Placówka bankowa Kolejowa 6, Nowy Targ

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Bartłomiej Chyc

23.01.2025

avatar

R&X

26.12.2024

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek 💚 W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do ponownego kontaktu z nami lub za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Ula Biedrawa

23.12.2024

Dzisiaj o gpdz. 9.00 miał zadzwonić do mnie doradca Pan Szymon Waksmundzki . Teraz jest 10.30 a PAN WAKSMUNDZKI NIE ZADZWONIŁ W BARDZO WAŻNEJ DLA MNIE SPRZWIE!!! CZY TAK MA WYGLĄDAĆ WSPÓŁPRACA Z MOIM NOWYM DORADCĄ? NIESTETY PLACWKA W ZAKOPANEM ZOSTAŁA ZLIKWIDOWANA. W TEJ SYTUACJI ROZWAŻĘ ZMIANĘ NA INNY BANK Z ODPOWIEDZIALNYMI PRACOWNIKAMI. U. BIEDRAWA WIELOLETNIA KLIENTA BANKU

avatar

Barbara Zubek

21.12.2024

Odpowiedź:

24.12.2024

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał

avatar

Wiesław

19.12.2024

Miła i pomocna obsługa Polecam ten bank

Odpowiedź:

24.12.2024

Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę! Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

RAFAŁ POTOCZNY

04.10.2024

Super polecam ten bank

Odpowiedź:

Marcinie, dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się, że doceniasz pracę naszych doradców. To miłe, że polecasz nasz bank. Zuzanna

avatar

Maria Maslanka

03.10.2024

Ogólnie obsługa na 5 + Pani tylko zapomniała wspomnieć o opłacie za pełnomocnictwo. Ale tak ogólnie bardzo pozytywnie rzetelnie i skrupulatnie.

Odpowiedź:

07.10.2024

Mario, dziękujemy za 5⭐! Cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Przepraszamy za niekompletną informację dotyczącą opłat. Pozdrawiam, Michał

avatar

Artur Pacyna

01.10.2024

Świetna obsługa ale mała placówka do ogarnięcia klientów z Nowego Targu i dodatkowo z okolic Zakopanego po zamknięciu placówki w Zakopanem . Super by było otworzyć placówkę w Zakopanem bo jest bardzo dużo klientów CREDIT AGRICOLE . Pozdrawiam .

Odpowiedź:

02.10.2024

Arturze, dziękuję za wysoką ocenę. To miłe, że doceniasz naszą obsługę. Cieszę się, że Twoja wizyta przebiegła pomyślnie. Pozdrawiam, Monika

Blog Banku Credit Agricole

Najważniejsze zasady skutecznej komunikacji z klientem

Chcesz zwiększyć skuteczność sprzedaży oraz osiągnąć sporą przewagę nad konkurencją? Zadbaj więc o wysokie standardy obsługi klienta i nie zapominaj o ich ciągłym udoskonalaniu. Z artykułu dowiesz się, jak powinna przebiegać komunikacja z klientem oraz jakich błędów unikać podczas nawiązywania z nim relacji. Poznasz również efektywne metody i narzędzia, które usprawniają kontakty. Jakie są sposoby […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia