Newsletter banku Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Strona główna Credit Agricole
Dołącz do grona subskrybentów i bądź na bieżąco z nowościami i promocjami
Godziny pracy
Pn.-Śr.: 09:00-16:00
Czw.: 09:00-17:30
Pt.: 08:30-15:00
Twoja wizyta
Umów się na wizytę w naszej placówce przez:Oceń swoją wizytę u nas. Dziękujemy!4.6
101 opinii
Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.
Opinie naszych klientów
Chcąc załatwić sprawę, okazuje się ze placówka jest od niedawna bezgotówkowa! I chcąc załatwiać sprawy gotówkowe trzeba jechać do Koszalina. To jest dla mnie kuriozalna i niezrozumiała sytuacja. Sprawa do jak najszybszej poprawy.
Kacprze, dziękujemy za pozostawienie swojej opinii, przepraszamy za niedogodności. Klaudia
Bardzo kompetentna, rzeczowa i sympatyczna pani Natalia Grygorcewicz: wszystkie dotychczasowe sprawy załatwiała szybko i konkretnie- mając na względzie dobro i zadowolenie klienta.
Andrzeju, cieszymy się, że Pani Natalia sprostała Twoim oczekiwaniom oraz dziękujemy za pozostawienie kompletu gwiazdek⭐! Klaudia
Nie mam uwag ani zastrzeżeń.
Andrzeju, cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Dziękujemy za wizytę i pozostawienie oceny. Polecamy się! Michał
Beato, dziękujemy za wyróżniającą ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolona z pracy swojego doradcy. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Pozdrawiam, Michał
Bardzo pomocna pani koordynatorka, rzeczowo doradziła i odpowiedziała na wszystkie moje pytania, żeby wszyscy tak pracowali .pozdrawiam
Sławomirze, dziękujemy za 5 gwiazdek😊 Zachęcamy Cię do sprawdzenia w naszej aplikacji Klubu korzyści, gdzie znajdziesz atrakcyjne rabaty z blisko 10 000 miejsc!! Życzymy miłego bankowania. Pozdrawiam, Klaudia
Rzetelna obsługa wszystko sprawy zostały załatwione bardzo dobrze
Marcinie, dziękujemy za 5⭐! Miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Michał
Marku, dziękujemy za wysoką ocenę. Cieszy nas, że jesteś zadowolonym klientem. Pozdrawiam serdecznie, Michał
Żenada. Dokonałem wpłaty gotówkowej Euro - ale wypłacić nie mogłem.
Marku, przepraszamy za niedogodności. Klaudia