Placówka bankowa Kolejowa 6, Nowy Targ

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

antoni jania

02.06.2025

bardzo mila obsluga

Odpowiedź:

02.06.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za 5⭐! Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Grażyna Sitarz

15.04.2025

Odpowiedź:

16.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

avatar

Robert Hornik

02.03.2025

Odpowiedź:

03.03.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Szymon Waksmundzki

28.02.2025

Odpowiedź:

28.02.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie. Michał

avatar

MrDG—M

26.02.2025

Pan doradca jakby tylko mógł to zapewne napluł by mi w twarz , brak kultury zero pomocy . Co do weryfikacji mObywatela pan nie wykonał jej za pomocą zeskanowania aplikacji sprawdzenia , z uśmiechem na twarzy powiedział że taki oto dokument można kupić za 20 zł no cóż jak tak traktujecie klienta to ich za nie długo nie będzie . Więc jedynie co można zrobić w tym zacofanym banku to zamknąć konto

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Z informacji uzyskanych od dyrektor placówki wiemy, że niestety przy skanowaniu kodu na aplikacji klienta pojawił się błąd, pomimo kilkukrotnych prób, identyfikacja m-dowodem nie była możliwa. Niestety bez weryfikacji tożsamości obsługa ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwa. Monika

avatar

Sebastian Bylica

15.02.2025

Super Bank i obsluga Pani Justyna pelny profesjonalizm Nowy TargPozdrawiam

Odpowiedź:

15.02.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Bartłomiej Chyc

23.01.2025

Odpowiedź:

21.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

avatar

R&X

26.12.2024

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek 💚 W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do ponownego kontaktu z nami lub za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Głośne budżetowanie – młodzi otwarcie mówią o oszczędzaniu

Młodsze pokolenie otwarcie mówi o swoich finansach i świadomie zarządza budżetem – wynika z badań Credit Agricole. Trend „głośnego budżetowania” sprawia, że stwierdzenie „nie kupię, bo oszczędzam” przestaje być powodem do wstydu, a staje się oznaką odpowiedzialności finansowej. Oszczędzanie dla młodych przestaje być wstydliwym tematem, a świadome zarządzanie budżetem staje się normą. Jak wynika z […] Więcej
 

Mamy uczą dzieci, jak oszczędzać

Co trzecia mama często rozmawia ze swoim dzieckiem na temat oszczędzania i zarządzania budżetem. Jednocześnie prawie co druga deklaruje, że rodzice nie rozmawiali z nią na ten temat, kiedy była dzieckiem. Tę zmianę pokoleniową można zauważyć w wynikach badań przeprowadzonych przez Credit Agricole. Wyniki badań Credit Agricole wskazują, że temat oszczędzania, zarządzania budżetem zaczyna zajmować […] Więcej

Przegląd festiwali muzycznych 2025

Lato 2025 zapowiada się wyjątkowo gorąco – i to nie tylko pod względem temperatury. Przed nami sezon pełen muzycznych emocji, które rozbrzmiewać będą w całej Polsce – od nadmorskich plaż, przez miejskie centra, aż po klimatyczne przestrzenie nad rzekami. Sceny festiwalowe ugoszczą zarówno światowe gwiazdy, jak i największe nazwiska rodzimej sceny. Jeśli planujesz muzyczne wakacje, […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku