Placówka bankowa Bohaterów Warszawy 18, Szczecinek

Godziny pracy

Pn.-Pt.: 10:00-17:00

Teraz nieczynne

Telefony

Udogodnienia

Opinie naszych klientów

avatar

Robert Radominski

14.04.2021

Zawsze miła i fachowa obsługa. Świetna atmosfera i sympatyczny, zawsze życzliwy personel.

Odpowiedź:

15.04.2021

Robert, dziękuję za opinię po ostatniej wizycie. Cieszę się, że doceniasz nasz profesjonalizm. W razie dodatkowych potrzeb - pamiętaj proszę - jesteśmy dla Ciebie! Michał

avatar

Jula B

13.08.2020

Dzień dobry byłam wieloletnim klientem tego banku. Na szczęście to już przeszłość. Forma obsługi jaką proponuje bank swoim klientom w Szczecinku jest niedopuszczalna! Rozumiem że jest pandemia w kraju, ale to nie upoważnia banku do pozbawiania klientów prawa do godnego załatwienia formalności! Zabrano z pomieszczenia banku wszystkie krzesła! Ludzie stoją w kolejce na zewnątrz, w upale, gdzie obsługa również nie postawiła żadnej ławki! Proszę sobie wyobrazić jak ma to znieść osoba starsza, kobieta w ciąży, czy ktoś z jakimś schorzeniem? Do tego wisienką na torcie jest chamski napis na schodach "zakaz siadania na schodach" to psy się lepiej traktuje! Skoro klienci ze zmęczenia siadali na schodach to kierownictwo powinno problem rozwiązać, a nie dołożyć kolejną represje w formie zakazu siadania! Kto tu jest dla kogo? W konkurencyjnych bankach klient może usiąść i po ludzku zaczekać na swoją kolej. Dziś już zakręciło mi się w głowie (w upale o to nie trudno) i nie było absolutnie żadnego miejsca by na chwilę usiąść! Tyle się mówi o prawach człowieka, a w tej placówce są one po prostu łamane. Prawo do godnego załatwienia swoich spraw w banku. Rozważam nagłośnienie tego w instytucjach wyższych. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam, by tak traktować klientów, a przecież to dzięki nim banki funkcjonują. Dlatego rezygnuję z tego banku

Odpowiedź:

20.08.2020

Dziękujemy za Twoją opinię. Rzeczywistość jakiej obecnie się znajdujemy i troska o bezpieczeństwo klientów, a także naszych pracowników wymusza na nas zmianę pewnych standardów obsługi. Dokładamy wszelkich starań, aby te zmiany te w jak najmniejszym stopniu wpływały na zmniejszenie komfortu klientów podczas obsługi. Są jednak rzeczy, których przestrzeganie jest konieczne, zarówno ze strony naszych klientów i pracowników. Jedną z nich jest siadanie na schodach. Faktycznie przy tej placówce umieściliśmy komunikat „Prosimy nie stać i nie siadać na schodach w oczekiwaniu na obsługę w placówce” jest to związane z bezpieczeństwem osób wchodzących i wychodzących z placówki. Muszą być zapewnione swoboda i bezpieczeństwo poruszania się po schodach, które nie będą w żaden sposób ograniczone przez osoby siedzące na nich. Dodam, również, że w pobliżu placówki znajdują się ławki, z których nasi klienci korzystają w oczekiwaniu na obsługę. Nie są to jednak ławki należące do placówki, ponieważ takich po prostu nie możemy przed nią postawić. Natomiast w samej placówce są miejsca siedzące dla osób oczekujących, jednak ich liczba jest bardzo ograniczona ze względu na limit klientów, które w jednym czasie mogą przebywać w placówce (względy bezpieczeństwa związane z pandemią). Przykro nam, że wizyta w placówce i jakość obsługi nie spełniły Twoich oczekiwań. Oczywiście Twoja opinia jest dla nas ważna i została przekazana do odpowiedniej jednostki. To dla nas wszystkich trudny czas, a naszą intencją jest sprawienie aby podczas obsługi klienci i nasi pracownicy byli bezpieczni. Liczymy na zrozumienie. Pozdrawiam, Michał

avatar

Michał Bralski

05.06.2020

Bardzo nie miła obsługa, wieczna kolejka do kasy, pracownice wychodzące aby zjeść gdy stoi masa ludzi, nawet brak chęci aby zależało na kliencie... Szczerze, nigdy nie widziałem gorszej obsługi...

Odpowiedź:

15.06.2020

Michał, przykro mi, że nie jesteś zadowolony. Przepraszam za zaistniałą sytuację. Michał

avatar

kobieta Gdańsk

27.06.2019

Miła profesjonalna obsługa minusem są awarie systemu

Odpowiedź:

08.12.2019

Joanno, cieszymy się, że nasza obsługa przypadła Ci do gustu. Serdecznie przepraszamy za występujące niedostępności naszych usług. Staramy się, aby było ich jak najmniej.

avatar

Izabela Ziubrowska

13.11.2018

Wieczne kolejki, wieczne awarie a to system, a to awaria bankomatu.Koszmar

Odpowiedź:

27.12.2019

Izabelo, dziękuję za opinię. Przepraszam za niedogodności. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniej jednostki. Szymon

Blog Banku Credit Agricole

 

Grill w stylu eko

Przypalona karkówka, kilka rodzajów ociekających tłuszczem kiełbas, zimna w środku kaszanka, a wszystko to na plastikowej zastawie, wśród gryzącego w oczy dymu? Nie, grillowanie nie musi tak wyglądać. Sprawdź, jak to robić w stylu eko. Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
dla klientów Crédit Agricole

Sprawdź rabaty

Sprawdź wszystkie rabaty

Aktualności

Social Media

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia