Placówka bankowa Bohaterów Westerplatte 2A, Zielona Góra

Godziny pracy

Pn.: 10:00-18:00

Wt.-Śr.: 10:00-17:00

Czw.: 09:00-16:00

Pt.: 09:00-15:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Piotr Sokołowski

02.06.2023

Odpowiedź:

02.06.2023

Piotrze, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny⭐ Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wizyty w naszej placówce😊! Zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

DRONIKS

31.05.2023

super odział i miła obsługa klienta

Odpowiedź:

Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii i oceny. Cieszę się, że nasza obsługa spełniła Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał

avatar

D D

16.05.2023

na minus: dużo oczekujących klientów i długi czas oczekiwania na plus: jak zwykle: baaaaardzo baaaaaardzo cierpliwi pracownicy. Muszą radzić sobie z naprawdę trudnymi klientami. Nie wiem jak ale dają radę.

Odpowiedź:

16.05.2023

Dziękujemy za wysoką ocenę oraz pozostawienie opinii😊Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne, ponieważ każdego dnia staramy się zmieniać na lepsze. Zachęcamy do skorzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Pozdrawiam Klaudia

avatar

Mariola Rybarczuk

15.05.2023

Odpowiedź:

Mariolu, dobrze wiedzieć, że jesteś zadowoloną klientką. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Michał

avatar

Karol Wojciech

10.05.2023

WSTYD I DRAMAT JEŚLI TO MA BYĆ OBSŁUGA KLIENTA TO PORAŻKA , BANKOMAT NIE WYPŁACIŁ MI PIENIĘDZY MIMO ŻE Z KONTA PIENIĄDZE ZOSTAŁY POBRANE , W ODPOWIEDZI PRACOWNIKA PANA NORBERTA MALINOWSKIEGO USŁYSZAŁEM ŻE TO NIE WINA BANKU TYLKO PLANET CASHU ,CZYLI OBSŁUGA BANKOMATU , POZWOLIŁEM SOBIE ZADZWONIĆ DO PLANET CASHU I W ODPOWIEDZI PRACOWNIKA USŁYSZAŁEM ŻE TO BANK ZABLOKOWAŁ MI WYPŁATĘ ŚRODKÓW Z KONTA . WRACAJĄC DO PANA NORBERTA KTÓRY ZA KAŻDYM RAZEM WMAWIA MI ŻE TO WINA PLANET CASH TO BYŁ JUŻ SZCZYT WSZYSTKIEGO ORAZ ROBIENIE ZE MNIE MURZYNA . PO TEJ WIZYCIE ZADZWONIŁEM NA INFOLINIĘ CREDIT AGRICOLE, PRACOWNIK POTWIERDZIŁ MI ŻE TO WINA BANKU I STARAJĄ SIĘ WYJAŚNIĆ CAŁĄ SYTUACJĘ ZUPEŁNIE INNY STANDARD OBSŁUGI NIŻ TO CO W PLACÓWCE I OBSŁUGĘ PANA NORBERTA , RADZĘ UNIKAĆ TAKICH LUDZI , A PANA NORBERTA POPROSZĘ O PRZEPROSINY ZA WPROWADZENIE MNIE W BŁĄD JEŚLI W OGÓLE WIE TEN PAN CO ZNACZY TO SŁOWO. DRAMAT

Odpowiedź:

11.05.2023

Karolu, bardzo przepraszamy za wprowadzenie w błąd przez pracownika placówki. Joanna

avatar

iwona kwiatkowska

28.04.2023

Miła i kompetentną obsługa.

Odpowiedź:

29.04.2023

Dziękujemy za 5 gwiazdek, Iwono😊! Miło nam słyszeć, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli oraz, że nasza profesjonalna obsługa spełniła Twoje oczekiwania w 100%. Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Lika Murinec

27.04.2023

Odpowiedź:

28.04.2023

Dziękujemy na najwyższą ocenę! Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb⭐. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Lukasz Saracyn

20.04.2023

Super obsługa doradza i pomogą

Odpowiedź:

21.04.2023

Dziękujemy za pozostawienie 5 gwiazdek, Łukaszu! Czujemy się wyróżnieni👑. Cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z naszą pomocną obsługą. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Płatności na zagranicznych wakacjach. Wszystko, co warto wiedzieć

Wakacje drożeją. Jak wynika z danych portalu rezerwacyjnego Travelist, w tym roku podróżujący po Polsce za dobę w pokoju hotelowym dla dwóch osób zapłacą średnio 677 zł. W ubiegłym roku było to ok. 531 zł, z kolei w 2019 roku – 411 zł. Rosnące ceny i nie zawsze pewna pogoda coraz częściej skłaniają Polaków do wybierania kierunków zagranicznych. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia