Placówka bankowa Lwowska 60, Tomaszów Lubelski

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

tomasz górnicki

14.02.2024

Zawsze miła obsługa polecam, a Panie rewelacja 🙂🙂.

Odpowiedź:

Tomaszu, dziękujemy. Wysoki poziom obsługi jest dla nas kwestią kluczową. Cieszę się, że nas doceniasz :) Joanna

avatar

Łukasz Marzec

22.11.2023

POLECAM

Odpowiedź:

29.11.2023

Dziękujemy za 5⭐ oraz polecenie, Łukaszu! Pamiętaj, że polecając nasze konto znajomym oraz najbliższym możesz zgarnąć atrakcyjną premię😊! Sprawdź nasz program poleceń. Zapraszamy ponownie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Piotr Muc

14.11.2023

Miła i profesionalna obsługa, polecam

Odpowiedź:

17.11.2023

Piotrze, dziękujemy za polecenie naszej placówki oraz miłe słowa w stronę naszej wspaniałej obsługi! Cieszymy się, że spełniamy Twoje oczekiwania w 100%😍 Do zobaczenia w przyszłości. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Greg K

28.10.2023

Wizytę oceniam na piątkę z plusem. Obsługa miła i kompetentna .

Odpowiedź:

03.11.2023

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę💚 Cieszymy się, że jesteś zadowolony z naszej obsługi! Pamiętaj o nas w przyszłości - zawsze jesteśmy do Twojej dyspozycji! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Emil Szczygiel

23.10.2023

Nie polecam oddziału Tomaszów Lubelski. Byłem dwa tygodnie temu w celu zmiany telefonu ( do autoryzacji) Pani która odbierała zgłoszenie zapewniała mnie ze zmiana została dokonana. Chciałem dzisiaj złożyć dyspozycje przelewu i co się okazuje ... numer nie został zmieniony w systemie....3 godziny spędzone na infolinii w celu naprawy błędu....

Odpowiedź:

24.10.2023

Emilu, bardzo przepraszamy za tę sytuację. Joanna

avatar

Agnieszka Ciećko

04.10.2023

Bardzo fachowa i miła obsługa Polecam .

Odpowiedź:

Agnieszko, cieszę się, że spełniliśmy Twoje oczekiwania podczas wizyty w placówce. Miło, że polecasz swój bank innym. Krzysztof

avatar

sebastian Draszcz

02.10.2023

Odpowiedź:

Sebastianie, dobrze wiedzieć, że jesteś zadowolony ze swojego banku. W razie dodatkowych potrzeb - zapraszamy do kontaktu. Michał

avatar

Maria Dzirba

13.09.2023

Odpowiedź:

19.09.2023

Mario, dziękujemy za Twoją ocenę. Z chęcią dowiemy się, co wpłynęło na odjęcie dwóch gwiazdek. Joanna

Blog Banku Credit Agricole

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia