Placówka bankowa Partyzantów 74, Zamość

Godziny pracy

Pn.-Wt.,Czw.-Pt.: 09:00-16:00

Śr.: 09:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Kinga M

21.10.2021

Odpowiedź:

22.10.2021

Kingo dziękujemy za 5 gwiazdek. Polecamy się! Joanna

avatar

Aleksander Szelug

01.07.2021

Bardzo mila obsługa.

Odpowiedź:

09.07.2021

Aleksandrze, dziękujemy za opinię i docenienie pracy naszych doradców. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc! Joanna

avatar

Dariusz Cisło

01.07.2021

Bardzo miłe sympatyczne i pomocne Panie :)

Odpowiedź:

09.07.2021

Dariuszu, dziękujemy za miłe słowa :) wiele dla nas znaczą. Joanna

avatar

agni eszka

17.05.2021

Serdecznie niepolecam. Pani która mnie obsługiwała była niemiła. Wyśmiała mnie, że chcę złożyć reklamację o wg niej - za niską kwotę. Nie potrafiła się zająć klientem i jego podejściem, bardziej jej zależało na obronie swojej osoby (nikt jej nie atakował), niż na rozwiązaniu problemu. Nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie dlaczego moje konto na infolinii zostało zablokowane, ani nie potrafiła go odblokować, chociaż próbując się dodzwonić do banku usłyszałam, że mam odblokować tą usługę właśnie w placówce. Najgorsza obsługa klienta z jaką miałam styczność w bankach, a miałam ich już ok 5.

Odpowiedź:

17.05.2021

Agnieszko, przykro nam, że masz taką opinię. Jeśli zostałaś obsłużona w sposób mało profesjonalny, bardzo Cię za to przepraszam. Zawsze staramy się, aby nasi klienci byli zadowoleni z obsługi. Z treści Twojego komentarza nie mogę niestety ocenić, co było powodem Twojej negatywnej oceny, czego dotyczyć miała Twoja reklamacja. Chętnie poznam te szczegóły, aby móc zweryfikować sytuację. Proszę skontaktuj się ze mną. Możesz napisać do mnie wiadomość prywatną na naszym Facebooku. Będzie to bardzo pomocne. Jeszcze raz przepraszam za zaistniałą sytuację. Michał

avatar

Justyna Greszta

17.01.2021

Odpowiedź:

18.01.2021

Justyno, dziękuję za "piątkową" ocenę ;) Cieszę się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%! Michał

avatar

Dariusz A.

15.01.2021

Odpowiedź:

16.01.2021

Dariusz, dziękujemy za wystawienie oceny po ostatniej wizycie. Polecamy się na przyszłość :) Michał

avatar

anna flis

15.01.2021

Profesjonalna i szybka obsługa. Kompetentny personel. Wyczuwalna aura pozytywnej energii.

Odpowiedź:

16.01.2021

Anna, dziękujemy za pozostawienie opinii po ostatniej wizycie w naszej placówce bankowej. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z obsługi i oferty swojego banku. Pozdrawiam, Michał

avatar

Michał Zaciera

28.09.2020

Bardzo dobra i profesjonalna obsługa.

Odpowiedź:

29.09.2020

Michale, dziękuję za opinię. Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak oszczędzać metodą Kakebo

Czy da się oszczędzać, nie zaciskając pasa zbyt mocno i nie rezygnując z przyjemności? Zwolennicy japońskiej metody oszczędzania Kakebo (lub Kakeibo) uważają, że tak – pod warunkiem, że wiemy, jak się za to zabrać. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia