Placówka bankowa Kolejowa 6, Nowy Targ

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

antoni jania

02.06.2025

bardzo mila obsluga

Odpowiedź:

02.06.2025

Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy 😊 Dziękujemy za 5⭐! Zawsze chętnie pomożemy i doradzimy. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Grażyna Sitarz

15.04.2025

Odpowiedź:

16.04.2025

Dziękujemy bardzo za pozostawienie 5 gwiazdek 😊. Tatiana

avatar

Robert Hornik

02.03.2025

Odpowiedź:

03.03.2025

Miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Szymon Waksmundzki

28.02.2025

Odpowiedź:

28.02.2025

Miło wiedzieć, że cenisz sobie nasz profesjonalizm tak wysoko. Dziękujemy za zaufanie. Michał

avatar

MrDG—M

26.02.2025

Pan doradca jakby tylko mógł to zapewne napluł by mi w twarz , brak kultury zero pomocy . Co do weryfikacji mObywatela pan nie wykonał jej za pomocą zeskanowania aplikacji sprawdzenia , z uśmiechem na twarzy powiedział że taki oto dokument można kupić za 20 zł no cóż jak tak traktujecie klienta to ich za nie długo nie będzie . Więc jedynie co można zrobić w tym zacofanym banku to zamknąć konto

Odpowiedź:

04.03.2025

Bardzo przepraszamy jeśli nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Z informacji uzyskanych od dyrektor placówki wiemy, że niestety przy skanowaniu kodu na aplikacji klienta pojawił się błąd, pomimo kilkukrotnych prób, identyfikacja m-dowodem nie była możliwa. Niestety bez weryfikacji tożsamości obsługa ze względów bezpieczeństwa nie jest możliwa. Monika

avatar

Sebastian Bylica

15.02.2025

Super Bank i obsluga Pani Justyna pelny profesjonalizm Nowy TargPozdrawiam

Odpowiedź:

15.02.2025

Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę 😊 Dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Michał

avatar

Bartłomiej Chyc

23.01.2025

Odpowiedź:

21.03.2025

Dziękujemy za Twoją wizytę. Przykro mi, że nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zależy nam na zadowoleniu wszystkich klientów, dlatego chętnie dowiemy się, co możemy poprawić. Tatiana

avatar

R&X

26.12.2024

Odpowiedź:

27.12.2024

Dziękujemy za każdą z tych pięciu gwiazdek 💚 W razie dodatkowych potrzeb, zapraszamy do ponownego kontaktu z nami lub za pośrednictwem aplikacji CA24 Mobile. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Jak sztuczna inteligencja może pomóc w oszczędzaniu?

Sztuczna inteligencja to temat, który od kilku lat jest szeroko omawiany przez ekspertów, dziennikarzy i zwykłych ludzi. Jak każda nowa technologia, sztuczna inteligencja ma swoje zalety i wady. W tym artykule nie chcę skupiać się na negatywnych stronach, ale raczej na tym, jak możemy wykorzystać tę technologię w korzystny sposób. Przed napisaniem tego tekstu sprawdziłam, […] Więcej
 

Podstawowe informacje o funduszach inwestycyjnych otwartych

Zanim zdecydujesz się na inwestowanie, ważne jest, aby zrozumieć, jak działa dana forma lokowania pieniędzy. W tym artykule dowiesz się, na czym polega inwestowanie w fundusze otwarte i co warto o nich wiedzieć przed podjęciem decyzji. Czym jest Fundusz inwestycyjny otwarty? Fundusz inwestycyjny otwarty to podmiot, który przyjmuje pieniądze od inwestorów, a następnie inwestuje je […] Więcej

Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez początkujących przedsiębiorców?

Początki prowadzenia własnej działalności to czas pełen ekscytacji, ale również poważnych wyzwań. Wielu nowych przedsiębiorców entuzjastycznie rzuca się w wir pracy, nie zdając sobie sprawy z podstawowych błędów, które mogą szybko osłabić — a nawet pogrzebać — nowo powstały biznes. Przedstawiamy najczęstsze pułapki, które można zaobserwować u debiutantów, oraz praktyczne porady, jak ich unikać. 1. […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku