Pomoc specjalisty w razie awarii sprzętu IT

Pomoc specjalisty w razie awarii sprzętu IT

Zepsuł Ci się komputer stacjonarny, laptop, tablet lub monitor? Specjalista IT pomoże Ci w jego naprawie – zdalnie, na miejscu albo w serwisie.

Problem z danymi?

Problem z danymi?

Nie wiesz, jak zrobić kopię zapasową ważnych danych? A może utraciłeś dane ze swojego komputera? W ramach ubezpieczenia możesz liczyć na pomoc.

Gdy ktoś się włamie na Twoje konto

Gdy ktoś się włamie na Twoje konto

Jeśli ktoś włamał się na Twój komputer lub konto np. na portalu społecznościowym możesz skorzystać z telefonicznej pomocy prawnej.

Usługi wykonywane bezpłatnie

Usługi wykonywane bezpłatnie

Koszty serwisu, wraz z wizytą specjalisty, pokrywa Ubezpieczyciel. Ty ponosisz jedynie koszty potrzebnych części lub akcesoriów w przypadku naprawy.

Pełne wsparcie za jedyne 15 groszy dziennie

Pomoc KOMPUTER i INTERNET jest ubezpieczeniem indywidualnym. Miesięczny koszt ubezpieczenia wynosi 4,50 zł.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

Wszelkie zdarzenia i problemy możesz zgłosić, dzwoniąc do Ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 . Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Szczegóły

Informacje prawne

  1. Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne
  2. Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
  3. Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.
  4. Ubezpieczony: osoba fizyczna.

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc KOMPUTER i INTERNET. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla Klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Opłaty i dokumenty

Jak zgłosić roszczenie?

  1. Wystarczy jeden telefon do Ubezpieczyciela pod nr telefonu 801 300 515 lub +48 71 77 32 333(koszt wg stawki operatora). Ubezpieczyciel udziela pomocy 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  2. Przygotowanie wymaganych informacji umożliwi udzielenie Ci szybkiej i trafnej pomocy:
    • imię, nazwisko, numer PESEL,
    • adres miejsca ubezpieczenia,
    • numer telefonu, pod którym można skontaktować się z Ubezpieczonym,
    • krótki opis zdarzenia oraz rodzaju potrzebnej pomocy,
    • inne informacje konieczne pracownikowi Ubezpieczyciela do zorganizowania pomocy w ramach świadczonych usług.

Jak kupić ubezpieczenie?

Ubezpieczenie Pomoc KOMPUTER i INTERNET możesz kupić:

  1. w każdej placówce bankowej Credit Agricole Bank Polska S.A.,
  2. w każdej placówce Partnera Credit Agricole Bank Polska S.A., prowadzącego placówkę partnerską, lub
  3. Możesz również zostawić swoje dane, oddzwonimy
  4. przez telefon, dzwoniąc pod numer 19 019
    lub +48 71 35 49 009
    (koszt połączenia według stawki operatora)

  5. Ten sposób zawarcia umowy jest dostępny dla posiadaczy konta w Banku.

W celu uzyskania informacji dotyczących ubezpieczeń Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., prosimy o kontakt bezpośrednio z placówką bankową lub telefonicznie pod numerem 19 019(koszt wg stawki operatora).

Obsługa telefoniczna jest możliwa w dni robocze w godzinach 8:00 - 21:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 16:00. Podczas połączenia należy wybrać 1. Obsługa Twoich produktów, 6. Ubezpieczenia.

Stopka redakcyjna

© 2018 Credit Agricole Bank Polska S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Zapisz się

Menu o banku

Menu Oferta banku