Placówka bankowa Generała Augusta Emila Fieldorfa "Nila" 2A, Ostrołęka

Godziny pracy

Pn.-Wt.: 10:00-17:00

Śr.-Pt.: 09:00-16:00

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Izabela Opęchowska

03.09.2024

Polecam

Odpowiedź:

04.09.2024

Izabelo, cieszę się, że mogliśmy spełnić wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za 5⭐! Michał

avatar

Agata Przybyła

22.08.2024

Najlepsza obsługa !!! :)

Odpowiedź:

02.09.2024

Agato, cieszy nas, że jesteś zadowolona z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za pięciogwiazdkową ocenę. Michał

avatar

Dorota Dawidczyk

13.08.2024

Bardzo dziękuję za sprawne profesjonalne usługi 👍

Odpowiedź:

13.08.2024

Doroto, dziękujemy za miłe słowa. Pozostajemy do dyspozycji :) Joanna

avatar

Marlena Achcińska

02.08.2024

Odpowiedź:

Bardzo dziękujemy za komplet gwiazdek oraz zaufanie, Marleno😊 Cieszymy się, że dołączyłaś do grona zadowolonych klientów! Pamiętaj, że każdego dnia dbamy o Twoje wygodne i bezpieczne bankowanie. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Maciej Frej

09.07.2024

Odpowiedź:

09.07.2024

Macieju, cieszy nas, że jesteś zadowolony z obsługi w naszej placówce. Dziękujemy za komplet gwiazdek 😊 Michał

avatar

Marcin Madej

07.06.2024

Odpowiedź:

17.06.2024

Marcinie, dziękujemy za 5⭐! Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 💯%. Pozdrawiam, Klaudia

avatar

Iwona Bralska

12.05.2024

Odpowiedź:

17.05.2024

Iwono, miło wiedzieć, że spełniliśmy także i Twoje oczekiwania. Dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Sebastian Jackowski

11.04.2024

Rzetelna i szybka obsługa klienta

Odpowiedź:

11.04.2024

Sebastianie, dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Wszystko, co musisz wiedzieć o kontakcie z bankiem online

Zapraszamy na serię wpisów, w ramach której będziemy odpowiadać na najczęściej pojawiające się pytania zadawane Credit Agricole we wszystkich kanałach komunikacji. Planujemy wyjaśniać każde zagadnienie nie tylko w formie tekstowej dając wskazówki, co możesz zrobić, aby rozwiązać dany problem, ale także pokazując poszczególne rozwiązania w formie ekranów w aplikacji CA24 Mobile oraz w serwisie CA24 eBank. Sprawdź poprzedni tekst z tej serii! Więcej
 

Dlaczego oszczędzanie wody jest tak ważne i jak to robić?

Stały dostęp do wody pitnej jest dla większości z nas codziennością. Dlatego możemy mieć przeświadczenie, że zasoby wody na świecie są nieograniczone. Niestety – to bardzo błędne przekonanie. Dowiedz się, dlaczego należy oszczędzać wodę i jak to robić. Z tekstu dowiesz się: Woda to jedna z najczęściej występujących substancji we Wszechświecie. To właśnie ona sprawia, […] Więcej

Crédit Agricole sprawdziło, jak oszczędzają Ślązacy

Oszczędzanie stało się codziennością w Polsce, także wśród mieszkańców Śląska. W tym regionie regularnie odkłada pieniądze prawie co szósta osoba (59 proc.), 69 proc. uważniej gospodaruje pieniędzmi, a 82 proc. lepiej planuje domowe finanse – wynika z badania przeprowadzonego przez bank Crédit Agricole. Crédit Agricole od lat przygląda się zwyczajom, nawykom oszczędnościowym Polaków i ich […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia