Pomoc KOMPUTER i INTERNET

Pomoc w razie awarii komputera, utraty danych oraz cyberataku

W razie problemu dzwonisz do ubezpieczyciela, który organizuje pomoc. Koszt usługi pokryje ubezpieczenie, Ty zapłacisz jedynie za części użyte do naprawy. W ramach usługi zapewniamy:

  • telefoniczną pomoc informatyka
  • interwencję specjalisty w zakresie napraw sprzętu IT lub transport sprzętu IT do serwisu naprawczego
  • użyczenie sprzętu IT na czas naprawy
  • pomoc w tworzeniu kopii zapasowej lub odzyskiwanie utraconych danych
  • infolinię techniczną
  • infolinię prawną z zakresu: prawa cywilnego, postępowania w przypadku stalkingu, cyberprzemocy, dostępu do wzorów pism prawnych
  • organizację aktywacji ALERTu BIK – alertu chroniącego przed wyłudzeniem kredytu na Twoje dane

Ubezpieczenie kupisz w pakiecie:

Zobacz również:

Ubezpieczenie Pomoc dla Ciebie

0 zł przez pierwsze 3 miesiące ubezpieczenia. Wystarczy tylko, że masz Konto dla Ciebie, Konto dla Ciebie MOVE! lub Konto dla Ciebie VIP nie dłużej niż 6 miesięcy

Jak działa ubezpieczenie?

Pomoc specjalisty w razie awarii sprzętu IT

Zepsuł Ci się komputer stacjonarny, laptop, tablet lub monitor? Specjalista IT pomoże Ci w jego naprawie – zdalnie, na miejscu albo w serwisie.

Problem z danymi

Nie wiesz, jak zrobić kopię zapasową ważnych danych? A może utraciłeś dane ze swojego komputera? W ramach ubezpieczenia możesz liczyć na pomoc.

Gdy ktoś się włamie na Twoje konto

Jeśli ktoś włamał się na Twój komputer lub konto np. na portalu społecznościowym, możesz skorzystać z telefonicznej pomocy prawnej.

Jeden telefon, by skorzystać z pomocy assistance

W razie awarii zadzwoń do ubezpieczyciela pod całodobowy numer telefonu 801 300 515 lub 71 77 32 333 (koszt połączenia wg stawki operatora).

Konsultanci przyjmą Twoje zgłoszenie i przekażą je do odpowiednich specjalistów.

Sprzęt IT objęty ubezpieczeniem

Komputer stacjonarny, monitor, laptop, tablet, które w momencie awarii nie są już objęte gwarancją producenta, a jednocześnie mają nie więcej niż 5 lat, stanowiące Twoją (ubezpieczonego) własność.

Ubezpieczenie działa w miejscu ubezpieczenia

Broszura informacyjna

Szczegóły ubezpieczenia znajdziesz w broszurze informacyjnej.

Pobierz broszurę

Wygodne opłacanie składki

Składkę za ubezpieczenie możesz płacić wygodnie, bo automatycznie.

Może być pobierana z Twojego konta osobistego lub z rachunku karty kredytowej w naszym banku. Możesz też wybrać okres za jaki będzie pobierana - miesiąc, kwartał, pół roku lub też rok.

Świadczenia

Sprawdź świadczenia, na które możesz liczyć w przypadku awarii sprzętu IT lub cyberataku:

Zdalna pomoc IT4 razy
Transport do serwisu oraz naprawa sprzętu IT2 razy / 500 zł
Odzyskiwanie danych 1 raz / 1000 zł
Użyczenie sprzętu IT (na czas naprawy)1 raz (na czas naprawy)
Pomoc w tworzeniu kopii zapasowejBez limitu
Na życzenie Ubezpieczonego /td>
Aktywacja ALERT BIKOrganizacja
Infolinia technicznaBez limitu
Infolinia prawnaBez limitu

Sprzęt IT objęty ubezpieczeniem: komputer stacjonarny, monitor, laptop, tablet, po gwarancji producenta, nie starszy niż 5 lat, który należy do ubezpieczonego i znajduje się pod adresem ubezpieczenia. Sprzętu tego nie można wykorzystywać w działalności gospodarczej.

Główne wyłączenia ubezpieczenia Pomoc KOMPUTER i INTERNET

Ubezpieczyciel nie wypłaci odszkodowania za szkody, które powstały wskutek:

  • uszkodzenia lub wyczerpania baterii, akumulatorów zasilających sprzęt IT
  • kradzieży, kradzieży z włamaniem, rozboju
  • niewłaściwego podłączenia sprzętu IT do sieci elektrycznej
  • użytkowania sprzętu IT w sposób niezgodny z instrukcją obsługi, w tym wszelkich zmian i przeróbek

Ubezpieczyciel nie ponosi odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju:

  • szkody powstałe w sprzęcie IT spowodowane przez dzieci i zwierzęta
  • awarie będące następstwem napraw dokonywanych przez osoby do tego nieupoważnione
  • szkody powstałe wskutek użytkowania oprogramowania nieoryginalnego, nielegalnego lub błędnie zainstalowanego
  • uszkodzenia estetyczne, wgniecenia, zadrapania, odbarwienia oraz inne, które nie mają wpływu na funkcjonalność sprzętu IT, chyba, że zmiany są skutkiem szkody objętej ubezpieczeniem
Informacje prawne

Forma umowy: ubezpieczenie indywidualne

Ubezpieczyciel: Credit Agricole Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Agent: Credit Agricole Bank Polska S.A.

Ubezpieczony: osoba fizyczna

Szczegółowe informacje na temat zakresu ochrony zawarte są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Pomoc KOMPUTER i INTERNET. Wysokość stawek za ubezpieczenie wskazana jest w: Tabeli składek Credit Agricole Towarzystwa Ubezpieczeń S.A.(CATU). Wysokość bonusu finansowego dla klientów posiadających konto w Credit Agricole Bank Polska S.A. znajduje się w Regulaminie Oferty Bonusów za zakup ubezpieczenia z oferty CATU dla osób fizycznych posiadających konta w Credit Agricole Bank Polska S.A.

Credit Agricole Bank Polska S.A. stosuje zasady określone w przyjętej przez ZBP Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance.

Dokumenty
Jak zgłosić roszczenie?
 

Pytania i odpowiedzi

Zobacz wszystkie pytania

Oferta banku

 
Twoja opinia
 
OpiniaTwoja opinia