Placówka bankowa Wyszyńskiego 16, Stargard

Godziny pracy

Pn.: 10:30-17:30

Wt.-Czw.: 09:00-16:00

Pt.: 08:30-15:30

Telefony

Udogodnienia

Informacja o placówce

Placówka bezgotówkowa - wpłaty i wypłaty środków zrealizujesz w urządzeniach samoobsługowych: bankomacie i wpłatomacie, przelewy i inne transakcje – w serwisie CA24 eBank lub w aplikacji CA24 Mobile.


Opinie naszych klientów

avatar

mosberg77

06.09.2024

Zostałem tu bardzo szybko i profesjonalnie obsłużony. Pani doradca w sposób zrozumiały i uprzejmy odpowiedziała na wszystkie moje pytania.

Odpowiedź:

09.09.2024

Dziękujemy za Twoją wizytę. Cieszę się, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania w 100%. Michał

avatar

Janina Folwarska

12.08.2024

Odpowiedź:

13.08.2024

Janino, miło nam, że doceniasz profesjonalizm swojego doradcy. Dziękujemy za wysoką ocenę. Michał

avatar

Krzysztof Krasnowski

11.07.2024

Duszne pomieszczenia bez klimatyzacji dodatkowo podczas oczekiwania na rozmowę ,pracownik sprzatajacy mył szyby w drzwiach duszącym płynem. Brak toalety dla klienta. Brak możliwości napicia się wody. Dodatkowo Brak jakiego kolwiek pracownika w punkcie obsługi klienta.

Odpowiedź:

19.07.2024

Krzysztofie, bardzo przepraszamy za te niedogodności. Monika

avatar

Rafał Król

05.07.2024

Miła pomocna i przede wszystkim uśmiechnięta obsługa. Dziękuję Pani

Odpowiedź:

05.07.2024

Rafale, dziękujemy za zaufanie. Dobrze wiedzieć, że mogliśmy spełnić Twoje oczekiwania. Polecamy się także na przyszłość. Pozdrawiam, Michał

avatar

Sebastian Gregorowicz

21.06.2024

Pełen profesjonalizm doradcy p.Moniki

Odpowiedź:

28.06.2024

Sebastianie, cieszy nas, że jesteś zadowolony z pracy swojego doradcy. Dziękujemy za zaufanie i wysoką ocenę. Nasi doradcy chętnie doradzą i pomogą. Michał

avatar

Oleksii Holovachuk

17.06.2024

Odpowiedź:

17.06.2024

Dziękujemy za ocenę 5/5 😊 Klaudia

avatar

Robert Świerczek

11.06.2024

Super po prostu chce się do takiego banku chodzić

Odpowiedź:

28.06.2024

Robercie, dobrze wiedzieć, że spełniliśmy wszystkie Twoje oczekiwania. Dziękujemy za Twoją wizytę. W razie dodatkowych potrzeb czy pytań, zapraszamy do ponownego kontaktu. Pozdrawiam serdecznie, Michał

avatar

Halina Bor

06.06.2024

Jestem nowym klientem banku i niewiele jeszcze mogę powiedzieć ale z tego co zauważyłam to obsługa jest bardzo profesjonalna a co najważniejsze i z czego jestem bardzo zadowolona to fakt, że rozmowa przy zakładaniu konta odbywała się w warunkach całkowitej prywatności, bez klientów stojących za plecami i przysłuchujących się rozmowie. Duży plus za to. Polecam bank

Odpowiedź:

28.06.2024

Halino, cieszy nas, że jesteś zadowoloną klientką. Dziękujemy za zaufanie. Zapraszamy do ponownego kontaktu, w razie dodatkowych potrzeb czy pytań. Dobrze wiedzieć, że doceniasz prywatną atmosferę podczas rozmowy z doradcą. Polecamy się także na przyszłość. Michał

Blog Banku Credit Agricole

 

Dlaczego oszczędzanie wody jest tak ważne i jak to robić?

Stały dostęp do wody pitnej jest dla większości z nas codziennością. Dlatego możemy mieć przeświadczenie, że zasoby wody na świecie są nieograniczone. Niestety – to bardzo błędne przekonanie. Dowiedz się, dlaczego należy oszczędzać wodę i jak to robić. Oszczędzanie wody Z tekstu dowiesz się: Woda to jedna z najczęściej występujących substancji we Wszechświecie. To właśnie […] Więcej

Blisko 10 000 miejsc z rabatami
w nowej aplikacji bankowej CA24 Mobile - pełnej korzyści.

Sprawdź

Aktualności

Social Media

Placówki w pobliżu

 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia