Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Wt.: 09:30-17:00
Śr.-Pt.: 09:00-16:30
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
190 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Karolino, dziękujemy za pięć gwiazdek😍 Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona zarówno z naszej wspaniałej obsługi oraz korzystnej oferty! Pozdrawiam serdecznie, Klaudia
Do głowy by mi nie przyszło by coś takiego miało mieć kiedyś miejsce. Wpłatomat na Hetmańskiej to urządzenie które pobiera wpłaty. Ale już ich nie księguje. Wyobrażacie sobie, że zostałem bez środków tylko dlatego, że chcąc je wpłacić nie przetworzono księgowania w związku z czym jeszcze kazano mi napisać reklamację. Zwrot na konto do 30 dni roboczych ( przecież to powinno być załatwione od ręki ). Kuriozum a nie bank. Zażądam odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki. Obsługa jak najbardziej na plus, ale wewnętrzne regulaminy, Prl. Uważajcie także na sprawdzenie stanu konta w bankomatach credit. Jest to opcja płatna. Co za dziadowski bank. 24.07. Brak informacji o niedziałających przelewach blik. Nadal nie zwrócono gotówki wpłaconej we wplatomacie. Polecam masowo stąd odchodzić.
Wioletto, dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty❤️ Mamy nadzieję, że będziesz o nas pamiętała w przyszłości. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Klaudia
Wiktorze, dziękujemy za pozostawienie najwyższej noty❤️ Mamy nadzieję, że będziesz o nas pamiętał w przyszłości. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji. Pozdrawiam, Klaudia
Wojciechu, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał
Marku, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za wysoką notę. Nasi doradcy zawsze chętnie pomogą i doradzą. Zapraszamy do kontaktu w razie dodatkowych potrzeb. Michał
Moniko, dziękujemy za Twoją ocenę. Z chęcią dowiemy się, co wpłynęło na tak niską notę naszej pracy. Joanna