedzoną placówkę i wypełnić formularz w ramach platformy Profil Firmy w Google. Dziękujemy za wszystkie opinie.

Większość naszych oddziałów czynna jest w podobnych godzinach. Dokładne godziny pracy uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i potrzeb klientów danej placówki.

Aby sprawdzić godziny pracy oddziałów, zapraszamy na stronę Placówki i bankomaty, na której znajduje się wygodna wyszukiwarka. Skorzystaj z filtra "Czynne" i wybierz interesującą Cię godzinę.

Oddziały banku Credit Agricole czynne są w standardowych, szeroko stosowanych godzinach pracy przedsiębiorstw i urzędów. Dokładne godziny pracy poszczególnych placówek znajdują się na naszej stronie internetowej.

Serdecznie zapraszamy do naszych oddziałów. Polecamy skorzystanie z możliwości wcześniejszego umówienia się z doradcą w placówce bankowej.

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku