Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.: 10:00-18:00
Wt.-Śr.: 10:00-17:00
Czw.: 09:00-16:00
Pt.: 09:00-15:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.4
69 opinii
Opinie naszych klientów
Piotrze, dziękujemy za pozostawienie pięciogwiazdkowej oceny⭐ Cieszymy się, że jesteś zadowolony z wizyty w naszej placówce😊! Zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Pozdrawiam, Klaudia
super odział i miła obsługa klienta
Bardzo dziękuję za pozostawienie opinii i oceny. Cieszę się, że nasza obsługa spełniła Twoje oczekiwania. Pozdrawiam, Michał
na minus: dużo oczekujących klientów i długi czas oczekiwania na plus: jak zwykle: baaaaardzo baaaaaardzo cierpliwi pracownicy. Muszą radzić sobie z naprawdę trudnymi klientami. Nie wiem jak ale dają radę.
Dziękujemy za wysoką ocenę oraz pozostawienie opinii😊Wszelkie uwagi są dla nas bardzo cenne, ponieważ każdego dnia staramy się zmieniać na lepsze. Zachęcamy do skorzystania z możliwości umówienia się na konkretny dzień i godzinę do naszych doradców. Pozdrawiam Klaudia
Mariolu, dobrze wiedzieć, że jesteś zadowoloną klientką. W razie dodatkowych potrzeb - jesteśmy dla Ciebie. Michał
WSTYD I DRAMAT JEŚLI TO MA BYĆ OBSŁUGA KLIENTA TO PORAŻKA , BANKOMAT NIE WYPŁACIŁ MI PIENIĘDZY MIMO ŻE Z KONTA PIENIĄDZE ZOSTAŁY POBRANE , W ODPOWIEDZI PRACOWNIKA PANA NORBERTA MALINOWSKIEGO USŁYSZAŁEM ŻE TO NIE WINA BANKU TYLKO PLANET CASHU ,CZYLI OBSŁUGA BANKOMATU , POZWOLIŁEM SOBIE ZADZWONIĆ DO PLANET CASHU I W ODPOWIEDZI PRACOWNIKA USŁYSZAŁEM ŻE TO BANK ZABLOKOWAŁ MI WYPŁATĘ ŚRODKÓW Z KONTA . WRACAJĄC DO PANA NORBERTA KTÓRY ZA KAŻDYM RAZEM WMAWIA MI ŻE TO WINA PLANET CASH TO BYŁ JUŻ SZCZYT WSZYSTKIEGO ORAZ ROBIENIE ZE MNIE MURZYNA . PO TEJ WIZYCIE ZADZWONIŁEM NA INFOLINIĘ CREDIT AGRICOLE, PRACOWNIK POTWIERDZIŁ MI ŻE TO WINA BANKU I STARAJĄ SIĘ WYJAŚNIĆ CAŁĄ SYTUACJĘ ZUPEŁNIE INNY STANDARD OBSŁUGI NIŻ TO CO W PLACÓWCE I OBSŁUGĘ PANA NORBERTA , RADZĘ UNIKAĆ TAKICH LUDZI , A PANA NORBERTA POPROSZĘ O PRZEPROSINY ZA WPROWADZENIE MNIE W BŁĄD JEŚLI W OGÓLE WIE TEN PAN CO ZNACZY TO SŁOWO. DRAMAT
Karolu, bardzo przepraszamy za wprowadzenie w błąd przez pracownika placówki. Joanna
Miła i kompetentną obsługa.
Dziękujemy za 5 gwiazdek, Iwono😊! Miło nam słyszeć, że wizyta w naszej placówce przebiegła po Twojej myśli oraz, że nasza profesjonalna obsługa spełniła Twoje oczekiwania w 100%. Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia
Dziękujemy na najwyższą ocenę! Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb⭐. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia
Super obsługa doradza i pomogą
Dziękujemy za pozostawienie 5 gwiazdek, Łukaszu! Czujemy się wyróżnieni👑. Cieszymy się, że jesteś zadowolony ze współpracy z naszą pomocną obsługą. Polecamy się na przyszłość. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia