Placówka partnerska Stefana Wyszyńskiego 38d, Zielona Góra 24

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Korzystne rozwiązania teraz na wyciągnięcie ręki

Rozszerzyliśmy dla Ciebie ofertę produktową Placówek Partnerskich Banku Credit Agricole. Teraz w jednym miejscu możesz otworzyć konto osobiste, stać się posiadaczem karty kredytowej, wziąć kredyt gotówkowy i skorzystać z produktów oszczędnościowych Banku Credit Agricole.

Placówki Partnerskie Banku Credit Agricole oferują produkty dla Klientów Indywidualnych. Klientów zainteresowanych ofertą dla przedsiębiorców i dla rolnictwa zapraszamy do najbliższych Placówek Banku.

Opinie naszych klientów

avatar

Сергей Босенок

13.05.2025

Odpowiedź:

14.05.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊. Tatiana

avatar

Христина Фаранович

17.04.2025

Odpowiedź:

Дуже дякую, що завітали та залишили оцінку. Щиро Ваш, Клаудія

avatar

Dorota O

14.04.2025

Odpowiedź:

17.04.2025

Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku. Tatiana

avatar

Jan Wielki

05.12.2024

Jestem klientem Credit Agricole od ponad 20 lat. Zacząłem jeszcze w LUKAS BANK. Zawsze byłem zadowolony i dobrze, lub bardzo dobrze odsłużony. Moja opina dotyczy placówki, a nie banku jako całości. W dniu dzisiejszym tj 05.12.24 byłem w tej placówce podjąć trochę gotówki. Jest to najbliższy oddział i jakoś był mi najbardziej po drodze, ponadto jest to jedyna placówka w Zielonej Górze tzw gotówkowa. Byłem tam ok 12.20. Jakaż była moja radość, że jestem jedynym klientem i szybko się uwinę z tematem. Niestety była to radość przedwczesna. W sali obsługi klienta była jedna pani, zajęta klikaniem myszką, natomiast pozostałe panie wykonywały jakieś czynności w pomieszczeniu obok. Jestem z natury człowiekiem spokojnym i cierpliwym, zatem, ok, mogę chwilunię poczekać. Panie w sali obok zostały poinformowane że jest klient. Nie oczekiwałem, że od razu ktoś się rzuci do obsługi, bo przyszedł Bardzo Ważny Klient. No jaki stan konta, taki klient. Ale czekam..... czekam.... w sali obok, żadnej reakcji, pani klika zawzięcie. Po ok 10 min pani na sali obsługi, przerwała na chwilkę klikanie i powtórnie poinformowała panie w sali obok, że jest klient. Reakcji brak ....... pani wróciła do klikania. czekam...... czekam .... pani klika .... Po kolejnych 10 min, spytałem czy długo jeszcze przyjdzie mi czekać. Nie spieszyło mi się jakoś specjalnie, co nie oznacza, że miałem ochotę na trening cierpliwości. Takie treningi zawsze odprawiam w ramach NFZ, a tutaj chciałem podjąć MOJE pieniądze. Pani poinformowała mnie że jeszcze sekundkę. Skoro odsiedziałem już ok 20 min, to sekunda mnie nie zbawi. czekam ..... czekam .... pani klika .... Żadnej reakcji z sali obok ...... Odczekałem jeszcze kilka minut, licząc na jakąś reakcję. Niestety się nie doczekałem. Po ok 5 min wyszedłem z oddziału, bez "do widzenia" i określając taką sytuację jako KPINA. No bo jest to kpina !!!! Mam świadomość, że nie jestem potentatem finansowym, stan konta budzi śmiech, ale jestem klientem banku. Banku któremu zaufałem, któremu powierzyłem swoje oszczędności. To dzięki tysiącom takich drobny klientów bank funkcjonuje. Bank nie ma swoich pieniędzy, tylko obraca naszymi. Te panie w baku mają pensje dzięki temu, że tacy drobni klienci są i mają swoje potrzeby. Dzięki takim klientom, te panie mają jeszcze pracę i pensję. Jak nie będą potrzebne, to je się wymieni na aplikację. Dobrze by było, aby miały tego świadomość. Przypominam że wypowiadam się o placówce, a nie o banku jako instytucji w całości. Placówka to jakaś kpina. Powrót PRL. !!!!!!

avatar

Anna Przywara

21.10.2024

Jestem zadowolona

Odpowiedź:

22.10.2024

Anno, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Michał

avatar

Ewa Maciejewska

27.08.2024

Bardzo miła i rzetelna obsługa.

Odpowiedź:

28.08.2024

Ewo, cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za komplet gwiazdek. Michał

avatar

Piotr Piotr

22.08.2024

Brak empati i zaufania do klienta...

Odpowiedź:

Piotrze, bardzo nam przykro, jeśli nie jesteś zadowolony z naszej pracy. Joanna

avatar

Grzegorz Slugocki

21.08.2024

Odpowiedź:

21.08.2024

Grzegorzu, dziękujemy za zaufanie i pozostawioną ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku