Placówka bankowa Generała Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 2A, Ostrołęka

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-17:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Jachi Games

23.11.2023

Odpowiedź:

24.11.2023

Dziękujemy za ocenę 5/5 😍 Klaudia

avatar

Artur Olędzki (Nikarto)

09.09.2023

Brak profesjonalizmu, wiedzy i chęci pomocy. Brak znajomości własnych procedur. Nikt z obsługi nie ma pojęcia co to jest akt poświadczenia dziedziczenia. Nie wiedzą w jaki sposób ogarnąć ubezpieczony kredyt po śmierci kredytobiorcy. Nic nie mogą bo wszystko winna mityczna centrala. Sprawa która powinna być załatwiona w max godzinę, ciągnie się od 7 dni i wygląda, że przez następny tydzień też nie dadzą rady. Wg obsługi najlepiej żeby starsza osoba jeździła po 50 km do nich codziennie , wtedy może o czymś sobie przypomną. Nie polecam ani tego banku ani tym bardziej oddziału.

Odpowiedź:

22.09.2023

Arturze, bardzo przepraszamy. Zgłoś się do nas w wiadomości prywatnej na Facebooku, abyśmy mogli pomóc. Joanna

avatar

Marek Kuskowski

28.08.2023

Miła i rzeczową obsluga

Odpowiedź:

28.08.2023

Marku, dziękujemy za Twoją opinię oraz komplet gwiazdek 💚Miło nam słyszeć, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce! Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb. Chętnie pomożemy. Pozdrawia, Klaudia

avatar

Jarosław Wołosz

24.08.2023

Odpowiedź:

28.08.2023

Jarosławie, dziękujemy za pozostawienie najwyższej oceny😊 Polecamy się na przyszłość! Jeśli szukasz nowych sposobów na oszczędzanie pieniędzy to koniecznie dołącz do naszej grupy Wyzwanie oszczędzanie na Facebooku. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Jarosław Sępkowski

14.08.2023

Odpowiedź:

16.08.2023

Jarosławie, dziękujemy bardzo za pozytywną opinię! Bezpieczeństwo w bankowości to podstawa💚! Zachęcamy do poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie na naszym blogu CAsfera. W zakładce BANKUJ BEZPIECZNIE znajdziesz wiele ważnych informacji😊! Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Dariusz

09.08.2023

Z reguły nie czeka się długo na obsługę. Czasami jednak w dni wpłat rent i emerytur jest tragicznie długo.

Odpowiedź:

Dariusz, bardzo dziękuję za Twoją opinię. Cieszę się, że jesteś zadowolony. Pozdrawiam, Michał

avatar

Piotr R

14.07.2023

Pełen profesjonalizm. Super dziewczyny doradczyni.

Odpowiedź:

17.07.2023

Piotrze, dziękujemy bardzo za najwyższą ocenę😊! Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek pytań/potrzeb jesteśmy do Twojej dyspozycji. Polecamy się na przyszłość i zachęcamy do kontaktu z naszymi konsultantami. Pozdrawiam serdecznie, Klaudia

avatar

Monika Gibniewska

10.07.2023

Pani Marzena (nie pamiętam nazwiska, ale podpowiem, że kręcone czarne włosy) to uosobienie cierpliwości, kompetencji i wiedzy. Jak czegoś nie rozumiem, to objaśni. Jak coś zablokuję, to pomaga. Dopasowała ofertę do moich potrzeb tak dobrze, że zrezygnowałam z konta w Alior, które przez długi czas miałam równolegle z kontem w CA, więc mam porównanie. Jak nie ma pani Marzeny to szukam takiego wysokiego pana (chyba pan Paweł - wybaczcie, nie mam pamięci do imion/nazwisk). Zawsze gotowy pomóc, na każdy problem znajdzie rozwiązanie.

Odpowiedź:

11.07.2023

Cieszymy się, że jesteś zadowolona z wizyty w naszym oddziale, Moniko❤️! Dziękujemy za pozostawienie 5 gwiazdek. Dobrze wiedzieć, że znalazłaś wspólny język ze swoim doradcą - Panią Marzeną oraz Panem Pawłem. Zapraszamy ponownie i zachęcamy do kontaktu. Pozdrawiam, Klaudia

Blog Banku Credit Agricole

 

Credit Agricole celebruje Międzynarodowy Dzień Wolontariusza

Blisko 200 dni poświęcili pracownicy banku Credit Agricole na działalność wolontariacką od początku 2023 r. Sprzątali śmieci z brzegów Odry i Wisły w ramach kampanii #mniejplastiku, oddawali krew i wspierali różne instytucje, świadczące działania pomocowe. Nie powiedzieli jednak ostatniego słowa. Z okazji Międzynarodowego Dnia Wolontariusza już myślą o nowych akcjach, by nieść pomoc potrzebującym. Więcej

Facebookowy przekręt – nie daj się nabrać na fałszywe prośby o pożyczkę!

Gdy wielu z nas spędza wolny czas, przeglądając media społecznościowe, oszuści znajdują nowe pola do działania. Jednym z coraz bardziej powszechnych sposobów wyłudzania pieniędzy i danych jest fałszywa prośba o pożyczkę na Facebooku. Nagle napisał do Ciebie znajomy, pilnie potrzebując pożyczyć pieniądze? Uważaj, to może być oszustwo! Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia